nille-s Skrevet 18. juli 2003 #81 Del Skrevet 18. juli 2003 hihi, tenk om 68'er-moten er på vei inn igjen da... med hår under armene, uten bh osv. kanskje om 3 år er det dere som ser tilbake på bilder og gremmes??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #82 Del Skrevet 18. juli 2003 *applaudere* AKKURAT! Vi snakker om klaer, ikke kropper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #83 Del Skrevet 18. juli 2003 Og jeg spør deg igjen Minnie - hvem i pokker er du som kan sitte her å snakke for oss andre om hva som er pent eller ei? Det handler ikke om å snakke om å formane, men ha litt selvinstinkt på hva som kler forskjellige personer. Der er faktisk ikke pent med for små klær på store kropper, og hvis ikke noe sjønner det, så må de tåle å bli beglodd. Er det virkelig så vanskelig å se seg selv i speilet så se på seg selv og hva som passer med klær? Det finnes som sakt tidligere, klær for alle størrelser og faktisk flotte klær for alle størrelser, så jeg sjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å kle seg etter kroppen. Tenk å være så fordomsfulle, og negative til andre mennesker! Det er tydligvis DERE som har komplekser,ettersom dere må rakke ned på andre. Det er ikke menneskene jeg er negative til, men deres holdninger til klær og hvordan de bruker klærne. Det handler ikke om å rakke ned på noen, men å si hva men mener om å kle seg i for små klær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #84 Del Skrevet 18. juli 2003 Kroppshår vil aldri bli "moderne" igjen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 18. juli 2003 #85 Del Skrevet 18. juli 2003 å, er det evolusjonens gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 18. juli 2003 #86 Del Skrevet 18. juli 2003 Minnie, gjør deg selv en tjeneste. Ikke plag deg selv med å irritere deg over hva fjortiser går i. Jeg er som sagt ikke slank. Men jeg trives med meg selv, og har god utstråling. Er det man burde se etter hos andre, ikke hvordan buksa sitter. 8) Nyyyyyyt sommeren jenter! Jeg sprader rundt i bikini, stortrives, og det håper jeg det er maaaaange flere som gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #87 Del Skrevet 18. juli 2003 Det handler ikke om å snakke om å formane, men ha litt selvinstinkt på hva som kler forskjellige personer. Der er faktisk ikke pent med for små klær på store kropper, og hvis ikke noe sjønner det, så må de tåle å bli beglodd. Er det virkelig så vanskelig å se seg selv i speilet så se på seg selv og hva som passer med klær? Det finnes som sakt tidligere, klær for alle størrelser og faktisk flotte klær for alle størrelser, så jeg sjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å kle seg etter kroppen. Det er ikke menneskene jeg er negative til, men deres holdninger til klær og hvordan de bruker klærne. Det handler ikke om å rakke ned på noen, men å si hva men mener om å kle seg i for små klær!!! Enig med deg og, takk for innlegget!!!!! Folk blir visst veldig sinte fordi vi sier ifra om noe de ikke vil vite noe om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2003 #88 Del Skrevet 18. juli 2003 Kroppshår vil aldri bli "moderne" igjen. Minnie Jeg skal være enig med deg Minnie at det høres usannsynlig ut, men aldri..? Når det gjelder moter skal man aldri si aldri, det er helt utrolig hva som blir mote igjen, og vi lar oss lure, gang på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2003 #89 Del Skrevet 18. juli 2003 Opp med hånden de av dere som var stilsikker og alltid smakfullt kledd som fjortenåring? *setter meg på hendene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #90 Del Skrevet 18. juli 2003 Nei, men mamma var og klaerne var AKKURAT passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 18. juli 2003 #91 Del Skrevet 18. juli 2003 setter meg på hendene selv... ok med hverdangsklær, som oftest olabukse og pologenser eller noe. men på juleball osv... usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #92 Del Skrevet 18. juli 2003 Opp med hånden de av dere som var stilsikker og alltid smakfullt kledd som fjortenåring? *setter meg på hendene* Jeg gikk i skoleuniform. Hvit skjorte, blazer, foldeskjørt med skotske ruter, hvite knestrømper og sorte sko med vristrem. