Gjest Scampi Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 Sakte men sikkert renner sekundene unna, og snart - oi så snart runder jeg 30... Jeg og kronprinsen er nemmelig født på samme dag, men i motsetning til han skal jeg feires ut i de små timer i kveld. 30 langstilkede røde roser har jeg fått av min kjære mann, og nå skal paviljongen opp på altanen før min ny-solede kropp skal bades og stelles klar for fest. Går bra å bli 30...... håper jeg :D God bursdag til meg selv og skulle det være noen andre som har dag i dag og i morgen - lykke til med dagen til dere og. *Scampi er raus på dagen sin * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Happy Birthday To You- håper du får en fin feiring i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. juli 2003 #3 Del Skrevet 19. juli 2003 Gratulerer, Scampi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Gratulerer med dagen Scampi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Tuuuusen takk!! :D Har nettopp sprettet første pilsen. Yiiiihaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Gratulerer med dagen den 20-7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå