nille-s Skrevet 18. juli 2003 #101 Del Skrevet 18. juli 2003 .. og hvis jeg skal ut på byen i kveld håper jeg heller jeg møter noen hyggelige fjortisjenter med litt for små klær enn sånne velkledde jenter som skuler andre opp og ned for å se om antrekket er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #102 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå sitter vi jo bare og snakker forbi hverandre. Det er visst mange her som ikke skjønner/vil ikke skjønne at vi snakker om klesstil og ikke person. Men tydeligvis er det mange som her føler seg truffet av at vi kritiserer klesstil- eller er det noe annet som gjør at så mange hisser seg opp? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 18. juli 2003 #103 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg ble faktisk i bedre humør av å lese denne debatten. må jo bare le av det meste av det som blir sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. juli 2003 #104 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvem var det som bragte debatten over på det å bli kvalm av å se at folk har cellulitter, kroppshår etc. og må forlate butikken...? Synes absolutt du burde føle deg truffet, Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 18. juli 2003 #105 Del Skrevet 18. juli 2003 Går du alltid pent kledd, Minnie? Var du alltid korrekt kledd da du var i tenårene? Håper jeg aldri støter på en som deg, for min klesstil finner man ikke i noen moteblader. Men så har jeg ikke råd til å "lære meg" å kle meg korrekt heller. Her i huset snur vi på hver krone, men vi er da lykkelige selv om vi ikke alltid har klær som passer til kroppene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #106 Del Skrevet 18. juli 2003 Kommentar til dette innlegget: Hvorfor skal du hele tiden sette folk paa plass? Er du et menneske som er saa mye bedre enn alle andre? Jeg synes baade Minnie og strand-innlegget osv er vel droeyt, men tenaaringer er fortsatt ikke fine i altfor smaa klaer, og jeg er fortsatt like stor og snill og mine venner faar fortsatt stoette og rod av meg, uansett hvordan de ser ut! ER det fint eller ikke fint, NEI det er ikke fint... Fordi dette er et diskusjonsforum og jeg hevder min rett til å si min mening - akkurat som deg. Når det gjelder det at jeg ALLTID skal sette folk på plass- vel, her er mange tråder jeg ikke er inne i, så den påstanden faller vel på sin egen urimelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #107 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå snakkes det kun for døve ører her, og ingen tenker over hva andre mener. Jeg foreslår at vi avslutter denne debatten nå- den fører ingensteds hen... Debatten bes avsluttet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 18. juli 2003 #108 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg var litt rundt i ulike forum, og så at madame sparkley har startet en annen tråd omtrent samtidig med denne, om "flotte gravide kvinner" (helt enig i at de ser flotte ut) som må vise fram den fine magen dersom mora er slank i utgangspunktet. jeg mener ikke å krangle altså, men jeg syns det er litt drøyt å kalle en annen tråd for "feite fjortiser i minimale klær". det er mennesker inni de kroppene også. klart det er lov å diskutere alt, men det jeg reagerer ørlitegrann på, er formuleringene som blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 18. juli 2003 #109 Del Skrevet 18. juli 2003 beklager, jeg så ikke at debatten var avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #110 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå sitter vi jo bare og snakker forbi hverandre. Det er visst mange her som ikke skjønner/vil ikke skjønne at vi snakker om klesstil og ikke person. Jeg er ikke så sikker på det Minnie. Når man omtaler store folk som feite, som dundrer, som fleskebeger, som stygge - så har det def. med person å gjøre. Det er personkarakteristikker. OG - det er en ting til jeg ikke skjønner, og som jeg ikke har fått svar på fra deg. Hvordan kan du hevde at du sitter på sannheten når det kommer til stil og til hva som er pent og hva som er stygt - så mye at du ser på det som din plikt å omvende de med dårlig smak, som kommer i din vei. Hvorfor kan ikke disse jentene få være i fred - de plager ingen? Det er det jeg ikke fatter. Kan du svare meg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #111 Del Skrevet 18. juli 2003 beklager, jeg så ikke at debatten var avsluttet. Madam Sparkley kan ikke avslutte noen diskusjon - ergo den er ikke avsluttet før folk slutter å skrive her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. juli 2003 #112 Del Skrevet 18. juli 2003 Tja ... Nå vet ikke jeg hva Madame Sparkly mener med "feite fjortiser i minimale klær", såvidt jeg har forstått er å være fjortis en tilstand, og ikke en alder, du kan være 46, og fortsatt være fjortis. Vet ikke helt om jeg ville brukt ordet "feit" akkurat, jeg bruker heller frodig, frodig er et flott ord. Hvis jeg først mener en ordentlig FEIT person, tenker jeg mer på personer som veier sånn ca. 300kg, mer der det er _mye_ løsfett. Men som Madame Sparkly sikkert tenkte på fjortiser, regner jeg med at hun mente 14 åringer. 14 åringene har helt sikkert "valpefett" enda, og de vokser det av seg, de strekker seg, disse ungdommene! La nå ungdommene kle seg som de vil, og hvis de ser så fæle ut, la vær å stirre på dem, da. Jeg selv, vet om mange 14-15 åringer som er overdollet og går i minimale klær, men hei, jeg bryr meg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 18. juli 2003 #113 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg synes det er jævlig flott å se at feite folk har selvtillit nok til å kle seg i hva de vil, og gi faen i hva trangsynte snerper tenker om akkurat det. Og nei, jeg gidder ikke å lese hele tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 18. juli 2003 #114 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja det er dritkult når folk kler seg i det de har lyst til. Men nei det er ikke særlig kult når folk, uansett kjønn, vekt og utseende forøvrig, tar på seg klær de føler de MÅ ha fordi det er mote. Er du ikke stor nok til å gå med det du liker så er du for liten for klærne... Jeg nekter å ta på meg en piratbukse fordi jeg har appelsinhud på lårene. Jeg nekter å ha på meg trøye hele sommeren fordi jeg har litt mage! Jeg kler meg etter vær og føre. Å har du ikke guts nok til det så burde du ikke hakke på andre som har det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 18. juli 2003 #115 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg er overvektig og prøver å kle meg smart for å skjule mest mulig av celulitter og fett, og kler meg ikke i altfor små klær. kler meg i klær som passer kroppen min og som får de store partiene til å se slankere ut. sitter her i varmen (er gravid og føler jeg svetter livet utav meg). alle venninnene mine er på stranden og spør meg om jeg vil være med hele tiden, men jeg orker ikke pga kroppen min. har alltid hatt komplexer og føler alle stirrer på meg (selv om jeg ikke har sååå god grunn til det, finnes de som er verre enn meg da). hadde egentlig tenkt å drite i det og ta meg en tur på stranden, tenkte at folk kommer sikkert ikke til å stirre og tenke fy faen når de ser meg. men etter å ha lest denne tråden vet jeg jo hva de fleste av dere tenker, så jeg tror jeg holder meg hjemme..... Iset 22+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 18. juli 2003 #116 Del Skrevet 18. juli 2003 Kom deg på stranda, Iset, og gi bæng i kjerringmeninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #117 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, jeg er helt enig! Det ser forferdelig ut når flesket henger utfor klærene. Overvektige er somregel ikke styggere enn andre, men de som har for små klær er mindre pene. Men en skal ikke være så veldig overvektig før en finner ut at klær i Large faktisk ikke er så veldig store. Hvis en vil gå i ungdommsbutikker, er klærene somregel enda litt mindre. Tror det er derfor løsningen er å kjøpe klær som rett og slett er for små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juli 2003 #118 Del Skrevet 18. juli 2003 Kom deg på stranda, Iset, og gi bæng i kjerringmeninger! Enig! De fleste vil ikke ofre deg et "oppogned"-blikk en gang. I såfall er det fordi du har baby i magen. Jeg må nok være litt rar, for jeg legger sjelden merke til at folk er overvektige eller om de har hår under armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #119 Del Skrevet 18. juli 2003 Iset Gi faen - gå på stranda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. juli 2003 #120 Del Skrevet 18. juli 2003 Henger meg på - gi faen og pell deg på stranden, Iset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg