Gjest Stjernedryss Skrevet 3. mai 2009 #1 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har lyst på noen fine gladiatorsandager med halveis høy hel. Gjerne kilehel. Tenker at de skal være i brunt skitt og med spenne over ankelen. Har funnet en del som er veldig høye eller helt flate, men kunne tenke meg noen med bare har litt høy hel slik at de var behagelige å gå i til hverdags. Noen som har forslag til butikk jeg kan finne det i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har lyst på noen fine gladiatorsandager med halveis høy hel. Gjerne kilehel. Tenker at de skal være i brunt skitt og med spenne over ankelen. Har funnet en del som er veldig høye eller helt flate, men kunne tenke meg noen med bare har litt høy hel slik at de var behagelige å gå i til hverdags. Noen som har forslag til butikk jeg kan finne det i? Kjøpte ett par på Kappahl, da jeg var hjemme hos mor og far i Sverige denne helgen. Anbefales. Kempe fina og veldigt behaglige å bære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaellinor Skrevet 4. mai 2009 #3 Del Skrevet 4. mai 2009 haha, wops. råkade skrive som Gjest. jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mai 2009 #4 Del Skrevet 4. mai 2009 Kjøpte ett par på Kappahl, da jeg var hjemme hos mor og far i Sverige denne helgen. Anbefales. Kempe fina og veldigt behaglige å bære. Okei, de skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå