Gå til innhold

stinker fra underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Folkens.

Ved sex vil den naturlige bakteriefloraen i skjeden endre seg uten at det nødvendigvis er eller medfører sopp eller andre sykdommer i underlivet.

Men den endrede floraen kan selvfølgelig lukte annerledes, og ganske stramt til tider. Guttens sæd har sin kjemiske sammensetning og i kontakt med jentas kjemiske sammensetning av naturlige bakterier vil det gi en reaksjonen som i noen tilfeller kan gi utslag i annerledes lukt. Derfor vil dette også variere fra person til person, som andre her nevner og har erfart.. Den hormonelle tilstanden i kroppen varierer og kan også være utslagsgivende.

I tillegg kan sæd etter sex bli liggende i skjeden i flere dager etterpå og vil naturlig nok gi en lite behagelig lukt etterhvert. Det tror jeg er tilfelle for trådstarter..

Lege er uansett det beste for å få klarhet i hva det er og for evt utelukke sykdommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
jeg opplevde noe helt jævlig flaut for litt siden plutselig rykker typen min seg unda meg når han fingrer meg og lukter på fingrene og legger seg laangt vekk fra meg og sier fy faen den fitta di stinker så jæævlig! okey kanskje noen av dere syns det er morsomt:p men det er ikke så morsomt for meg. jeg dusjer en gang daglig og bruker underlivs serviett 1 gang daglig, bytter truse hver dag og er ikke uhygenisk på noen måte, og underlivet mitt har aldri luktet NOENTING, den har luktet som vann, så plutselig lukter det litt sur og stygg lukt, og jeg har lukta sånn helt siden jeg hadde sex med han så han tror sikkert jeg har lukta dritt hele livet, men jeg har aldri luktet slik når jeg har vært med en gutt, å nå ser jeg virkelig at gutter ikke tåler jenter med noe lukt!

Sånt sier man ikke! Det er helt OK å si fra, men å si det på den måten er faktisk ikke greit. Men jeg tipper at han (og du?) er under 20 år? Får håpe at han skjønner litt mer når han blir litt eldre... Jeg har noen ganger sendt en kjæreste ut på badet med meldingen: "Du lukter litt. Kan du gå og vaske deg litt?" Jeg har aldri sagt: "Fy faen, du stinker så jævlig!" Da tror jeg enkelte hadde blitt sure, kledd på seg og gått...

Det er sånn at hvis han kommer inni deg blir sæden ofte liggende der inne i et par dager - og da kan det bli lukt. Jeg opplevde det med min første kjæreste. Så kanskje han heller skal komme utenfor eller dere kan bruke kondom?

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet
Maa man ha gynekologisk undersoekelse for aa faa pillene som fjerner dette ?

Altsa, naken paa benken og ut med beina? Eller kan man si at man er sikker pa at det er det det er fordi man har hatt det tidligere og kjenner symptomene og slikt?

Denne prøven kan du ta selv hos legen. Sist jeg var hos legen, tok jeg den selv på toalettet.

Legen ga meg en lang "q-tips" og ett plastrør/ beholder med skrutopp som den skulle puttes inn i å lukkes etter at prøven var tatt. Alt var sterilt innpakket.

Gikk på toalettet......pakket ut......førte q-tipsen inn å skjeden, puttet den i beholderen og lukket den.

Legen ventet på kontoret sitt, å merket prøvene når jeg var tilbake.

Prøvene måtte sendes inn, men jeg fikk likevel med meg resept utfra symptomene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...