Pingting Skrevet 6. mai 2009 #21 Skrevet 6. mai 2009 Åh, også: cottage cheese, banan i skiver og (bittelitt) honning! Gir deg en skikkelig kickstart på dagen!
Elbereth Skrevet 6. mai 2009 #22 Skrevet 6. mai 2009 Mine favoritter på brødskiva er: - Makrell i salsa med grovmalt pepper og skiver av plommetomater. - Blåmuggost av ett eller annet slag med pæreskiver. - Fårepølse med purre eller rødløk. - Fiskekaker med litt majones, salat og purre. - Leverpostei med sylteagurk, rødbeter eller purre. - Innherredost, honning eller aprikossyltetøy på ristet brød for et søtt alternativ.
venus_ Skrevet 6. mai 2009 #23 Skrevet 6. mai 2009 Åh, også: cottage cheese, banan i skiver og (bittelitt) honning! Gir deg en skikkelig kickstart på dagen! Cottage cheese med banan på var skikkelig godt. Jeg bytta ut honningen med litt kanel da
Gjest Frosk Skrevet 6. mai 2009 #25 Skrevet 6. mai 2009 Jeg spiser mest hummus på brødskivene, gjerne med tomater eller noe grønt. Eventuelt økologisk peanøttsmør eller cashewnøttsmør - mmm! Eller banan. Eller banan og peanøttsmør, hvis du er litt Elvis =)
toyses Skrevet 6. mai 2009 #26 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kjenner noen som legger peanøtter på brødskiva, med litt smør under. Jeg kom på en til.. potetsalat og morrpølse er kjempegodt på brødskive.
FantasDick Skrevet 7. mai 2009 #27 Skrevet 7. mai 2009 Jeg spiser som oftest; - hardkokt egg, majones, salt og pepper - majones og løvtynn kalkunskinke - jarlsberg, agurk og paprika - avokado, salt og pepper - diverse baguettsalater på mine brødskiver/knekkebrød.
Muffinsdilla Skrevet 10. mai 2009 #28 Skrevet 10. mai 2009 Philadelfiaost med urter! Gjerne med ei skive kokt skinke oppå! Nam! Leverpostei med rødbetsalat oppå. Høres sært ut, men er sykt digg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå