Gå til innhold

Bilder fra Pusekatt & John sin bryllupsdag


Pusekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guri så lang tid den tar å laste opp :o

Selv med ADSL!

Jeg skal fortelle deg hva jeg synes når jeg har sett på bildene, jeg! Bare vent 4-5 timer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiara og kjole du hadde, Pusekatt.- Du var en riktig vakker brud og du ser så lykkelig ut! :D

Noen av bildene er kanskje litt mørke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Guri så lang tid den tar å laste opp  :o  

Selv med ADSL!

Jeg skal fortelle deg hva jeg synes når jeg har sett på bildene, jeg! Bare vent 4-5 timer  :ler:

:hoho::hoho::hoho: helt enig med deg, den det tar jo en evighet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen!

Ja, enkelte av bildene er nok noe mørke, men de er mer for å fotografere 4. juli-fyrverkeri utenfor restauranten (og så har John eksperimentert litt med og uten blitz og litt sånt på enkelte bilder).

Webserveren står som sagt på ADSL-linjen her hjemme, og da jeg sjekket i stad var det 26 samtidige connections mot webserveren...... :D

Det er nok derfor det går litt tregt.

Klem, Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefine begge to!!

Hva var reaksjonen til familiene etter at dere fortalte at dere hadde giftet dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva var reaksjonen til familiene etter at dere fortalte at dere hadde giftet dere ?

Moren min ble kjempeglad, og skravlet nesten uavbrutt i en time etterpå - hihi :D Faren min ble også veldig glad (han er på sykehus nå, og vi var litt redde for at han skulle bli snurt eller noe sånt), vi fortalte det over en deilig lunch på Bølgen og Moi på Høvikodden. Broren min ble lettere sjokkskadet, men syntes det var dødskuult (!) og kjempefint 8) Søsteren min ble kjempeglad, men mente hun måtte ha lov til å synes jeg var klin gæren :wink: Vi var forresten på middag hos søstern min i går, og hadde det utrolig koselig! Viste frem masse bilder, og vår yngste niese proklamerte at hun vil også gifte seg i Las Vegas - hun er bare skjønn!

Moren til John hadde vi vel kanskje regnet med kom til å bli litt fornærmet, men hun ble også utrolig glad - til og med med en liten tåre i øyekroken. Søstern hans ble kjempeglad, og veldig overrasket.

Alt i alt må vi si oss veldig fornøyde med reaksjonene til familiene våre.

Nå gjenstår det bare å planlegge bryllupsfest!

Mao; jeg forsvinner nok ikke helt fra KG ennå :wink:

Klem, Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Enda flere bilder som jeg ikke hadde sett. Mange veldig fine bilder. Og nydelig hårfrisyre!

Og hva er planene for bryllupsfesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Enda flere bilder som jeg ikke hadde sett. Mange veldig fine bilder. Og nydelig hårfrisyre!

Tusen takk!!

Jeg ble veldig fornøyd med den selv. Synes frisøren var flink, og ikke tok det spesielt lang tid heller. Møtte opp kl 11:30, og var ferdig stylet og sminket kl 13:00.

Deretter brukte jeg ti minutter på å kle på meg/bli påkledd, og så var jeg klar for vielse kl 14:00 :D

Og hva er planene for bryllupsfesten?

Foreløpig er det ikke så mange planer, men da moren min, John og jeg spiste middag på Albertine Cafe på Aker Brygge på onsdag, kom det frem at hun har veldig lyst til å hjelpe til med bryllupsfest. I hvilken grad det blir, vet vi ikke helt enda, men det er jo veldig koselig av henne. For ordens skyld; jeg tror ikke hun kommer til å forsøke å overkjøre oss slik enkelte andre mødre har gjort - og som har vært beskrevet her på KG.

Foreløpig leker vi hvertfall med tanken på en fest med familie og de nærmeste vennene (hvor jeg skal ha på meg brudekjolen), og en ren vennefest (som nødvendigvis blir litt mindre høytidelig).

Forhåpentligvis har vi fått bestilt bilder fra fotografen til da, og vi har planer om å vise videoen av vielsen.

Det er jo en god del planlegging igjen da, men jeg regner med vi gjør det en smule enkelt. Tror jeg.

Igjen; takk for alle koselige gratulasjoner!

Klem, Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...