Gå til innhold

Is he into me?

Elisabeth76

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på byn for halvannen måned siden. Han var min smak, og jeg var i rette modusen, så jeg ble med han hjem. (faktisk første gang jeg har blitt med en totalt ukjent hjem)

Syntes natta var utrolig bra, så la igjen nr. før jeg lista meg ut om morgenen. Fantastisk sex. Dette måtte gjentas, tenkte jeg. :jepp:

Han tok kontakt, og vi avtalte å møtes edru - for en reprise. (mitt forslag.. :flau: ). Ble veldig overraska over at han faktsik var veldig sjenert edru. Litt tøffere på sms, og virka jo veldig selvsikker på byn - og resten av natta. Han sa at han hadde stressa litt i forkant. Litt nerver.

Ble jo ikke helt det samme i edru tilstand. Litt mer sjenanse og slikt.. Vi har fortsatt som pulevenner hver helg siden.

Som regel han som ender kvelden av meg, etter en tur på byn.

Har vi avtalt overnatting/treff, dukker han alltid opp - men som regel full.

Synes det er jeg som skriver mld først, og at han da svarer. Jeg gidder ikke dynge noen ned med sms, så det irriterer meg litt at eg må ta initiativ. Tenker at jeg må skjerpe meg, og slutte å skrive mld til han. Men etter 3-4 dager, så kan jeg ikke dy meg, og sender en fleipete sms til han.

Liker han veldig godt, men tillater ikke meg selv å bli forelsket før jeg hvet hvor jeg har han. Holder meg også litt i bakgrunnen, siden jeg er mor, og vet at det kan være skremmende for en uten barn. Han har selv tatt initiativ til å hilse på mitt avkom. Jeg tenkte vel at det var litt tidlig, siden vi ikke har noe skikkelig forhold. Han sa at han fikk prøve å bli mer kjent med barna mine neste gang, da han gikk sist gang.

Han stikker ikke av gårde etter overnatting. Blir ofte til langt ut på ettermiddagen.

Føler dette står litt på stedet hvil. Jeg har sagt at jeg liker å ha han på besøk, men har vel ikke sagt direkte at jeg kunne tenke meg å avansere. Orker ikke utlevere meg selv, når jeg ikke aner hva han tenker. Føler jeg får litt lite tilbake. Vi er jo kun pulevenner, så derfor er eg litt usikker på om han også kunne tenke seg noe mer, siden han involverer barna..

Noen gutter/menn her inne som kan hjelpe meg å forstå dette opplegget her?

Er generelt dårlig på sånne greier..

Noen tanker?

Hjelp! Får han ikke ut av systemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Hm... Syns du det er for tidlig å snakke med ham om det når han er edru?

Slik jeg ser det så er det iallefall to løsninger, den koselige og den mindre koselige.

Den koselige, han liker deg, trives med deg, og er for sjenert til å snakke om det i edru tilstand. Han vil ikke presse fram noe forhold fordi han har barn, og ikke vet hva du vil.

Den mindre koselige, han liker å ha sex med deg, og syns det er strålende med ei jente som tar initiativ og lar ham komme til deg og ha sex med deg, men han er ikke egentlig interessert i å la det gå videre.

Sist, men ikke minst, det kan være en kombinasjon eller variasjoner rundt disse to.

Jeg hadde pratet med ham. Er det den mindre koselige som er løsninga, kan det dog være at du mister ham, dersom han får inntrykk av at du er forelska. Er det den koselige versjonen, kan det hende at han syns det er fint at du tar initiativ til prat.

Og sånn er det bare...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill. Det er forresten jeg som har barn. Han har ingen.

Tenker eg får se det an en mnd til. Hvis ikke blir noe progresjon fra hans side, så skal eg heller ta hintet. Veldig bra sex, men eg begynner som sagt å bli interessert i noe mer. Er så sjelden eg faller for noen.

I starten så nevnte han div sosiale greier som han lurte på om eg ville være med på, med venner av ham. Han har ikke snakka mer om det seinere, og jeg spør heller ikke. Tenker at han kanskje ble litt revet med i starten, siden det også er årevis siden han var i forhold.

Siden jeg har barn vil jeg ikke pushe på noen måte. Tenker at det derfor må komme fra ham. Mye enklere med gutter som har barn selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke å foreslå noe dategreier, for hvis han ikke er interessert i mer enn det vi allerede holder på med, da risikerer eg jo å skremme han bort. Er jo ikke klar for å miste helgekosen :lur: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...