Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg lurer på om jeg er den eneste jenten som har hår på puppene ?? Med det så mener jeg lange ( ca 1 cm) lyse hår rundt brystvorten... Ikke bare to tre hårstrå men mange rund hele brystvorten Selvom de er lyse så syns de da de er såpass lange :( Itilegg har jeg en del lysebrune litt kortere hår rundt brystvorten DEt går ikke ann og bare nappe de ut da det er snakk om såpass mange at det går ikke og de sitter ganske hardt.. Vil jo ike barbere de bort eller vokse det bort heller da det bar vil forverre saken ( det vet jeg da jeg gjorde det et par ganger). Er jeg den eneste jenten som har hår på puppene her ???
Gjest 99 Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Det er helt vanlig, jeg har også det: ) Tror alle har det.. Hår er jo for å beskytte, så det ervel en grunn til at det er der, så det er heelt normalt. Jeg har barbert det bort før for lenge siden, da jeg trodde selv jeg var unormal, men det er ikke vits i barbere bort med mindre de er veldig sjenerende, mye svart langt hår. Hvilke farge og hvor mye hårvest du har der, er alt normalt! noen får lite hår på kroppen, noen mye!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har det ikke, men er nok like normalt å ha det som å ikke ha det.
Sheenaca Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har litt hår på puppene, noen få lange og flere ganske korte. Alle sammen veldig tynne og lyse, så de plager meg ikke i det hele tatt. Samboeren min har nok ikke engang oppdaget at de er der, han tenker på andre ting enn hår når jeg kler av meg
grafenberg Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Vet jeg ikke er jente, men jeg kom til å tenke på ei jente jeg lå med en gang... Ho hadde ganske mye hår rundt niplene. Ikke noe jeg syns var veldig delikat men er jo ikke værre enn at man kan styre unna
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Det er helt normalt. Jeg har stive, lange, mørke hår rundt hele den fargede delen rundt brystvorten, areola. De er like stive som kjønnshår, og kan bli 4-5 cm lange... Det er også ganske normalt. Det er vel 10-15 hår på hvert bryst det er snakk om, så jeg napper dem med jevne mellomrom. Det gjør skitvondt, dog, de sitter så hardt fast at jeg blør når jeg napper dem.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Beklager, men jeg må bare si at dette høres ganske ekkelt ut.. Så av hensyn til sexpartnere f.eks, så ville jeg barbert dem bort Joda, de vokser jo ut igjen, men det gjør håret på resten av kroppen også.. som jeg faktisk regner med at normalt renslige mennesker fjerner hver dag! Tar bare ti sekunder ekstra når du likevel står der med høvelen i hånda.. ellers så finnes det jo hårfjerningskrem..
Frøken T Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Det er nok like normalt å ha det som å ikke ha det. Selv har jeg ikke det.
Gjest Kavring Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har også noen hår, men jeg bare napper dem
Gjest ts Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Dere som svarer at dere også har hår på puppene, er dere også norske som meg ? Tenker da siden nordmenn ofte er mer hårløse enn afrikanere og asiatere. Men jeg er altså en hårete nordmann.. Hva med dere andre ? Og fjerner dere alle hårene ? Isåfall hvordan ?? Blir det ikke da verre? Som jeg skrev i hovedinnlegget mitt gjør ikke jeg det lengre.. Har noen kommentert hårene deres noen gang ??
Gjest Kvinge Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 Hei TS! Det første jeg tenkte på da du sa hår på brystet er PCO? Har du hårvekst andre steder som du føler er unormalt? Har du stabil syklus?
Montezuma Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Hei TS! Det første jeg tenkte på da du sa hår på brystet er PCO? Har du hårvekst andre steder som du føler er unormalt? Har du stabil syklus? jeg har jobbet på laserklinikk og vet det er maaaaange norske jenter som har dette! Ikke noe uvanlig med det :-) og vet ikke om mange menn som har agt merke til, eller ihvertfall ikke latt seg bry av det heller.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Afrikanere og asiater er ikke mer hårete enn europeere så det så. Jeg har også hår rundt nippeln, napper de bort.
Gjest Sandbekken Skrevet 8. mai 2009 #16 Skrevet 8. mai 2009 Beklager, men jeg må bare si at dette høres ganske ekkelt ut.. Så av hensyn til sexpartnere f.eks, så ville jeg barbert dem bort Joda, de vokser jo ut igjen, men det gjør håret på resten av kroppen også.. som jeg faktisk regner med at normalt renslige mennesker fjerner hver dag! Tar bare ti sekunder ekstra når du likevel står der med høvelen i hånda.. ellers så finnes det jo hårfjerningskrem.. Hvordan kan du si at hår er ekkelt? hva gjør at hær er ekkelt egentlig? vi elsker det jo når det er på jodet liksom.. Btw, hårfjerningskrem har jeg hørt er skadelig å bruke på brystet, man kam få skader i den tynne huden.. Ts, jeg har også et par slike hår, de er mest små lyse dun, men noen er litt mørkere og lengre, de bare napper jeg vekk Haha! kjæresten min var så dust at han komenterte de en gang han lå og studerte med trynet helt oppi! Da ble jeg litt sur egentlig, han mente det egentlig litt på tull også.. men fra den gangen måå jeg nappe
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har helt lyse korte hår på brystet, det har alle, de er så små at man må studere de får å finne dem. Men jeg har også noe få mørkere hår rundt areola, de bare napper jeg bort.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Dere som svarer at dere også har hår på puppene, er dere også norske som meg ? Tenker da siden nordmenn ofte er mer hårløse enn afrikanere og asiatere. Men jeg er altså en hårete nordmann.. Hva med dere andre ? Og fjerner dere alle hårene ? Isåfall hvordan ?? Blir det ikke da verre? Som jeg skrev i hovedinnlegget mitt gjør ikke jeg det lengre.. Har noen kommentert hårene deres noen gang ?? Jeg er også norsk, ja. Og hvor i alle dager har du fått det fra at nordmenn er mer hårløse enn asiater og afrikanere?? Det er feil. Vi bor langt mot nord, og vi er utstyrt med hår som skal holde oss varme. Som skrevet: nappe. Med pinsett. Og bare de som er lange og mørke. IKKE bruk hårfjerningskrem på puppene. Verre? Nei, hvorfor skulle det bli verre? Om du tror at hårvekst kommer kraftigere tilbake når man har fjernet den, så tar du feil. Det er helt normalt. Ikke noe å lage noe som helst problem av.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Hei TS! Det første jeg tenkte på da du sa hår på brystet er PCO? Har du hårvekst andre steder som du føler er unormalt? Har du stabil syklus? Hva er PCO?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #20 Skrevet 9. mai 2009 Jeg bekjenner også: Jeg har hår rundt brystvortene! Svarte og potensielt lange (napper dem, syns det er så ufeminint). Du kan vel ikke si at asiater og afrikanere generelt har mer hårvekst enn oss?! Kinesere f.eks. har mye mindre kroppshår (hvis man skal generalisere). For å ta et eksempel. Men det var vel ikke helt det tråden handlet om, uansett.. ;-) PCOS er Policystisk Ovarie Syndrom. Google det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå