Stine89 Skrevet 6. mai 2009 #21 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har ikke sex med noen som ikke bruker kondom. Jeg vet nemmlig mitt og andres beste... Har nektet en fyr sex fordi han ikke hadde kondom,han insisterte på at det var sikkrere å hoppe av i svingen, hvor dum tror han at jeg er???
Gjest Glør Skrevet 6. mai 2009 #22 Skrevet 6. mai 2009 Bruker alltid kondom når jeg nettopp har blitt kjent med en fyr. Min erfaring er at fleste menn på min alder er flinke til det, og gjerne tar initiativ selv. Har også opplevd at det ikke ble noe sex fordi han nektet å bruke kondom.
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2009 #23 Skrevet 6. mai 2009 Heisann! Jeg tror nok frasen "safe sex" er blitt ganske så relativ med årene. personlig har jeg vel hva man kan kalle gummi allergi, på lik linje som yrkessjåfører som har kjetting allergi; vi bruker det ikke før vi absolutt må! Men til gjengjeld sjekker jeg meg utrolig ofte. ca 1 gang pr mnd. Så ved å teste deg etter sex. Så blir du frisk av HIV? For eks?
Gjest jeanette22 Skrevet 6. mai 2009 #24 Skrevet 6. mai 2009 (endret) ........... Endret 11. mai 2010 av girlhere
MissStiles Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #25 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har ikke sex med noen som ikke bruker kondom. Jeg vet nemmlig mitt og andres beste... Har nektet en fyr sex fordi han ikke hadde kondom,han insisterte på at det var sikkrere å hoppe av i svingen, hvor dum tror han at jeg er??? Jeg vet! Så dum er jeg ikke. Jeg har også vært borti flere gutter som ikke har tatt initativet til å bruke kondom. Skummelt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå