Gå til innhold

Stellia's skriverier


Stellia

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Long time, no writing. Mye som har skjedd siden sist, og jeg orker ikke engang tanken på å gå i detaljer. Vet ikke helt hvor eller hva jeg vil framover, men håper jeg finner ut av det tidsnok. Magefølelsen min pleier som regel å geleide meg, men i denne situasjonen klarer jeg ikke å finne noen holdepunkter. Enkelte sier jeg befinner meg i en luksussituasjon, men det har jeg egentlig bare lyst å le høyt av.

Uansett. Jeg har fått ny jobb siden sist, og skal skrive under på kontrakt på tirsdag. Gleder meg! Ekstrainntekter kommer absolutt godt med nå - jeg har nemlig levd ganske så nøkternt de siste månedene pga. nedbemanning på nåværende jobb.

Ellers har jeg klart å overholde nyttårsforsettet om å opprettholde treningen. Har faktisk fått til en treningsøkt så og si hver dag, selv om jeg passer på å la muskelgruppene hvile. Tok en Inbody-test på treningssenteret i dag, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si.... Om jeg ikke var tynn nok fra før, viste maskinen enda lavere vekt enn jeg fryktet. Fikk klar beskjed om å legge på meg, men han var riktignok imponert over fettprosenten. :happy: Mitt mål er å beholde den lave fettprosenten, og heller gå inn for å bygge muskler. Ikke at jeg har utgangspunkt for å få markerte muskler, men jeg får nå i hvertfall prøve.

I kveld blir det kino. Deilig og avslappende. Før den tid, skal jeg få til en treningsøkt på øvre kroppsdel. Kanskje en tur på tredemølla også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...