Gå til innhold

Hide and seek with Chameleon


Chameleon

Anbefalte innlegg

Da er det jammen meg duket for eksamen i morgen :grine: Er en eksamen som jeg strøk på til jul i fjor som jeg tar kontinuasjonseksamen i nå, har lest forholdsvis ( :sjenert: ) flittig i store deler av sommeren, og håper det er verdt strevet i morgen.

Gleder meg til i morgen kl 13 :bolledeig: da har jeg noen etterlengtede fridager før semesteret begynner igjen på mandag. Planlegger shopping i helga, kjekt med studielån altså :lur:

I dag har bror kommet seg til byen, skal begynne å studere her i høst, vi spiste frokost sammen i dag. Tror det skal bli veldig deilig å få litt familie i nærheten :) Han begynner på somme studie som meg faktisk, heldigvis går vi ikke samme år :fnise:

Da skal jeg trekke meg tilbake og se over noen siste ting før jeg tar kvelden..

Wish me luck ;)

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var endelig den forbaska eksamenen gjennomført :bolledeig: Kjempedeilig å få den bekymringen ut av veien altså.

I dag har jeg feiret med litt shopping, kjøpte 2 bukser og 2 topper på butikken i dag, i tillegg til litt stæsj til kjøkkenet. Har også kjøpt med MD Formulations på eBay, og shampo og balsam på lookfantastic. Vant også en budrunde på eBay med yankee candles, men glemte å sjekke hvor hun sendte før jeg la inn bud, så hvis hun ikke vil sende til Norge får jeg et nok ikke det ;)

Planene for i morgen er:

-Sove lenge

-Gå tur

-Vaske og rydde hybel

-Lage ordentlig mat, kanskje fryse noe til seinere

-Fikse busskort

-Kjøpe vekt

-Slappe av :)

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det ordner seg for duftlysene mine, hun som jeg kjøper av er så snill :) Har ikke fått beskjed om hvor mye det kommer til å koste med frakten, men hun virket veldig behjelpelig.

I går var jeg faktisk så flink å gå tur, selv om det regnet. *stolt*

Jeg har vel gått tur gjennomsnittlig annenhver dag den siste uka, og mellom 30 min til 1 time hver gang. Trim nok for meg ihvertfall :fnise: Så etter vekt i går, men det er jammen dyrt altså, skal en tur på IKEA i helga, får se om de har noe billig der ;)

Jeg fikk ikke ryddet og vasket i går som jeg hadde planer om da, men har vasket litt på kjøkkenet i dag ;) Jeg fikk også ordnet med busskort.. Freedom! :nigo:

Har kjøpt meg en sofa på finn.no i dag, skal avgårde og hente den i morgen. Skal bli deilig med litt koseligere miljø i fellesrommet (kombinert kjøkken/stue), jeg har prøvd så godt jeg kan med grønne planter :fnise: Har 2 aloe vera, 2 små sukkulenter, 1 fredslilje og 1 pasjonsblomst. I tillegg har mamma lovet å kjøpe en orkidé til meg, og jeg har en potte som trenger en plante :ler: Rene jungelen dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Jeg har kjøpt meg vekt i dag på IKEA, vekta mi var nesten 5 kg mer enn jeg trodde.. :sukk: *endre ticker*

Livsstilsendring må til, har begynt med å kjøpe meg treningskort på senteret som er like borti her. Bare den berømte dørstokkmila som må bekjempes.. Huffameien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått duftvoksen fra yankee candles som jeg kjøpte på ebay i posten :bolledeig: Coconut bay, home sweet home, hydrangea, wedding day,hollyberry og macintosh. Tror jeg må kjøpe meg flere aromalamper, jeg vil prøve ut alle NÅ! :fnise: Jeg deler opp voksen i 4, og jeg driver fremdeles på med den første kvarte. Tror jeg er på 3. telyset på den kvarte, så de varer en stund :)

Jeg var innom kremmerhuset og så at de hadde aromalamper der til ca 70-80 kr, tror jeg betalte litt over 100 for den jeg har nå som jeg har kjøpt på yankeestore.no.

Endelig helg er det også :nigo: Hadde så lyst til å skippe matteforelesning kl 8 i dag, men kom meg opp med tanke på at det var siste dagen før helg. Det har vært litt underskudd på søvn i det siste, får ta igjen det tapte nå i helga. Burde vel også røre litt på meg snart, vært dårlig med turer den siste uka :sukk: *skjerpe seg* :pisk:

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg atter en gang :bolledeig: Har litt skolearbeid å ta igjen, men jeg kan ihvertfall sove så lenge jeg vil. *tenke positivt*

Har også meldt meg på yogakurs for nybegynnere som begynner på tirsdag, aldri vært på yoga, men syns det ser spennende ut. Kanskje jeg finner en treningsform som jeg liker også? ;)

Jeg merker ihvertfall at det ikke er noe særlig mye sløving på skolen som skal til med tanke på å henge etter.. Har ikke vært 2 uker på skolen enda, og allerede føler jeg at jeg har mye å ta igjen :sukk: Er vel bare å få jobbet litt ordentlig med det nå i helga, så kommer jeg kanskje på topp igjen :)

Ellers tenker jeg å lage en litt god middag i dag, har ikke helt bestemt meg for hva enda da.. Kanskje vårruller og nudler? Tenkte å ta meg en tur på en litt større butikk enn den lille sjappa som er rett borti her. Kanskje lurt å skrive ned hva jeg har tenkt til å ha til middag noen dager fremover også.. Jeg er skikkelig dårlig på å planlegge sånn :fnise:

God helg til dere som eventuelt titter innom.. (blir litt av en monolog dette :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er helgen på hell gitt :sukk: Ikke gjort så mye i helga egentlig, bare sløva for det meste. Har akkurat tatt et brød ut av ovnen, lukter godt i heimen nå :nigo: Har en maskin med klær som driver og surrer også, så er jo litt husmor i dag ;)

Driver og vurderer å stikke opp på skolen og lese litt i dag, pleier ikke å klare å få lest så mye her hjemme. Har noen øvinger som skal leveres tirsdag, onsdag og torsdag, så har nok å henge fingrene i. Hadde vært godt å fått det unnagjort i dag, så hadde jeg sluppet å dra på skolen tidlig i morgen, har bare øvingstimer på mandager. Veldig god motivasjon for å bli ferdig med ting før mandag morgen ;)

Men nå skal jeg kanskje la brødet avkjøle seg, så er det frem med hjemmelagd jordbærsyltetøy.. Namnam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til har gått, har ikke vært så flink i matveien denne uka da. Men jeg har hatt ordentlig middag så og si hver dag ;) Gikk meg en liten tur i går, i tillegg til at jeg hadde første time med yoga før i uka.. Yoga var faktisk ganske moro, men jeg merker jo at jeg ikke har trent på noen år, ble kjempestøl i armer, skuldre og mage. Men da får man en påminnelse om at det går i riktig retning.

På fredag var jeg ute en tur med noen venninner, det var koselig. Formen var desto verre på lørdag, men det hører vel med :fnise:

I går fikk jeg til og med unnagjort litt klesvask, tørkestativet mitt kneler litt :fnise:

I dag er det skole som står på menyen, vært en tur på skolen og gjort en øving, nå er jeg hjemme igjen og lader opp til lab litt seinere i dag. Lurer på å begynne på en øving til som skal leveres på onsdag :sjenert: Burde vel det egentlig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...