Gå til innhold

For kort kjole

Gjest LittleLies

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken

Heiii :)

Jeg har kjøpt en nydelig kjole fra Gina Tricot i en dus lysegul frage, stoffet er litt blondeaktig. (hvis dere går inn på ginatricot.no er den på forsiden)

Problemet mitt er bare det at den er litt for kort! Det går an å gå med den inne, men om jeg beveger meg et sted der det blåser litt ser jo alle alt! :hakeslepp:

Så jeg lurte på om dere hadde noen tips til meg..

Det er vel rimelig ut med tights under kjoler ol, eller?

Hvilke farger burde jeg gå for om jeg velger tights?

Edit skriveleiiif

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

men jeg tenker på til sommeren.. da blir det jo litt varmet med strømpebukse.. :( hmm.. dilemma dette her altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er ingenting på forsiden, men mener du den tunikagreia? Den kan man nesten se på bildet at blir for kort som kjole. Jeg ville ikke brukt den som kjole om den var lang nok heller på grunn av fasongen.

Eneste løsningen jeg ser er å bruke den på hytta/stranden/hjemme over en bikini.

Eventuelt over smale tynne lyse jeans eller lyse bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Det er de kjolene hun modellen har på seg på bildet som kommer opp før siden viser koleksjonen ;)

Trist at de må lage de så korte! hadde de bare offret noen ekstra centimeter.. :(

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken
Vinter - strømpebukse/thigts under

Sommer - kort shorts under

Genialt!! jeg har jo en hvit kort shorts!! jeg springer på badet å prøver med en gang!! :5: at jeg ikke har tenkt på det?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

finner ikke ut hvilken kjole du mener, så litt vanskelig å si hva som passer. Men du kan jo gå i en stoffbutikk å kjøpe et blondebånd og sy på nederste kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Link til kjolen, det er ikke den første kjolen som dukker opp, men når siden har lastet slik at det vises små ruter av forskjellige bilder så er det den nederst til høyre :)

å sy på en ekstra kant nederst tror jeg ikke går på denne kjolen, for det nederste stoffet er så tynt. Men ellers var dette en kjempe god ide! :)

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk linken til å fungere og vi har visst samme kjole :duskedame:

En venninne av meg har den også, men jeg har bare sett henne bruke hudfarget strømpebukse under. Har ikke kunnet sett noe som helst som ikke bør synes da, bare masse bein.

Jeg prøvde min med en dongeritights under, og det funket ganske greit det også. Ihvertfall greit å bruke nå som det ikke er så veldig veldig varmt ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Jeg fikk linken til å fungere og vi har visst samme kjole :duskedame:

En venninne av meg har den også, men jeg har bare sett henne bruke hudfarget strømpebukse under. Har ikke kunnet sett noe som helst som ikke bør synes da, bare masse bein.

Jeg prøvde min med en dongeritights under, og det funket ganske greit det også. Ihvertfall greit å bruke nå som det ikke er så veldig veldig varmt ute. :)

Haha så snålt! :5: Jeg har også strevd og prørvd diverse shortser under kjolen i dag.. det eneste jeg synes var litt dumt er at shortsen vises liksom ikke under kjolen, så når den stikker litt frem ser det ut som om jeg bruker gigant-bestemortruse eller noe i den duren :fnise:

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Haha så snålt! :5: Jeg har også strevd og prørvd diverse shortser under kjolen i dag.. det eneste jeg synes var litt dumt er at shortsen vises liksom ikke under kjolen, så når den stikker litt frem ser det ut som om jeg bruker gigant-bestemortruse eller noe i den duren :fnise:

og det er ikke pent da..

men er thights helt ut det nå eller, siden det ikke er et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
og det er ikke pent da..

men er thights helt ut det nå eller, siden det ikke er et alternativ?

Jeg vet ikke helt jeg.. kansje jeg bare skal være så Ukul å gå med tights til? jeg blir jo ikke drept heller..

Men jeg tror ikke sorte tights er et alternativ, føler det fort blir litt "sykkelbukse look"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hva med en litt lengre shorts da,til knærne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvilken kjole du mener - den er kjempefin, har sett på den selv. Men den var altfor kort for meg...

Helt ærlig syns jeg IKKE noe om leggins eller shorts under en slik kjole! Det er ikke akkurat en kjempe causal-kjole, så med leggins eller shorts blir det stilkrasj for meg...Ville heller satse på å finne et fint og enkelt underskjørt i en nøytral farge som er litt lengre. DET ser MYE bedre ut en leggins/shorts!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk.fin

Her går alle med tights, det er masse vårnyheter i butikkene og tightser er en god del av disse.. hvem har sagt at tights er ut?

det er det isåfall ikke.. (varierer vel kanskje etter distrikt.. men så ut kan det ikke være enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hm, hva med å bruke et par helt enkle, svarte tights (Running tights heter dem vel) fra Bik bok?

Eller hva med 50 denier leggings fra LaMote? Trudde disse var helt håpløse, men de var behagelige å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...