Gjest LanaLane Skrevet 6. mai 2009 #1 Del Skrevet 6. mai 2009 webside Mye billigere enn de fleste, men er de flinke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. mai 2009 #2 Del Skrevet 6. mai 2009 Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 23. juni 2009 #3 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg vil også gjerne vite om noen har erfaringer fra Euroclinic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. juni 2009 #4 Del Skrevet 23. juni 2009 Nå har jeg vært der, men hadde helt glemt av tråden. Jeg synes de var veldig flinke og nøye, med moderne utstyr i moderne lokaler. De hadde også satt av veldig god tid, så du følte at de faktisk fikk gjort noe den første gangen. Alt i alt er jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari Skrevet 9. januar 2011 #5 Del Skrevet 9. januar 2011 jeg har veldig dårlig erfaring med euroclinic.Skulle bytte en fylling.Tannlegen pusset vekk stor del av emaljen,for siden på tannen.Da jeg konfronterte de med dette sa de,at det kan skje.Etter min mening reparere et hull,for så lage et nytt et.har også fått en krone(med stift) på en tann der.Den var for kort,slik at metall stiften kom til syne.Ja prisen er noe billigere enn annen tannlege;men euroclinic skuffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest floffe Skrevet 5. mai 2011 #6 Del Skrevet 5. mai 2011 De fant ut at jeg hadde tannkjøttbetennelse, noe som min vanlige tannlege gjennom flere år har oversett... For å være sikker dobbeltsjekket jeg dette hos andre, og Euroclinic hadde rett gitt... Jeg er fornøyd med behandlingene mine der, dyprensing hver 6 måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feline Skrevet 23. mai 2011 #7 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg er veldig fornøyd. Nye, pene lokaler med moderne utstyr. Min tannlege der har vært veldig flink (og hyggelig) de gangene jeg har vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Schmina Skrevet 26. august 2011 #8 Del Skrevet 26. august 2011 Var der i dag, er kjempefornøyd! God service, god behandling og god pris! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå