Gjest Gjest_milja_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Del Skrevet 4. mai 2009 ..jeg digger dem, og vil ha en god kopi.. noen som vet av rimeligere kjeder som selger alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 4. mai 2009 #2 Del Skrevet 4. mai 2009 Oooh..er det disse du mener? Bling-o-rama-lama-ding-dong! Fiine, men har ikke sett noe lignende i noen skobutikker jeg har vært i i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_milja_* Skrevet 4. mai 2009 #3 Del Skrevet 4. mai 2009 Oooh..er det disse du mener? Bling-o-rama-lama-ding-dong! Fiine, men har ikke sett noe lignende i noen skobutikker jeg har vært i i det siste. jepp, er dem jeg mener *vil ha!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Del Skrevet 6. mai 2009 De hadde kopier paa bebe.com, tror de kostet rundt 160 dollar. Hvis ikke kan du alltids sjekke ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 8. mai 2009 #5 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med disse hos Nelly.com? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå