Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 5. mai 2009 #21 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror ikke løpet er kjørt. Men jeg synes ikke du skal prøve mer i denne omgangen. Du har gjort ditt nå da du ba om unnskyldning i den sms'en. Så hvis du tar kontakt med han nå blir det jo litt som å tigge. Synes du heller skal blåse i at du tabbet deg ut. Du hadde en dårlig dag, skulle ikke gått på daten, men nå har du lært av det. Så ferdig med det. Jeg tror du tjener mer på å late som ingenting neste gang du støter på han. Snakk til han og vær hyggelig og avslappet. Men for all del ikke be han ut. Det er noe han selv må ta initiativ til når du eventuelt har rettet opp inntrykket. Vær tålmodig og avslappet, så er det godt mulig dette går din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #22 Del Skrevet 5. mai 2009 Han er ikke interessert. Da hadde han nemlig svart på sms'en din. Lar du være å svare på sms'er du får fra folk du er interessert i? Jeg har en mann gående som ikke er interessert og han hater å svare på sms. Men når jeg spør på sms om han vil ha besøk, så svarer han! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. mai 2009 #23 Del Skrevet 5. mai 2009 Du har gjort ditt nå da du ba om unnskyldning i den sms'en. Så hvis du tar kontakt med han nå blir det jo litt som å tigge. Dette var det jeg tenkte også. Det med å spille kostbar er ikke bare kødd, det er faktisk en viktig del av psykoligien i dating. Jo vanskeligere det er å få tak i noe, jo mer tror vi det er verd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. mai 2009 #24 Del Skrevet 5. mai 2009 Til alle dere som sier at løpet IKKE er kjørt, hva baserer dere det på? At han smilte? Vi kvinner gjør hverandre stadig bjørnetjenester ved å si ting som: "så klart han liker deg!" Da ender vi opp med å lure oss selv. Jeg mener bestemt at menn som er interessert tar kontakt, på samme måte som kvinner som er interessert BØR ta kontakt. Hvorfor gikk du ikke bort til ham og sa unnskyld? Ved å ikke gjøre det, så bekreftet du muligens førsteinntrykket, som i følge deg selv var dårlig. Man VET når noen ser en. Selv om de later som de ikke gjør det, spesielt da. Liker du virkelig denne mannen, så kan du ta kontakt, møte ham og fortelle hva som skjedde, eller skrive en mail. Ikke sms. Ved å prate risikerer du å bli avvist, men du vil få fortalt din side av saken. Kanskje vil han godta det, kanskje ikke. Kanskje løpet er kjørt. Treffer du ham tilfeldig så kan du velge å gjøre det samme. Men å late som du ikke ser ham bak mørke briller når du egentlig har lyst til å snakke med ham, ikke gjør det.... Moralen? Ikke gå på date når man har en shitty dag, hvis man ikke er god på å fake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chakoya Skrevet 5. mai 2009 #25 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjære ts Jeg ville ha tatt en telefon eller sendt en forklarende melding og bedt om en sjangse til for å få vist meg selv på en annen måte. Ville også sagt at det ikke fantes noe unnskyldning, men at du bare ikke greide å samle deg helt p.g.a alt som hadde skjedd. Dersom man ikke får svar da eller svaret blir nei ville jeg akseptert det og sagt jeg forstår og nøyd meg med det. Dersom han var villig til å prøve en gang til så ville jeg ha brukt den ene sjangsen godt til å vise en langt bedre side av meg selv. Om løpet er kjørt eller ikke. Det vet jeg ingenting om Men om jeg virkelig likte denne karen ville jeg prøvd en siste gang og gitt forklaringen min. Om den hadde blitt godkjent eller ikke hadde vært opp til mannen og avgjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 5. mai 2009 #26 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville faktisk latt det gå, du har oppført deg ille og får ta støyten for det. Sett deg i hans sko, du er på date med en som er "blærete" og ikke helt din type, du får en sms med "unnskyld", blir deretter oversett på gata, og nå skal du kanskje "forklare"? Jeg ville sett på deg som litt ustabil for å være helt ærlig. Lær av det du har gjort, og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 5. mai 2009 #27 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjønner ikke alle disse som mener at ts skal unnskylde seg på nytt... Bevar verdigheten og lat som du ikke husker hendelsen, sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 5. mai 2009 #28 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville faktisk latt det gå, du har oppført deg ille og får ta støyten for det. Sett deg i hans sko, du er på date med en som er "blærete" og ikke helt din type, du får en sms med "unnskyld", blir deretter oversett på gata, og nå skal du kanskje "forklare"? Jeg ville sett på deg som litt ustabil for å være helt ærlig. Lær av det du har gjort, og gå videre. Enig med deg og de andre som sier at TS oppførte seg dust.Løpet er kjørt.du dreit på draget.Om han er en ok fyr får han nok en annen som klarer å oppføre seg normalt selv på en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #29 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er ikke sikkert denne mannen oppfattet deg som så bitchy som du tror... Du sier jo at dere hadde det hyggelig også. Kanskje han syntes det var unødvendig at du ba om unnskyldning etterpå? Synes ikke du skal drive å analysere oppførselen din etterpå, det er så typisk jenter. Vær selvsikker og blås i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #30 Del Skrevet 5. mai 2009 spør om hav il finne på noe/inviter han med ut uten å unskylde deg noe mer så ser du om du har en sjangse:) enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #31 Del Skrevet 5. mai 2009 Gutten du møtte har sikkert ikke deg i tankene som noen potensiel kjæreste. Hvordan kan du tro at han vil møte deg på nytt etter det første møtet? Han som du selv beskriver som grei har nok andre han heller vil møte enn deg.Ville du møtt en som deg ennå engang etter den oppførselen? Han har kanskje allerede møtt en annen og tenker på deg som en av hans værste dater som han kan le av nå!Han har sikkert også fortalt om oppførselen din til vennene sine som nå ser på deg som en sur kjærring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #32 Del Skrevet 5. mai 2009 Gutten du møtte har sikkert ikke deg i tankene som noen potensiel kjæreste. Hvordan kan du tro at han vil møte deg på nytt etter det første møtet? Han som du selv beskriver som grei har nok andre han heller vil møte enn deg.Ville du møtt en som deg ennå engang etter den oppførselen? Han har kanskje allerede møtt en annen og tenker på deg som en av hans værste dater som han kan le av nå!Han har sikkert også fortalt om oppførselen din til vennene sine som nå ser på deg som en sur kjærring! Man må kunne le av episoder som dette. Livet er ikke så høytidelig. Vi er alle fulle av feil, og det er ikke jordens undergang om det skulle bli avslørt en eller annen gang. Lat som ingenting, hev hodet og smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #33 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Trådstarter er jo åpenbart klart over at hun har oppført seg dumt, så det blir unødvendig i gni det så grundig inn. Selvfølgelig virker det som denne mannen ikke er interessert nå. Og jeg mener at hun ikke bør ta kontakt. Men det er som oftest mulig å rette opp et inntrykk, og det har hun mulighet til neste gang hun støter på han gjennom felles kjente. Synes den lureste måten å gjøre det på er ved å være hyggelig og selvsikker. Ikke ved å unnskylde seg på nytt. Endret 6. mai 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 5. mai 2009 #34 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Gå videre ts den typen orker sikkert ikke synet av deg og har sikkert mange andre damer som vil ha han og som oppfører seg bra også ved den første daten. Endret 6. mai 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 5. mai 2009 #35 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Selvfølgelig virker det som denne mannen ikke er interessert nå. Og jeg mener at hun ikke bør ta kontakt. Men det er som oftest mulig å rette opp et inntrykk, og det har hun mulighet til neste gang hun støter på han gjennom felles kjente. Synes den lureste måten å gjøre det på er ved å være hyggelig og selvsikker. Ikke ved å unnskylde seg på nytt. ENIG! Endret 6. mai 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 6. mai 2009 #36 Del Skrevet 6. mai 2009 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 8. mai 2009 #37 Del Skrevet 8. mai 2009 Du har gjort gitt deg selv en veldig bratt oppoverbakke i forhold til denne fyren, og det er kanskje det som trigger jaktinstinktet ditt? Det som er vanskelig å få tak i blir straks mer spennende. Du må bare prøve på nytt, det kan jo ikke gå verre enn at han ignorerer deg på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #38 Del Skrevet 8. mai 2009 Så klart alle kan ha en dårlig dag, men du viste jo at når du har en dårlig dag så blir du ekkel og full av deg selv, i følge dine ord. Det er utrolig lite attraktivt, samme hvor dårlig dagen er. Akkurat som folk som får raserianfall. De får raserianfall utløst av noe som har skjedd som i de fleste tilfeller ikke skjer hver dag, men det betyr ikke at jeg vil date en mann som får raserianfall når det går galt bare fordi 'han er mer normal på en vanlig dag'! Så det er jo en del av personligheten din/oppførselen din uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #39 Del Skrevet 9. mai 2009 Så klart alle kan ha en dårlig dag, men du viste jo at når du har en dårlig dag så blir du ekkel og full av deg selv, i følge dine ord. Det er utrolig lite attraktivt, samme hvor dårlig dagen er. Akkurat som folk som får raserianfall. De får raserianfall utløst av noe som har skjedd som i de fleste tilfeller ikke skjer hver dag, men det betyr ikke at jeg vil date en mann som får raserianfall når det går galt bare fordi 'han er mer normal på en vanlig dag'! Så det er jo en del av personligheten din/oppførselen din uansett. Raserianfall er da litt sterkt uttrykt i dette tilfellet?!? Jeg er selv en person som er ganske rolig og avbalansert. Hvis jeg har en dårlig dag så klarer jeg å holde maska under en date og ikke bli "drittkjerring". Likevel klarer jeg å sette meg inn i trådstarters situasjon. Mennesker reagerer forskjellig i ulike situasjoner. Jeg tror det er mulig at hun kan være en bra partner selv om hun gjorde et dårlig inntrykk på en date. Det jeg ikke forstår er alle de dømmende svarene hun har fått i denne tråden. Det virker som det er om å gjøre å ta alt håp fra trådstarter. Hva er egentlig motivet for dette? Er det veldig farlig om trådstarter skulle tro at hun har en sjanse til å rette opp inntrykket? Jeg finner det latterlig å uttale seg så skråsikkert om noe man egentlig har null peiling på. Ingen av oss kan vite hva denne mannen tenker. Og egentlig spiller det ikke særlig stor rolle hva han skulle tenke nå. Synes trådstarter heller skal glemme hele episoden - som hun faktisk har bedt om unnskyldning for - og heller konsentrere seg om å ha det bra med seg selv neste gang hun støter på denne mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #40 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg var for mange år siden i en lignende situasjon. Jeg som alltid er hyggelig og blid hadde fått dårlige nyheter og jeg oppførte meg ikke pent på date. Jeg var sur og uhøfelig - har aldri trodd jeg kunne oppføre meg så dårlig og har aldri gjordt det senere heller. Jeg traff ikke vedkommende igjen før helt tilfeldig ett år senere. Jeg sa unnskyld og vi hadde det moro sammen. Han ble meget glad for å se at jeg faktisk ikke var den personen som han hadde fått inntrykk av.... Og ja jeg fikk en ny sjanse til å gi førsteinntrykk. Så det med at man aldri kan rette oppigjen et førsteinntrykk er feil. Nå ble det ikke noe langvarig ut av dette.. men fortsatt den dag i dag så er vedkommende en av mine nærmeste venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå