Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det noen som kjenner til et seriøst firma? VET at Jen-Mo-Dane er ren svindel, men eksisterer det noen reelle firma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Har hørt om flere slike, men til dags dato ikke hørt om noen som er seriøse, dessverre.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei har ikke hørt om noen seriøse av disse nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. juli 2003 #4 Del Skrevet 20. juli 2003 Noen som pakker konvolutter? www.varbas.no Jeg jobber der og de er seriøse(kommunalt drevet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Noen som pakker konvolutter? www.varbas.no Jeg jobber der og de er seriøse(kommunalt drevet) Takk! Linken virker ikke nå, får prøve i morgen. Er det hjemmearbeid, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. juli 2003 #6 Del Skrevet 21. juli 2003 Hjemmearbeid? Nei, vi har en avdeling som heter "postproduksjon". De har konvolutteringsmaskiner som gjør dette automagiskt! Jeg har ingenting med dette å gjøre doh.. Jeg er PC fikser.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. juli 2003 #7 Del Skrevet 21. juli 2003 Foresten, så funker linken nå.. etter at jordbær har trykt på startknappen til webservern ( #%/(#¤/("# dumme strømbrudd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå