Gå til innhold

Jeans til jente på 155cm

Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Gjest Elize

Jeg er en jente på 155cm som er på jakt etter jeans. Men problemet er at de ofte blir for lange. Hvor kan jeg finne jeans? Vanlige butikker og nettbutikker er av interesse. Jeg er tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte nettopp noen basic jeans på Lindex som var ekstra korte. Jeg er rundt 163, og disse ble akkurat passe lange til meg :jepp: 399,- pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper bare disse dongerithightsene som er smale nede for tiden jeg, er selv lav og de passer meg meget bra. Med noen pumps på bena ser jeg høyere ut og liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elize
Jeg kjøpte nettopp noen basic jeans på Lindex som var ekstra korte. Jeg er rundt 163, og disse ble akkurat passe lange til meg :jepp: 399,- pr stk.

Hvor små størrelser har de? Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du skal til Storbritannia i fremtiden saa er det et bra sted aa handle inn klaer for oss lave. Her har de fleste vanlige klesbutikker klaer i petitestoerrelser og/eller forskjellige lengder paa bukser og skjoert.

Selv handler jeg mye paa Debenhams og Marks & Spencer, og er 158cm.

Tror dessverre ikke nettbutikkene sender ut av UK (men du kan jo sjekke i tilfelle dette er endret siden sist jeg sjekket).

Men proev aa soeke etter butikker med petite stoerrelser paa nettet om du ikke har noe imot aa bestille fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor små størrelser har de? Vet du?

Mener å huske at de går til 34, muligens 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elize
Om du skal til Storbritannia i fremtiden saa er det et bra sted aa handle inn klaer for oss lave. Her har de fleste vanlige klesbutikker klaer i petitestoerrelser og/eller forskjellige lengder paa bukser og skjoert.

Selv handler jeg mye paa Debenhams og Marks & Spencer, og er 158cm.

Tror dessverre ikke nettbutikkene sender ut av UK (men du kan jo sjekke i tilfelle dette er endret siden sist jeg sjekket).

Men proev aa soeke etter butikker med petite stoerrelser paa nettet om du ikke har noe imot aa bestille fra utlandet.

Jeg vil helst bestille fra norske nettbutikker.

Så hvis noen lave jenter vet om noen så blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner heller ingen bukser til en på den høyden. Men jeg bare bretter opp buksene eller legger dem opp hvis de er altfor lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elize
Jeg finner heller ingen bukser til en på den høyden. Men jeg bare bretter opp buksene eller legger dem opp hvis de er altfor lange.

Jeg liker ikke å legge opp bukser, synes de mister fasongen. Spesielt de med sleng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_meg_*
Kjøper bare disse dongerithightsene som er smale nede for tiden jeg, er selv lav og de passer meg meget bra. Med noen pumps på bena ser jeg høyere ut og liker det!

er spisse pumps UT for tiden? er det bare runde det går i?

har noen grå spisse som jeg lurer på om jeg kan bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Mine_*
Jeg er en jente på 155cm som er på jakt etter jeans. Men problemet er at de ofte blir for lange. Hvor kan jeg finne jeans? Vanlige butikker og nettbutikker er av interesse. Jeg er tynn.

Bik bok har mange kortere bukser, men vet ikke om di liker tingene der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bikbok. Eller så kan du jo alltids ta en tur innom Gina tricot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elize

Ja, bikbok. Eller så kan du jo alltids ta en tur innom Gina tricot :)

Bik bok var ikke en dum idé, skal gå innom der i morgen. Gino tricot har vi desverre ikke her jeg bor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elize
Vero Moda og Only har vel endel bukser i 30" lengde?

Var innom Vero moda i dag, de hadde mye fint og lengda var passelig. Men selv i 25 ble for stort i livet i enkelte modeller. Lurer på om jeg skal tørre å bestille fra internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_ma

Har du sjekket ut bikbok?

De har jeans som heter short, litt lave i livet og god passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...