Medinilla Magnifica Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 ...men hva kan det komme av? Ikke har jeg gått opp i vekt og ikke går jeg på puppeforstørrende piller el. Ikke er jeg gravid heller. Så hvordan kan det da ha seg at jeg i løpet av en måned eller to`s tid har fått synlig større boobs? Det eneste som kroppen min har blitt tilført er en p-sprøyte, men det kan vel ikke være grunnen. Har jeg aldri hørt noe om at går ann..P-piller har jeg derimot hørt kan ha en forstørrende effekt på puppene. Noen som vet noe om dette merkelige fenomen? PS: Det er ikke slik at jeg har gått fra boller til mugger, men en liten synlig forskjell er det. Det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Hormoner kan jo føre til litt av hvert... Håper du synes det var ok da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juli 2003 Hormoner kan jo føre til litt av hvert... Håper du synes det var ok da. Ok? Jeg er storfornøyd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Grattis da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Ok? Jeg er storfornøyd! :D Så flott, da! For jeg ville blitt sur pga har mer enn nok fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Så fint da !!!! Heldigen !!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #7 Del Skrevet 20. juli 2003 Er nok hormonene ja. Godt du er fornøyd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. juli 2003 #8 Del Skrevet 20. juli 2003 Jepp, som de andre sier, er det nok hormoner. Bra du er fornøyd isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 20. juli 2003 #9 Del Skrevet 20. juli 2003 Heldiggris, jeg har B pupper, og de er altfor faste så de får nesten ikke kløft, forbaska mursteinpupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå