Eventyrbrud Skrevet 19. april 2002 #1 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg lurer på hvordan det er å spise mye bananer dersom man ønsker å spise sundt og kanskje gå ned noen kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. april 2002 #2 Del Skrevet 19. april 2002 Banan som frukt er bra istedenfor snop. Men altfor mange bananer er ikke bra. To-tre om dagen bør holde. Suppler med epler og gulrøtter også. Banan er dessuten veldig bra etter trening, for den inneholder magnesium og det er bra for restituering av musklene etterpå, motvirker stølhet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 19. april 2002 #3 Del Skrevet 19. april 2002 Banan har mye raske karbohydrater. Dette gjør at du produserer masse insulin som gjør at sukkeret brytes ned raskt og lagres til fett + at du får lavt blodsukker og dermed søttrang. Spesielt lite lurt er det å spise bananer rett før du trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 19. april 2002 #4 Del Skrevet 19. april 2002 Har lest i Shape Up at bananer er bra å spise fordi det vist nok skal bidra til å gjøre kroppen strammere. Lurer på om det var B vitaminene som gjorde det, jeg kan ikke huske. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. april 2002 #5 Del Skrevet 19. april 2002 Etter trening er det greit - må bare presisere det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #6 Del Skrevet 19. april 2002 Kan man spise så mye frukt man vil når man slanker seg eller legger man på seg av det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #7 Del Skrevet 19. april 2002 Grete Roede anbefaler 2 frukter om dagen - de sier ingenting om å ikke spise banan. http://www.greteroede.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 19. april 2002 #8 Del Skrevet 19. april 2002 Grete Roede sier mye fornuftig men også mye jeg er helt uenig i - f.eks at man drikke så mye kaffe og cola light man vil. Det er jo helseskadelig. Hvis man går banan etter i sømmene kan det som sagt hende at det ikke er så bra i lengden. Jeg er veldig glad i det men spiser det i meget moderate mengder. Men det er selvsagt bedre enn godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. april 2002 #9 Del Skrevet 19. april 2002 Min erfaring er at det er lettere å gå ned i vekt når man slutter å tenke så innmari mye på hva man spiser! Bananer metter og smaker godt, men det er jo ingen vits i å BARE spise bananer. Kutt ut snop og doble porsjoner samtidig som du drikker masse vann rett før måltidene. Finn på ting, slik at du ikke går rundt og kjedespiser. Det kan lett bli for mye slanking også. Det finnes ingen vidunderkur og kroppen trenger fett og sukker også.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 19. april 2002 #10 Del Skrevet 19. april 2002 Bananer inneholder også fiber.. og det trenger vi 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 21. april 2002 #11 Del Skrevet 21. april 2002 Bananer inneholder mye korte og lange karbohydrater. Spis annen frukt om du er på slankeren. Selvfølgelig kan du spise så mye frukt du vil om dagen og være slank.eh..nei! 1-2 kilo i tillegg til vanlig mat.. Nup! Er kalorier i frukt også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 21. april 2002 #12 Del Skrevet 21. april 2002 Ja, grønnsaker derimot, kan inntas ganske så heftige mengder av om ønskelig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 22. april 2002 #13 Del Skrevet 22. april 2002 Ja de fleste grønnsaker - bortsett fra avokado og mais. 100 g gulrot har f.eks 35 kkcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #14 Del Skrevet 22. april 2002 ... Modne bananer har høyere GI (glykemisk indeks) enn bananer som akkurat har mistet grønnfargen. Ergo, er du på slankern og vil momse bananer, finn noen som er faste i fisken og ikke helt modne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2002 #15 Del Skrevet 22. april 2002 Uææææ... det ække mye som er eklere enn grønne bananer...... kleber i gangen... nei, vil ha ordentlig gul bannan. En kcal, gi eller hva det måtte være - bedre enn at jeg tar meg en sjokkis i hvert fall! Er nok litt apekatt ja... _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-22 19:25 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #16 Del Skrevet 22. april 2002 Jippi, det er jo de grønne som er best også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 22. april 2002 #17 Del Skrevet 22. april 2002 Bananer er fetende.-Ikke spis mer enn en til dagen hvis du er på slankern. + få¨r masse luft i magen av bananer-ihvertfall jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 22. april 2002 #18 Del Skrevet 22. april 2002 Fra mitt ståsted sier jeg: Man skal spise det man har lyst på. ( Ikke i enorme mengder) Slanker man seg, så går man oppi gjen med ekstra kilo, OM MAN KUTTER NED PÅ MATEN. DET ER FORDI KROPPEN MERKER AT DET BLIR MINDRE MAT, OG DERMED LAGRER RESERVER I BAKHÅND TIL NESTE GANG!!!!!!!!! DET ENESTE SOM HJELPER PÅ Å SLANKE SEG: TRIMME FLERE GANGER I UKA!!!!!!! Spis det man vil. Jeg har aldri slanket meg, og jeg har en normal pen kropp. Jeg har drevet noe med idrett, og rørt meg mye. -Spist gotteri har jeg gjort så det har tydt ut av ørene på meg, uten og oppfordre til det. Jeg har også født ett barn. UT OG RØR DERE FOLKENS!!!!!!1 Det er det eneste som hjelper på eksta kilo!!!!! Friskere ansikts farge blir det også på dere!!! Hva med å opprette en tid her på kg om når vi alle skal ut og røre oss????? Og fortelle og oppfordre, motivere oss alle her inne????? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå