Kreps Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 Skal vi bli med? http://www.aftenposten.no/viten/article.jh...rticleID=586748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg er med!! Eller.. må man grave tror du? Jeg liker ikke graving. Egentlig liker jeg ikke snø heller, men så lenge jeg slipper spader er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juli 2003 ok, du skal slippe spade. men du kan jo holde øye med kompasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Den er grei! Hvem skal ta spaden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. juli 2003 håper flere melder seg, eller så blir det vel meg da..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg blir med!! Om starie bruker kompasset, så kan jeg grave! Men.....hadde nå vært kjekt og få litt hjelp, da....... Kom igjen, folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 19. juli 2003 Tenk om vi finner han da? slår du hardt med spaden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #8 Del Skrevet 19. juli 2003 Slå ham hardt? Trur du er gæærn, jeg! Går da ikke inn for og drepe stakkar`n, da! Men......kanskje vi kan få noen til og bedøve ham? Da kan vi ta ham med (men har sikkert tung....) komme i avisa og bli rike! :D Æddabædda de som ikke ville være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 19. juli 2003 Hørte jeg noen som sa penger. Nei vi kan nok ikke ta livet av han, som du sa bedøvelse er tingen. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #10 Del Skrevet 19. juli 2003 Nemlig! Penger er greia!! Kan du eller Starie sette en sprøyte da, Kreps? Kan ikke slikt jeg! *Tar patent på snømannjakt* Nå må andre som vil være med være kjappe med og melde seg på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 19. juli 2003 ok, jeg kan ta av meg stikkingen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #12 Del Skrevet 19. juli 2003 Flotte greier!! Når reiser vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #13 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvordan skal vi få den med oss da? Slepe den ned? Hva om vi setter oss oppå den og aker ned igjen? Jeg vil styre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 19. juli 2003 blir et bare oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 19. juli 2003 ok, du styrer. men hold deg nokså edru da. slik at du ikke kjører oss i grøfta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #16 Del Skrevet 19. juli 2003 Eller uten for en skrent Yeeeeah! Vi flyyyyyr!! *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #17 Del Skrevet 19. juli 2003 Sukk....Starie, da! Selvfølgelig aker vi ikke på ham! Vi leier et helikopter som kan stå "stand-by" og vente! Det kan også kjøre oss til luxushotellet vi skal bo på om natta. Jeg vil ikke campe midt på det fjellet. For, om vi reiser ut på noe slikt, så kanskje vi får staten til og sponse oss? Det blir jo kjempe reklame for Norge om vi lykkes, mener jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #18 Del Skrevet 19. juli 2003 Det visste jeg vel.. Klart vi får støtte! Norske spreke jenter med kompass og spade som løper rundt og leter etter snømannen. Vi kommer til å bli berømte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 19. juli 2003 Det kler oss, :D berømte snømann fangere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2003 #20 Del Skrevet 19. juli 2003 Jezz!!! Mitt turtøy skal sponses av Dolche&Gabbana!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå