macdreamy Skrevet 6. mai 2009 #1 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor finnere dere sexpartnere. ? 1: ute på byen i fylla ? 2: via internett(hvilkene sider) ? 3: jobben ? 4: ute i hverdagen ? andre steder dere har funnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 7. mai 2009 #2 Del Skrevet 7. mai 2009 Under kjøkkenbordet! Men ellers er det mest i sosiale situasjoner at det har dukket opp noe spontant. Jeg har en jobb hvor jeg møter masse nye mennesker hele tidens om jeg ikke ser igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor finnere dere sexpartnere. ? 1: ute på byen i fylla ? 2: via internett(hvilkene sider) ? 3: jobben ? 4: ute i hverdagen ? andre steder dere har funnet det. 1. Nei, veldig sjelden. 2. Ja, der er alt mulig, en speiling av samfunnet: alt fra vestkantsnobber til mer rufsete vanlige guys. 3. Ja, absolutt. Større selskaper er en sjekkearena. Og gruppen gifte menn som vil ha elskerinne er enorm. 4. Nei, dessverre ikke ute i hverdagen. Der går norske menn og stirrer ned i bakken eller opp i luften, eller de beundrer skoene sine. Der kan verdens vakreste gå fordi og mennene tenker bare på praktiske ting. Himmel og hav, sier jeg (oppgitt). 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 9. mai 2009 #4 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvor finnere dere sexpartnere. ? 1: ute på byen i fylla ? 2: via internett(hvilkene sider) ? 3: jobben ? 4: ute i hverdagen ? andre steder dere har funnet det. 1: ja, lett å få med seg damer hjem egentlig men har litt slutta med det. 2: Har møtt noen damer på www.chat.no og chat.sol.no 3: Nei 4: jeg har opplevd at det er ganske vanskelig å bli kjent med jenter i hverdagen, for da er de som regel opptatt med alt annet, men for all del. go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bob Skrevet 11. mai 2009 #5 Del Skrevet 11. mai 2009 På kaien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå