Kreps Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 21. juli 2003 VI kan jo først prøve med noen vakkre smil. Om ikke det funker, må vi nok ta i bruk litt medisinsk dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 21. juli 2003 #42 Del Skrevet 21. juli 2003 Holder kanskje å kle seg i bikini og blafre med øyevippene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. juli 2003 #43 Del Skrevet 21. juli 2003 Hva med om en av oss kler oss ut som en vakker avskyelig snødame og blafrer i vei med øyevippene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 21. juli 2003 #44 Del Skrevet 21. juli 2003 Hey! Kan jeg også være med? Er dere forresten så sikker på at det vil være en snømann dere vil finne? Hva om det er en sjalu snødame? Her har ikke hun og snømannen hennes sett andre levende vesen på århundrer. Plutselig ankommer det en hel masse sexy snødamer. Har dere vurdert hva konsekvensen av dette kan bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. juli 2003 #45 Del Skrevet 21. juli 2003 Det hadde nok fått forferdelige konsekvenser ja.. Jeg får pønske ut noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 21. juli 2003 ja da er det kanskje best med litt dop. dope han helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 22. juli 2003 #47 Del Skrevet 22. juli 2003 Vi får stirre snømannen i senk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. juli 2003 #48 Del Skrevet 22. juli 2003 Og jeg er naturligvis allerede godt i gang, filmer så langt planleggingen over nett. I en dokumentar er det alltid "uhyre" (er så gøy i dag) viktig å få med planleggingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 23. juli 2003 #49 Del Skrevet 23. juli 2003 *Søren, fikser meg på håret* Hvor pokker kom en dokumentar inn i bildet og har noen sett snømannen ennå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå