Gå til innhold

Hide and seek with Chameleon


Chameleon

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Har tenkt i lengre tid på å opprette en dagbok her inne, og nå som jeg har forkledd meg som en kameleon, så kanskje jeg kan slippe at folk kjenner meg igjen ;)

Jeg er ihvertfall en 22-årig student, hvor jeg holder til kommer vel frem etterhvert. Livet mitt består av skole, venner, internett, litt festing her og der og enda litt mer internett. Noen vil kalle meg asosial, jeg sier heller at jeg trives i mitt eget selskap. Jo, også er jeg singel :sukk:

Nå for tida tikker eksamen seg nærmere med voldsom fart, hvordan skal nå dette gå? :sukk: Jeg har 4 eksamener i vår, 3 som teller 100%, og en som teller 70%

Time will show :lete:

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: skal du være!

Regner med du ikke er helt ny på KG, siden du sier du har tenkt på det en stund?

Hvor lenge er det til eksamene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spor i boka mi Pingting :) Har smuglest litt i boka di en eller annen gang også :fnise:

Du har rett i at jeg ikke er helt ny på KG ja, dette er mitt skalkeskjul ;)

Første eksamenen min er 18. mai. Tror det kan bli en morsom 17. mai ja :roll:

Den uka skal jeg ha 3 eksamener, og så har jeg 2 uker til den siste. Kjempefin fordeling ja. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spor i boka mi Pingting :) Har smuglest litt i boka di en eller annen gang også :fnise:

Du har rett i at jeg ikke er helt ny på KG ja, dette er mitt skalkeskjul ;)

Første eksamenen min er 18. mai. Tror det kan bli en morsom 17. mai ja :roll:

Den uka skal jeg ha 3 eksamener, og så har jeg 2 uker til den siste. Kjempefin fordeling ja. :sukk:

Ih, en snikleser! :fnise:

Det var da en voldsom ansamlig av eksamener! Skregg og gru! :haar! Også så tett! Er det bare skriftlige, eller muntlig og sånt tull og? Husker jeg hadde tre eksamener ett år (en muntlig, en skriftlig og en tredagers hjemeeksamen) i tre forskjellige fag - og jeg hadde to uker mellom hver av dem! Jeg var ferdig 13. juni, men det var det søren meg verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis bare skriftlige, men det er ille nok det. Skal bli godt å være ferdig med eksamener 6 juni :nigo:

Så er det det å få seg sommerjobb da, ikke akkurat enkelt når jeg ikke kan dra på intervju der jeg vil ha jobb.

I går var jeg først en tur på forelesning (siste i det faget :D), så var det avslutning av gruppeoppgave.

På kvelden fikk jeg besøk av en kamerat, og han viste meg noe chi-greier med henda sine, han holdt sine hender rundt min ene hånd, og brukte chi'en sin til å berøre hånda mi, det var skikkelig sykt :hakeslepp: Selv om jeg lukket øynene mine kunne jeg kjenne hvor på hånda mi han dreiv på, det var litt småcreepy, men spennende også.. Verden er et mystisk sted *filosofere* :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi, her var det lenge siden sist..

Har vel for det meste gått i eksamenslesing, har hatt bursdag i mellomtida, men den ble tilbrakt med 3 nysydde sting.

17.mai har jo også vært en tur innom, uten at jeg kan skryte av å ha enset den noe mer enn å irritere meg over korpsmusikk mens jeg forsøkte å lese.

I dag har jeg kommet halvveis med eksamenene mine :nigo:

Den antatt verste hadde jeg i dag, og orker ikke tenke noe på hvordan det gikk.. Tror jeg skal ta meg en tur på butikken, kjøpe meg noe deiilig og forferdelig usunt og sette på en feel-good film og deppe litt under dyna.. :grine: Er ikke det at jeg tror det gikk rett vest, men deilig å kunne gråte litt iblandt over ting man føler for å gråte for... Hmm, burde kanskje samle meg sånn at jeg klarer å gå på butikken uten rødsprengte øyne.

Eksamen som jeg hadde på mandag gikk litt bedre da, og tipper C eller bedre.

Nå er det bare å mote seg opp til å begynne lesinga på eksamen på lørdag, så er det nesten to uker til neste og siste ;)

Ellers så ringte de i fra Adecco i dag, siste utvei for å få sommerjobb, men de ville jeg skulle kontakte dem noen dager før jeg kunne begynne å jobbe. Hmm, vet ikke helt om jeg tør å satse på å få jobb bare kanskje, men vi får se. Har vel foreldre som kan forbarme seg over meg hvis det er komplett umulig å tjene til husleia. Dumme lånekassen som ikke gir penger i sommerferien :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var 3 av 4 eksamener unnagjort. En liten seiersdans for det..

:skya: :skya: :skya: :skya:

:skya::bolledeig::skya:

:skya: :skya: :skya: :skya:

Har sittet ute i sola i dag og pløyet meg gjennom Alkymisten, lest den før, men jeg er så flink til å glemme bøker så fort (og forsåvidt filmer og musikk også), men mer tidsfordriv for pengene det :fnise:

Har til og med blitt litt solbrent i dag, og det er min vei til å bli bittelitt brun. Og mens vi snakker om tan, så den verste gulroten i dag. Blond, med hvite ringer rundt øynene, og skikkelig orange i ansiktet. Takk for underholdinga sier jeg bare :skratte:

Har ingen planer for kvelden, men kjenner at jeg trenger å slappe av litt, hatt noen "anfall" siste uka, som jeg pleier å få når jeg er sliten. Nå kan jeg endelig få tatt meg en pust eller ti i bakken :nigo:

I dag er det 12 dager til neste og siste eksamen, så skal påspandere meg noen dager med helt fri fra skolen (men kjenner jeg meg selv rett så er det vel i bakhodet hele tiden :rolleyes: )

God lørdag til dere som måtte finne veien inn hit ;)

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagsmorgen :)

I dag har jeg tatt meg helt fri i fra lesing, og har vært og gått en time ute i det fine været. Det trengs etter eksamenslesingsdiett.. Og jeg som bare har gått i joggebukser i det siste fikk meg en overraskelse da jeg skulle ta på meg en olabukse :hakeslepp: Nå er det mosjon og sunn mat som gjelder fremover. Er så kjipt at jeg ikke kan løpe på grunn av den dumme beinhinnebetennelsen min :sur: Er vel sånn 4 år siden jeg fikk den, og fastlegen min på den tida sa jeg bare skulle fortsette å løpe som før :rolleyes: Fortsette å løpe, og ikke klare å gå dagen etterpå ja, høres ut som en fin strategi.

Burde vel egentlig kommet meg til legen for å prøve å fikse problemet, merker det når jeg går mye også... Er vel bare å få ut fingeren det.

Ellers så får jeg besøk av en kamerat i dag, også kan det være jeg skal treffe brodern i kveld.

Men nå ble det ledig på badet. :dusje:

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært deilig med et par dager fri, og hardt å komme seg tilbake til bøkene igjen. I tillegg begynner formen min å bli litt dårlig, litt hoven på den ene siden av halsen, generelt slapp, og i dag har jeg også hatt vondt i magen, som jeg ofte får når jeg er stressa :sukk:

Får se om det blir noe lesing i dag, eller om jeg skal satse på at hvis jeg slapper av nå, kanskje jeg blir litt fortere frisk.. Jeg får stappe i meg litt vitaminer og håpe på bedre tider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Hei :vinke:

innom for å hilse på deg jeg :)

kjedelig med sånne reaksjoner på stress..har noen sånne selv..ikke noe moro, hvertfall når man egentlgi må få unna det som gjør en stresser også..hmm..

ha en flott dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært veldig flink student :nigo: Har sittet på lesesal fra 9 til 16.30, og ikke vært en tur på do engang :hakeslepp: Fått gjort en del, men på slutten var hjernen min ganske så utslitt, lagde problemene 10 ganger vanskeligere enn de var, og tok lange omveier som jeg ikke hadde trengt å ta.. Deilig å hvile hjernen sin litt da ja..

På veien hjem klarnet det til og med opp og ble :sol: Kjempedeilig å få litt sol når det har vært grått og trist hele dagen. Så ble til at jeg måtte feire litt med en softis ute i sola på vei hjem :fnise: Eksamensperiode er en ekstremt effektiv måte å få litt ekstra kilo på kroppen.. :ler:

Planene for kvelden er å slappe av, kanskje jeg drister meg til å møte en kar som jeg har truffet på nettet ;) Tiden vil vise..

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare fortelle at jeg skal bli tante til en liten :babygutt: i september, var på ultralyd i dag for å fastsette termin... Er så kos med babyer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

Gratulere så masse med tantebarn på vei! så koselig!

:hoppe::babysmokk::hoppe:

også så flink du var til å være skikkelig flink student da, hadde aldri jeg klart merker jeg.. :jepp:

softis er jo bare så godt! har kun spist en i år..men det skal bli mange flere :lur: hvilket strø liker du best på da? har vært veldig på jorbær strøet de siste årene jeg da..og litt sjokolade og stivnet sjokoldae når vi er på hytten :is:

håper du får en fin dag før helgen i dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare fortelle at jeg skal bli tante til en liten :babygutt: i september, var på ultralyd i dag for å fastsette termin... Er så kos med babyer :rødme:

Oi, gratulerer! :hoppe:

Hihi, spennende med nettfloert da, tror du at du kommer til aa moete ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med tantebarn på vei! så koselig!

:hoppe::babysmokk::hoppe:

også så flink du var til å være skikkelig flink student da, hadde aldri jeg klart merker jeg.. :jepp:

softis er jo bare så godt! har kun spist en i år..men det skal bli mange flere :lur: hvilket strø liker du best på da? har vært veldig på jorbær strøet de siste årene jeg da..og litt sjokolade og stivnet sjokoldae når vi er på hytten :is:

håper du får en fin dag før helgen i dag :sol:

Tok igjen i går med å være flink student, løste en oppgave i løpet av dagen, og valgte heller å bake kanelboller :fnise: Så sank ned noen hakk til middelmådig student i stedet.

Jeg liker best lakris jeg, men sjokoladedypp, sjokolade og jordbær er godt det også.

Oi, gratulerer! :hoppe:

Hihi, spennende med nettfloert da, tror du at du kommer til aa moete ham?

Ble ikke til at jeg møtte han på onsdag, men vi får se i løpet av helgen, han lurte nå ihvertfall på hva mine planer var ;)

---

Har vært litt flink student igjen i dag, jobbet effektivt med eksamenssett i 3 timer, men jeg får så lett hodepine, og da går alt skeis :( Fått gjort litt da, og lært viktige ting.

I kveld skal jeg til ei venninne og spise kake i anledning bursdagen hennes :spise:

Burde vel ha vasket klær også :sukk: Det har jeg vel utsatt noen dager allerede..

Ha en fin helg, får håpe det blir :sol: her snart også :)

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cupcakes

flinke flinke studentet! synes du var flink i går også jeg, da bakte du jo kanlboller og det er jo knall godt :jepp:

har faktisk aldr smakt med lakris, tror jeg må få prøvd det i sommer..er jo ekstremt glad i lakris så egentlig rart jeg ikke har smakt det på is..hmm...

trøster deg med å informere om at du ikke er alene når det gjelder å vaske klær...henger litt etter her i huset også :fnise: så da kan vi unnaslintre sammen...

håper kaken smakte og at du får en flott helg videre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ooops, lenge siden sist nå.

Jeg har feeeerie :nigo: Tilbringer ferien hjemme hos foreldrene mine, deilig å komme hjem til venner og familie.

Har egentlig ikke gjort så mye den uka jeg har vært her, vært på et jobbintervju, truffet ei venninne, og tilbrakt tid sammen med familien.

I går var vi på seiltur, og det var :sol: Ble litt solbrent, men det hører vel med ;) Dro ut til ei øy for å grille pølser og marshmallows :)

Ellers er jeg hjemme sammen med bikkja mens de andre er på jobb, får se om jeg får meg noe etterhvert også, kunne ha trengt pengene. Jeg vet at foreldrene mine gir meg penger hvis jeg trenger, men jeg liker å klare meg selv. Har en husleie som faller snart også :sukk:

Endret av Chameleon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På tide med en liten oppdatering kanskje :ler:

Har vært sløv i sommer, og det har vært så deilig, nå er jeg tilbake på hybelen min, driver og leser til en konteeksamen som jeg har til uka. Gleder meg faktisk til å komme i gang med det nye skoleåret, treffe igjen folk og slikt :)

Ellers har jeg vel bestemt meg for å prøve å gjøre noe med vekta, sklidd litt ut. Nå er det gåturer og "sunt" kosthold som gjelder. Tenkte å prøve å holde meg helt unna sukker også, har klart det en gang før, og skal klare det en gang til. Litt vanskelig med brød og slikt som er tilsatt sukker, så blir vel til at jeg tillater det.

Nå er det bort med de hjemmebakte sjokoladebollene og isen.

Har jo fremdeles masse godt man kan spise, sist jeg hadde sukkerfritt spiste jeg lomper meg smør og fruktose på. Kanskje ikke helt det beste, men regner med det er bedre med fruktose enn sukker ;)

*fikse ticker*

Jeg må også gå til innkjøp av vekt og målebånd, her skal det følges med. Er jo så oppløftende når man ser at det går nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...