Gjest Coolaid Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvilke undertøy syns dere er finest på gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Trang boxer - slik en som strammer godt over rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #3 Del Skrevet 19. juli 2003 IKKE truser. Det synes jeg er forferdelig stygt! Litt stramme boxere er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 IKKE truser. Det synes jeg er forferdelig stygt! . Enig Starie. Truser ala typen jockey er grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Trang bokser i microfiber, gjerne fra B Borg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Trang bokser i microfiber, gjerne fra B Borg OH YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #7 Del Skrevet 19. juli 2003 Enig med de andre her, ettersittende boxer er finest. Min ektemann sverger til undertøy fra enten Bjørn Borg, Ralph Lauren eller Calvin Klein. Det er viktig at undertøyet ikke er slitt og utvasket og kjøper man undertøy fra overnevnte merker holder de seg veldig godt selv om de vaskes ofte. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #8 Del Skrevet 19. juli 2003 Ettersittende boxer! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 19. juli 2003 #9 Del Skrevet 19. juli 2003 Ettersittende For all del, ikke truse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. juli 2003 #10 Del Skrevet 19. juli 2003 Silkeboxer er nå det aller, aller lekreste, synes jeg Ellers kan ettersittende boxere være lekkert også, men da har fargen utrolig mye å si..... For da skal de kun være svarte eller ellers veldig mørke Og uten noe mønster Truser på menn er ikke noe fint, synes jeg. Faktisk er det for meg turn-off Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. juli 2003 #11 Del Skrevet 19. juli 2003 Ettersittende boxer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. juli 2003 #12 Del Skrevet 19. juli 2003 Ettersittende boxer. Men gjerne ingenting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #13 Del Skrevet 19. juli 2003 En god ting kan ikke sies for ofte, og alle gode ting er tre: Ettersittende boxer Ettersittende boxer Ettersittende boxer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 20. juli 2003 #14 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja da. enig med di andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 21. juli 2003 #15 Del Skrevet 21. juli 2003 Helt enig med de andre! Truser er skikkelig ! Motbydelig rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 21. juli 2003 #16 Del Skrevet 21. juli 2003 Truser på menn er ikke noe fint, synes jeg. Faktisk er det for meg turn-off Sier meg enig i den, tror jeg bare hadde klart å le om min kjære kom i noe sånt. Altså ingen action på han med noe sånt på. Men der er vi jo enige, det går mest i ettersittende boxere her i gården også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #17 Del Skrevet 28. august 2003 som gutt vil jeg si at silkebokser er best å ha på seg ihvertfal.... truse kunne jeg aldri tenke meg. tettsittende boksere.. hmm kan fort bli varmt, klø etc.. men hvis jentene syns det er sexy så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 28. august 2003 #18 Del Skrevet 28. august 2003 min mann er bare såååå fiiin(!) med ettersittende boxere -helst microfiber og allerhelst hvite... Det virker så rent og er så sexy! (svart har det liksom "måttet værer" en stund nå, og ofte blir de stygge etter vask = mindre pent) B.Borg er definitivt den beste -helt flott! Men synes nok at en etterittende boxer krever en mann som kler den... Bør ha pen rompe og muskuløse lår.... Litt spinklere/mindre/tynnere/enklere bygd menn kan ofte være finest i silke synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå