Gå til innhold

vil noen si sin mening om denne?

bruden

Anbefalte innlegg

>

http://www.brudklanningar.se/brudklanningar2.html

nr 246.....om det ikke kommer bilde her.

jaja, jeg får prøve....denne er litt spesiell, men jeg synes den er så søt.....og så passer den i grunnen inn i lyserosa stil som jeg lurer på i bryllupet......

Kam man bruke langt slør til denne? Skal ha tiara i perler....Fargen blir enten ivory el champagne....hva er penest? Blir det pent med hvite roser til eller bør jeg satse på en annen farge????

Håper på hjelp fra noen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske spesiell.....

Vet ikke om jeg liker den eller ikke,

jeg ville ikke ha valgt den selv, men allikevel....

Tror det er en sånn kjole som man må se i virkeligheten først....

..men den har noe ved seg.....

Ikke bli trist nå da...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Spør man om mening må man ta det som kommer!

Ikke slik jeg hadde sett for meg drømmekjolen heller, men det er noe med den og prisen tiltaler meg meget......Den var så spesiell og vakker romantisk synes jeg....

Men jeg leter fremdeles etter Bonnykjolen....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så syns jeg den ikke var noe særlig. Ikke det at jeg har så mye peil på brudekjoler, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Liker du kjolen så liker du den. Hva du synes er jo det viktigste ;) Du som skal være fornøyd med å bruke den. Prisen var fin den, men kjolen vil jeg vil ikke si var min stil. Jeg har aldri likt sånne satin og tyll skjørt, synes de blir for store for meg. Men det er nå engang min smak. Overdelen var fin. Du kan vel fint ha perletiara til denne, har du mulighet til å få tak i perler som har samme farge som kjolen? Tror nok jeg ville hatt en del grønt rundt til hvite roser, for å bryte litt. Men hvitt og grønt er jo flott sammen da.

Ellers får du ha lykke til med jakten på Bonnykjolen, de har masse stilige kjoler, jeg fant min drømmekjole der... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ælig??

Joda den er søt, men jeg fikk litt sånn mammakjole assossiasjoner.. Mulig den er finere i virkeligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Veldig spesiell kjole, men ikke en jeg selv hadde valgt .

Jeg tror det hadde vært veldig fint med en blomsterkrans til denne kjolen uten for mye dill dall på den. Slør ville jeg droppet, jeg vet ikke hvorfor, men fikk en følelse av at den blir finere med en blomsterkrans og ingeting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Rop ut når du finner den  

så kommer jeg gjerne med kommentarer jeg....

:ler:  

I mellomtiden kan jo du fortelle meg helt ærlig  

hva du synes om kjolen min...

Kjolen din var lekker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Denne kjolen var ikke pen! Jeg tror selv en meget vakker kvinne ville hatt problemer med å se flott ut i denne kjolen. Det ser ut som en kjole for en høygravid eller en ekstremt overvektig kvinne.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke den var spes. pen. SYnes hvertfall ikke sløret var pent - det gjør at man ser enda mer bomsete ut. Skulle jeg hatt kjolen så heller ha noe 'greier' i håret uten slør? Eller må man kanskje ha slør????

Synes det er en meget uheldig fasong på kjolen - du må være veldig høy og slank for å ikke se boms ut. Hvis ikke du evnt. er frodig med smal høy midje.

Jeg liker mye bedre kjoler som er litt enkle og elegente - nr. 262 feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din var lekker :wink:

Thank you!!!

Bare tre uker igjen nå så kommer den fix ferdig og

spesialbestilt fra England....

*Tex gleder seg :hoppe: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg liker mye bedre kjoler  som er litt enkle og elegente - nr. 262 feks.
Er enig med Punky der, 262 var jo ett alternativ. Skal jeg være ærlig angående den kjolen du la ut link på...så fikk jeg assosiasjoner til farmors gamle natt kjole. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei jenten stakkars deg ingen som liker kjolen din :cry: men det er bare du selv som kan avgjøre om du vil ha den eller ikke. Hvordan du ser ut har jo også betydning, men jeg tror jeg ville droppet slør om du ikke MÅ ha det, tror det kan bli litt vel mye.

Ville ikke hatt hvite roser til, tror det kan bli litt vel mye hvitt, men en annen farge kanskje samme farge som er på kjolen om ikke bryte helt og ta noen andre farger. Ville brukt blomsterkrans som en har foreslått tildligere det hadde blitt veldig bra. Ser ikke helt for meg en tiara med perler til denne kjolen, den er litt sommeraktig, og ikke "særlig" elegant, og tiara med perler på tror jeg blir litt for elegant til denne kjolen.

Hva du velger bestemmer du selv det er din dag og da spiller det ikke noen rolle hva andre mener om kjolen din, det er du som skal like den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Veldig spesiell da!! Får litt sånn sommerassosiasjoner med blomsterkrans og midtsommernatt på 70 tallet jeg.

Jeg ville ikke ha valgt en slik kjole, men hvis du liker den skal du absolutt kjøpe den. Det er tross alt du som skal føle det vel.

Men jeg ville ha droppet sløret ja, blir litt mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bruden.

For å vite om den kjolen er fin eller ikke, så må du nesten beskrive deg selv først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

275 eller 278, hadde jeg dessverre litt mer sansen for enn den du har valgt, om jeg skulle velge en av dem på bildene - må nok dessverre si det!

MEN - det er jo MIN smak og kun utifra DISSE bildene; jeg er sikker på at hvis du har funnet ut at dette er KJOLEN med store bokstaver; så skal du følge hjerte ditt, for det så du best selv når du prøvde den, regner jeg med!

.........Men du......... er enig med noen andre her; dropp sløret da - det kan fort bli for mye.........

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hehe :D  

Spør man om mening må man ta det som kommer!

Ikke slik jeg hadde sett for meg drømmekjolen heller, men det er noe med den og prisen tiltaler meg meget......Den var så spesiell og vakker romantisk synes jeg....

Men jeg leter fremdeles etter Bonnykjolen....... :wink:

Her er en side med mange Bonny kjoler som du kan sjekke ut.

http://www.elegantladybridal.com/navigate/bonny.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Nei, jeg likte den ikke spesielt godt. Mulig fordi jeg selv har ganske stor barm og vet jeg ville sett ut som en budeie i den der :D

Hvis jeg skulle valgt en av kjolene på den siden, ville jeg valgt 278.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg likte den ikke. Ser faktisk ut som en mammakjole.Og sløret gjorde det bare verre..... Men det er jo ikke jeg som skal bruke den så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...