Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 Er det noen som vet hvordan man kan ringe billigst mulig til fasttelefon/mobil i Asia. Vet at man kan få kjøpt spesielle telefonkort med kode slik at man betaler for ringetiden på forhånd. Er det mye å spare på dette og hvor får jeg i såfall kjøpt slike telefonkort? Kjæreste i utlandet? selvfølgelig.... :oops: På forhånd takk for svar :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Som du selv sier; kjøp deg et telefonkort. Du finner ikke billigere måter å ringe utenlands på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. juli 2003 #3 Del Skrevet 19. juli 2003 Og telefonkort får du på www.telefonkort.net eller nærmeste innvandrerbutikk.... Så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Om det er mye å spare!?!?! JA!!! Med mange av disse kortene ringer du billigere til utlandet (jeg har ringt til Kina) enn man ringer innenlands med fasttelefon til andre norske fasttelefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. juli 2003 #5 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvis både du og Asia-boeren har internettlinje med rimelig bra hastighet, kan dere bruke det som heter IP-telefoni, altså bruke PC'en som telefon. Det koster også noen kroner, men er laaangt billigere enn å ringe vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå