Heart7086 Skrevet 3. mai 2009 #1 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Her oppe i nord har vi kun butikker som Cubuc, Lindex og Kappahl. BH`ene er ofte billige ja, men passer ikke til meg som har store bryst og som egentlig er veldig usikker på str Er ute etter å finne en fin BH og muligens noe slike Hold-in truser/type korsett som jeg også kan bruke ellers, f.eks til å overraske samboer. Men hvilke(n) butikk der nede kan hjelpe meg? Jeg skal i utgangspunktet være på Råholt og Skjetten. Så dermed er f.eks Lillestrøm og Strømmen nært. Er det noen gode butikker der? Det blir første gang jeg drar til Råholt omr. og er ikke kjent der, men er det butikker der oppe så ikke nøl med å kom med forslag! Og hva er egentlig prisen på slike BH`er? Vet jo dette varierer en del, men sånn ca er greit å vite... Slik at jeg ikke får helt bakoversveis og for tynn pengbok! Takker! Endret 5. mai 2009 av Heart7086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Del Skrevet 4. mai 2009 Aud`s undertøysalong er på Strømmen Storsenter. Hun som driver butikken har en artikkel her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeath Skrevet 4. mai 2009 #3 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er "plaget" med samme problemet. Men jeg fant en kjempefin butikk på Oslo City Der får du god hjelp også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er "plaget" med samme problemet. Men jeg fant en kjempefin butikk på Oslo City Der får du god hjelp også! Hvilken butikk er dette da? Fant Oslo City, men det ligger jo midt i centrum, vet ikke om jeg orker å måtte dra helt ned dit(har ikke bil der nede, bortsett fra en som er rundt 8 m...) Men om jeg skulle nå dra dit har det vært greit å vite hvilken av disse hunde-og-ørtå-førti butikkene det var du mente? Aud`s butikk på strømmen fant jeg, og dit blir jeg sikkert å dra! Takker for begge tipsene:) Om dere har flere så må dere bare komme med dem! (Og ris/ros om de(n) butikken(e) som er nevnt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 5. mai 2009 Bumpedibomp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 5. mai 2009 #6 Del Skrevet 5. mai 2009 marinka har flere butikker rundt om kring, men hvor er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. mai 2009 #7 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg anbefaler deg av hele mitt hjerte, og bryst , å ta turen til LaLina i Ullevållsveien i Oslo. Her er de superdyktige, og når du finner størrelse kan du bestille over telefon senere. www.lalina.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvordan er Change i forhold til LaLina? Har vært på sistnevnte, men fant ikke helt det jeg så etter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå