Gå til innhold

vil noen si sin mening om denne?


bruden

Anbefalte innlegg

Så lenge du føler deg vel i denne kjolen, synes jeg du skal ta den.

:)

Personlig falt den nok ikke i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Får asossiasjoner til "Emma" og Jane Austen.

Kjolen var søt, på en måte, men hadde ikke valgt den selv.

Lisa-Beth,

uinnlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei, den var skikkelig ulekker! mammakjole, nattkjole.... whatever!

Men Tex sin kjole er kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Tex sin kjole er kjempeflott!

Tuuuusen takk!!!!

Det er altså så mange hyggelige jenter her inne....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg syns desverre heller ikke den var fin. Bomsete og nattkjole-aktig. Også syns jeg også den ser litt "billig og hjemmesydd" ut (ikke tolk meg feil - det er ikke noe galt med hjemmesydd). Litt sånn "less på med skinnende stoffer så blir det nok flott". Men som alle andre sier: Hvis du virkelig liker kjolen, så vil du sikkert stråle i den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skjørtet falt pent, og den var litt morsom, men man kan veldig lett bli bomsete i den. Og ja, mittsommernattsdrøm.. jeg likte best 279 på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk at kjolen var kjempesøt jeg, litt annerledes enn det meste jeg har sett, og det var et lite friskt pust. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa.

:D

Hei.

Du bør velge noe du synes er pent. og som sitter pent på deg.

Det vet du egentlig ikke før du har begynt å prøve litt.

Personlig synes jeg kjolevalget var litt....ehhh..

Den så liksom ikke ut som en brudekjole.Litt mer sånn bondebryllup-rett-etter-krigen-vi sydde-av-det-vi-hadde-i-dette-tilfellet-stuegardinene-kjole.

Likte den IKKE.Beklager.Men det viktigste er jo hvordan du tar deg ut i den.Kanskje du ser flott ut for alt vi her inne vet.

Lykke til uansett hva du velger!

:wink: La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så liksom ikke ut som en brudekjole.Litt mer sånn bondebryllup-rett-etter-krigen-vi sydde-av-det-vi-hadde-i-dette-tilfellet-stuegardinene-kjole.

:ler: Må le litt av deg, La Guapa! Du får liksom sagt det..........! Hehe!

Ha en morsom dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Får asossiasjoner til "Emma" og Jane Austen.

Kjolen var søt, på en måte, men hadde ikke valgt den selv.

Lisa-Beth,

uinnlogget

De vakre empirekjolene i filmen hvor Gwyneth Palthrow spilte Emma kan overhodet ikke sammenlignes med dette, hva skal jeg si- makkverket av en brudekjole.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Forstår ikke at det er nødvendig å være så dømmende i din beskrivelse av brudekjolen til "bruden", Minnie...

:roll:

Forøvrig er en assosiajon i høyeste grad individuell, det er hvilke tanker/idéer JEG får når JEG ser eller hører noe. Jeg har ikke sagt at kjolen er lik Gwyneth Paltrow's, men JEG får assosiasjoner til den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er i så fall en grov fornærmelse mot Ruth Myers som laget kostymene til den filmen.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare Minnie som har kommet med kommentarer om denne kjolen (selv om noen pakket det litt mer inn enn henne)! Den var rett og slett ikke pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med de fleste her om at det var ikke en kjole som appelerer til meg. og det sløret hjalp ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke kjolen var pen - den ser formløs ut, og stoffet er altfor skinnende - i det hele tatt ville jeg styrt langt unna.

Har du ingen andre alternativer som du liker? Det finnes jo så utrolig mange nydelige brudekjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selv ha en empire kjole. Likte snittet på kjolen godt, blomstene i livet på den, burde/bør markere overgangen mellom liv og kjole litt mer etter min smak. Slik at det går litt inn, det vil også ta bort noe av assosiasjonene til mammakjole som en del har fått. Noen lange bånd ned fra "blomsterbuketten" i midten vil også forsterke den vertikale linjen i kjolen. Dermed ser du høyere ut, og mindre "gravid" ut, som en slik kjole lett kan få deg til å gjøre. Overskjørtet med splitt foran hjelper også til med dette.

Uansett bruk korsett under en kjole som denne, ellers blir du litt bomsette i formen bare du setter deg ned!

Med litt justeringer tror jeg dette blir en nydelig kjole. Egner seg godt om du er lav da det høye livet vil gi deg lengre ben, og du vil se lengre ut..

Egentlig tror jeg vel også at bildet er en utrolig dårlig gjengivelse av kjolen, og dens kvaliteter.

Tror slør blir kjempe fint, men ikke det som er på bildet. Litt mer som Marion i Robin Hood - Tyvenes prins, slør og blomsterkrans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Det er vel ikke bare Minnie som har kommet med kommentarer om denne kjolen (selv om noen pakket det litt mer inn enn henne)! Den var rett og slett ikke pen.

Nei, men når jeg kommer med kritikk skal det selvsagt påpekes grundig vet du Brudulja :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen minte om en tyrkisk prinsesse jeg :) *drømme*

Men jeg ville gjort noe med overgangen mellom kjole og liv, som Vimsevips sa. Tror ikke det blir noe problem å fikse, hvis du vil det. Men det kan hende du vil ha den sånn for alt jeg vet, og det er jo det som teller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette skapte rabalder! jeg har ikke sagt at jeg har valgt denne kjolen, jeg bare ba om en vurdering....og det sløret er grusomt, men det var jo kjolen jeg lurte på..... :blunke:

jeg har sett på maaaaange andre FLOTTE ordinære kjoler, men kom over den og den var litt søt synes jeg.....Ikke verre enn det.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen var ikke pen! Jeg tror selv en meget vakker kvinne ville hatt problemer med å se flott ut i denne kjolen. Det ser ut som en kjole for en høygravid eller en ekstremt overvektig kvinne.

Minnie

For første gang i historien er jeg faktisk enig med Minnie! :o

Minnet mer om en nattkjole,synes jeg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...