Gå til innhold

Spørsmål til jentene her

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du ikke innser det, men mest sannsynlig så har du nok hår på lårene, leggene (med mindre du barberer), rygg, skuldre, armer, og mage også. Hadde det ikke vært litt unaturlig om behåringen plutselig stoppet der puppene begynte? Blir som å klage på at du har hår på musa, egentlig.

Skjønner heller ikke hvordan alle kan si at barbering "gjør saken verre". Barberer armer, ben og også kinnene/overleppa, ikke fordi jeg er så ekstremt mye mer hårete enn none andre, men fordi jeg synes det ser bedre ut. Har aldri blitt noe mer hår av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sånne små, usynlige hår man har overalt ellers + ett langt, mørkt hårstrå på hver pupp. Har prøvd å vokse de ut for å se hvor lange de kunne bli (for moroskyld), rekorden er 2.5cm før de har falt av :ler:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Kansje TS tenkte på den klisjeen om at alle nordmenn har blondt hår og blå øyne?

Har man blondt hår har man jo mindre synlige hår rundt på kroppen også.. Men nå er det jo sånn at en nordmann ikke nødvendigvis er blond og blåøyd, så den teorien ang hårvekst er tynn ;)

Skrevet

Jeg har også litt hår rundt brystvortene, eller pleier å ha... Skulle sjekke dem for å beskrive dem nå, men nå var det faktisk ingen der :fnise: Men har i alle fall hatt. 2-3 hårstrå på hver pupp kanskje, en cm eller to lange, og mørke...

Gjest Gjest
Skrevet
Beklager, men jeg må bare si at dette høres ganske ekkelt ut..

Så av hensyn til sexpartnere f.eks, så ville jeg barbert dem bort Joda, de vokser jo ut igjen, men det gjør håret på resten av kroppen også.. som jeg faktisk regner med at normalt renslige mennesker fjerner hver dag!

Tar bare ti sekunder ekstra når du likevel står der med høvelen i hånda..

ellers så finnes det jo hårfjerningskrem..

Det her er det mest tåpligste svaret jeg noen gang har lest?

Er du jente eller gutt?

Jeg er ei jente og har masse hår og da mener jeg masse hår på kroppen min. Og tror du jeg vil ha det sånn, tror du jeg liker meg selv sånn???

Hver dag må jeg barbere meg under haken, sånn at andre ikke skal se det. (jeg bruker 1000kr hver månede for å ta laser der) og hvor tror du det hadde kostet om jeg skulle ha tatt det rundt puppene, på maven min, på låra og korsryggen og på rompa..

Du må bokstavelig talt være en totalt dust!!!!!!!!!!!

Så du burde tenkt deg 2 ganger om før du uttaler deg om hva er normalt renslig menneske er !!!!!!!!!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje du ikke innser det, men mest sannsynlig så har du nok hår på lårene, leggene (med mindre du barberer), rygg, skuldre, armer, og mage også. Hadde det ikke vært litt unaturlig om behåringen plutselig stoppet der puppene begynte? Blir som å klage på at du har hår på musa, egentlig.

Skjønner heller ikke hvordan alle kan si at barbering "gjør saken verre". Barberer armer, ben og også kinnene/overleppa, ikke fordi jeg er så ekstremt mye mer hårete enn none andre, men fordi jeg synes det ser bedre ut. Har aldri blitt noe mer hår av den grunn.

Hvis du tenker litt etter så har det kanskje noe med hormonene i kroppen din hvor hvordan og hvor mye hårvekst du har!

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg har begynt selv å få hår mellom brystene akkurat der med kløfta også har eg noen få hårstrå på brystene, min er mørke :o

Jeg har pcos (polycystisk ovarie syndrom), så er jo grunnen til at jeg får dette symptomet. Har på lår, mage, rygg, armer, rumpe, ansiktet og hake :tristbla: Får bare dekket for laserbehandling i ansiktet for det er noe som er synlig i hverdagene. Noe jeg syns er utroligt dårlig. Føler meg totalt ekkel.

Er godt å vite at man ikke er alene i verden. Selvom jeg ikke unner noen denne byrden. Skulle ønsker dem fant opp noe enda mer effektivt mot uønsket hårvekt. Det tar jo over hele psyken til folk spes om det er såpass mye at det går utover livet til en person og selvtilliten.

Så kanskje du skal sjekke om du har pcos. Da har man høyere "mannlige" hormoner.

(måtte bare føre dette inn, siden jeg så noen som skrev at folk i østen er ofte mere hårete enn oss nordmenn, men vi er alle mennesker like, desverre er noen plaget med hormon som gjør dette. spiller ingen rolle fra hvor i verden man er i fra, har ei somalsk vennine, hun er rett og slett hårløs på kropp foruten om hodet og øyenbryn sef. Var ikke dun en gang :P haha)

Skrevet

Jeg har ikke noe hår rundt brystvortene. Har ikke en gang sånn dun rundt der, i alle fall ikke noe som vises med med det blotte øyet eller som kan kjennes ved å stryke på dem. Dvs. det er ikke sånn at det ikke er dun i det hele tatt, men det kommer først nesten en cm ut fra brystvortene kanskje..

Gjest Closeness
Skrevet

Jeg har ikke noe småhår eller dun på puppene, men jeg bruker å få sånne "kjønnshår-lignende" hårstrå som popper opp ved brystvortene fra tid til annen. De kommer veldig plutselig og vokser seg tre cm fra en dag til den neste (virker det som). Sjekket nå, og jammen hadde jeg ikke fått et på venstre pupp. Men nå har jeg ikke nappet eller sjekket på hvertfall tre uker, så vil ikke kalle det direkte plagsomt ;) Har inntrykk av at dette er rimelig vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...