Gjest Gjest_sienna_* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Flere enn meg som syns Jennie Garth's rollefigur (Val) i What I Like About You er noe av det mest IRRITERENDE som kan sees på TV?! Irriterende stemme, irriterende "personlighet", irriterende KVINNE!! Må bytte kanal med engang hun kommer på. Sjelden jeg henger meg opp i slike ting egentlig, men hun her er grusom!! Andre rollefigurer som kan irriterer??
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Om det er noen som er irriterende så er det Jack på Lost
Gjest antigartner Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg vet serien er gammel, men Janice i Friends scorer høyt hos meg. 3
¤flicka¤ Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes Meredith Grey i Greys Anatomy er vanvittig irriterende. Men det er vel liten sjanse for at nettopp hun skrives ut av serien....
Meaty Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kan ikke fordra Rose i Two and a half men, hun er bare dum og irriterende. Og broren til Raymond i Everybody loves Raymond, han er grunnen til at jeg ikke ser på den serien.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Flere enn meg som syns Jennie Garth's rollefigur (Val) i What I Like About You er noe av det mest IRRITERENDE som kan sees på TV?! Irriterende stemme, irriterende "personlighet", irriterende KVINNE!! Må bytte kanal med engang hun kommer på. Sjelden jeg henger meg opp i slike ting egentlig, men hun her er grusom!! Andre rollefigurer som kan irriterer?? Søsteren hennes i serien er noe av det mest irriterende jeg ser, synes nesten det er rart at du trekker frem Jennie Garths figur når hun andre er noe så inni hampen grusom. 2
Gjest Gjest_sienna_* Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Søsteren hennes i serien er noe av det mest irriterende jeg ser, synes nesten det er rart at du trekker frem Jennie Garths figur når hun andre er noe så inni hampen grusom. hehe, ja du har et bra poeng der! Hun er også sinnykt irriterende! En irriterende serie med de mest irriterende rollefigurene...! Hun platinablonde venninna til "Val" er heller ikke akkurat min favoritt rollefigur... 1
Gjest Wacmoc Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Michael i Prison Break.. Syntes han er sikkelig irriterende, og ødelegger serien.. Cathrine Hove i Hotel Cæsar er sikkelig ekkel og bitch.. Sleiping.. Seinfield i seinfield er kraftig irriterendes.. Og Bundy... Nei, har ikke ord en gang..
cilipili Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes Meredith Grey i Greys Anatomy er vanvittig irriterende. Men det er vel liten sjanse for at nettopp hun skrives ut av serien.... ENIG!!!
Gjest dalieo Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg synes Meredith Grey i Greys Anatomy er vanvittig irriterende. Men det er vel liten sjanse for at nettopp hun skrives ut av serien.... Åååh, jeg også. Blir nesten sint her jeg sitter av å tenke på henne Det er noe med ansiktsutrykket hennes, hun ser halvt bedøvd ut. Og stemmen... aarrrghhh. Og bare for å legge til: Synes Serena i Gossip Girl er veldig irriterende også. Hun har bare et utrykk og smiler liksom til alt.. Endret 6. mai 2009 av dalieo 1
mimifin72 Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 enig om det med søstera til Val i What I like About you. Mye mer irriterende enn Jennie Garth's figur. Også Debra i Alle elsker Raymond og den blonde søstera (Bridget) i 8 Simple Rules. 1
Fortunatus Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Alle sammen i What I like About You synes jeg oppfører seg som barnslige 14isser.. Deres bittesmå problemer blir jo som regel blåst opp til vanvittige proposjoner.. Er enig med Grey's Anatomy også
Mischa Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Enig i at alle i 'What I like about you' er irriterende, og også Serena i Gossip Girl
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 Hovedpersonene i Gilmore girls!! Gah!! Det er bare babling babling babling i et sett! Blir gal av å høre de prate Liker heller ikke Charlie Sheen i two and a half men og Raymond i alle elsker Raymond. Trenger jeg si at jeg ikke ser på disse seriene? Hehe... En annen jeg irriterer(eller irriterte. Vet ikke om han er med lenger) meg over er John i gode og onde dager. Han puster og peser så fælt og hever øyenbrynene på mystisk vis OG! Hurasio (eller hvordan det skrives) i CSI. Han lirer alltid av seg noen tåpelg replikker og skal liksom virke så kul når han tar av/på seg solbrillene! Deilig å få ut litt damp
twilight01 Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Hovedpersonene i Gilmore girls!! Gah!! Det er bare babling babling babling i et sett! Blir gal av å høre de prate Liker heller ikke Charlie Sheen i two and a half men og Raymond i alle elsker Raymond. Trenger jeg si at jeg ikke ser på disse seriene? Hehe... En annen jeg irriterer(eller irriterte. Vet ikke om han er med lenger) meg over er John i gode og onde dager. Han puster og peser så fælt og hever øyenbrynene på mystisk vis OG! Hurasio (eller hvordan det skrives) i CSI. Han lirer alltid av seg noen tåpelg replikker og skal liksom virke så kul når han tar av/på seg solbrillene! Deilig å få ut litt damp Å ja!! Hvordan kunne jeg glemme Gilmore fullføre-hverandres-setninger-Girls og Horatio i CSI:Miami! Bra poeng. Han er så sinnsykt latterlig noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 Hovedpersonene i Gilmore girls!! Gah!! Det er bare babling babling babling i et sett! Blir gal av å høre de prate Liker heller ikke Charlie Sheen i two and a half men og Raymond i alle elsker Raymond. Trenger jeg si at jeg ikke ser på disse seriene? Hehe... En annen jeg irriterer(eller irriterte. Vet ikke om han er med lenger) meg over er John i gode og onde dager. Han puster og peser så fælt og hever øyenbrynene på mystisk vis OG! Hurasio (eller hvordan det skrives) i CSI. Han lirer alltid av seg noen tåpelg replikker og skal liksom virke så kul når han tar av/på seg solbrillene! Deilig å få ut litt damp Helt enig. Liker heller ikke Phoebe i Friends. Eller kanskje hun var ok de første par sesongene, men bare irriterende patetisk dum-dum-dum når de kommer opp i åra. Liker ikke Ross heller, sutrekopp. Hun Nanny-skuespilleren er irriterende i alt hun har spilt. Omtrent alle i Hotell Cæsar, men spesielt han Storm. For en stusslig "skuespiller". Dumdumdum han også. (ser ikke på serien altså )
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Jeg pleide å se Hotell Cæsar helt i starten, da serien var ny. Da var det med en Charlotte, datter av direktøren eller noe. (Husker ikke, er så mange år siden jeg så den serien) I allefall, det jeg husker veldig godt er at jeg irriterte meg grønn hver gang hun dukket opp på skjermen. Hun hadde noen utrolig rare fakter og ansiktsgrimaser. Jeg fikk aldri med meg hva hun sa fordi jeg hang meg sånn opp i hennes irriterende måte å være på. 2
Gjest *Mim* Skrevet 7. mai 2009 #19 Skrevet 7. mai 2009 Janice i Friends var utrolig irriterende, ja.
Gjest Roxie Hart Skrevet 7. mai 2009 #20 Skrevet 7. mai 2009 Martha i Home and Away.. Noe så irriterende!! Egentlig alle i denne serien - de bryr seg jo alltid med andres privatliv! Storm i Cæsar.. Grøss! Meredith, samt Izzie og han kjæresten hennes.. Arrrgh! Sam i Private P... Usj! - disse ender jeg ofte opp med å kjefte på.. (Ser jo forresten ut som om jeg er den TV-slaven..) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå