Gå til innhold

Jeg kjehehehedeeeeeer meeeeeg!!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Gidder lissom ikke noe idag....... Vil sove, men kanskje det er litt tidlig enda...???

Kjedelig og være MarianneE idag! Mannen jobber, venninnene er på ferie, broder n har fest, er bedt med på konsert (Postgirobygget) men har ikke råd........

Life sucks now!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zapp rundt med fjernkontrollen - lag deg akkurat den maten du vil ha - surf rundt på nett - skrive masse innlegg her på KG - skjønner ikke at du klager jeg !!?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre? Gidder lissom ikke noe idag....... Vil sove, men kanskje det er litt tidlig enda...???

:x

Da er vi to!! Skikkelig kjedelig dag er dette. Det værste er egentlig at jeg skal dra på "ferie" i natt.... En ukes treningsleir.... og jeg GIDDER ikke begynne å se på hva jeg skal pakke en gang... Sitter bare her og suser på nettet... HAT! :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, vaske, skrubbe, rydde, støvsuge. Puh..Vasket 3 maskiner med klærhåndkle, støvsugetvasket soverom, stue, gjesterom, gangen, kjøkkenet...Dobbelt puh! Har badet igjen. Men så er det jo en dag i morgen og`da. Må jo ha litt pauser på KG og da...Og på mandag er det rote dag igjen. :kul:

He,he...men det var ikke akkurat det du ville gjøre en lørdags kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok oppvasken, kokte meg en stor posjon med spaghetti og så på Sex og Singelliv mens jeg broderte.

Fremdeles trøtt......... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...