Gå til innhold

Oj, jeg er en tvangsspiser.


Skrika89

Anbefalte innlegg

Kjenner meg litt igjen for jeg spiser ogsaa veldig ofte, og ofte uten aa vaere sulten. Saerlig naar jeg kjeder meg faar jeg lyst paa noe aa knaske paa. :ler: Naa har ikke jeg problemer med vekten da, men det kan bli litt mye junk, og det gjoer en jo ikke akkurat sprek og opplagt. Heller daff ... Naa har det heldigvis bedret seg veldig, og jeg spiser stort sett sunt. :)

En ting du kan proeve er aa bli litt mer bevisst paa hvorfor du har lyst paa noe aa spise. Kjenn etter om du egentlig er sulten, eller om du bare har lyst paa noe aa gumle paa. Er det bare gumlebehov kan det hjelpe aa ta noe aa drikke, det fyller opp i magen, eller gjoere noe som tar tankene bort fra mat. Guleroetter o.l. er forresten greit aa knaske paa. :)

Naa vet jo ikke jeg om du har andre problemer, men det skader jo ikke aa proeve. Det har i hvertfall hjulpet meg.

Takk for svar, dette skal jeg så absolutt prøve.

Jeg har hatt en del problemer før, men har kommet meg ganske bra med unntak av dette med vekt, selvtillit og mat. Så derfor har jeg veldig lyst til å ta tak i dette problemet nå, jeg har blitt litt flink til å røre på meg, men det er nok som du sier at feil mat får en til å føle seg uopplagt og daff, og det er jeg ofte. Men bedre de dagene jeg trener.. Så her er det nok bare en ting å gjøre og det er å ta tak i problemene og ikke skyve de enda lenger i ned i en skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mea Culpa
Takk for svar, dette skal jeg så absolutt prøve.

Jeg har hatt en del problemer før, men har kommet meg ganske bra med unntak av dette med vekt, selvtillit og mat. Så derfor har jeg veldig lyst til å ta tak i dette problemet nå, jeg har blitt litt flink til å røre på meg, men det er nok som du sier at feil mat får en til å føle seg uopplagt og daff, og det er jeg ofte. Men bedre de dagene jeg trener.. Så her er det nok bare en ting å gjøre og det er å ta tak i problemene og ikke skyve de enda lenger i ned i en skuff.

Du klarer det. :) Bare tenk deg om en gang eller to foer du putter noe i munnen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...