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #93 Del Skrevet 18. juli 2003 Minnie Jeg har en venninne på rundt 120 kilo, den søteste og flotteste venninne i verden. En sjarmerende dame med et varmt hjerte og klokt indre. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å "gi henne råd" om sminke, om hvordan hun skal kle seg osv. når dette aldri er et tema mellom oss. Spør hun hva jeg synes når hun står og velger mellom to klesplagg, så sier jeg ærlig hva jeg synes er penest. Bortsett fra det er hennes vekt og hennes utseende aldri et tema mellom oss (ikke mitt heller, for den del). Hun har aldri uttrykt vekten som et problem, ei heller at hun ønsker å slanke seg. Vi har virkelig mange andre ting å snakke om. Mitt råd til deg er at du fokuserer mindre på utseende og mer på andre kvaliteter i mennesker. En på 120 kilo kan alltids slanke seg eller få tatt operasjoner hvis de virkelig vil det. En som ikke eier empati, ikke toleranse, ikke medmenneskelighet kan aldri ta operasjon ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2003 #94 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg gikk i skoleuniform. Hvit skjorte, blazer, foldeskjørt med skotske ruter, hvite strømper og sorte sko med vristrem. Minnie Ja, det tror jeg så gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #95 Del Skrevet 18. juli 2003 Minnie Jeg har en venninne på rundt 120 kilo, den søteste og flotteste venninne i verden. En sjarmerende dame med et varmt hjerte og klokt indre. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å "gi henne råd" om sminke, om hvordan hun skal kle seg osv. når dette aldri er et tema mellom oss. Spør hun hva jeg synes når hun står og velger mellom to klesplagg, så sier jeg ærlig hva jeg synes er penest. Bortsett fra det er hennes vekt og hennes utseende aldri et tema mellom oss (ikke mitt heller, for den del). Hun har aldri uttrykt vekten som et problem, ei heller at hun ønsker å slanke seg. Vi har virkelig mange andre ting å snakke om. Mitt råd til deg er at du fokuserer mindre på utseende og mer på andre kvaliteter i mennesker. En på 120 kilo kan alltids slanke seg eller få tatt operasjoner hvis de virkelig vil det. En som ikke eier empati, ikke toleranse, ikke medmenneskelighet kan aldri ta operasjon ... Kommentar til dette innlegget: Hvorfor skal du hele tiden sette folk paa plass? Er du et menneske som er saa mye bedre enn alle andre? Jeg synes baade Minnie og strand-innlegget osv er vel droeyt, men tenaaringer er fortsatt ikke fine i altfor smaa klaer, og jeg er fortsatt like stor og snill og mine venner faar fortsatt stoette og rod av meg, uansett hvordan de ser ut! ER det fint eller ikke fint, NEI det er ikke fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. juli 2003 #96 Del Skrevet 18. juli 2003 Applaus til deg,Zirine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #97 Del Skrevet 18. juli 2003 En ting til; Er dette en viktig diskusjon for oss mennesker; NEI................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 18. juli 2003 #98 Del Skrevet 18. juli 2003 vi burde ha en bedre måte å være medmennesker på enn å gå rundt og bedømme folk etter hva de har på seg. (str osv) kom an, da. det har vel egentlig ingen ting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #99 Del Skrevet 18. juli 2003 Mitt råd til deg er at du fokuserer mindre på utseende og mer på andre kvaliteter i mennesker. En på 120 kilo kan alltids slanke seg eller få tatt operasjoner hvis de virkelig vil det. En som ikke eier empati, ikke toleranse, ikke medmenneskelighet kan aldri ta operasjon ... Igjen, det er ikke menneskene men klesstilen til disse menneskene!!! Forresten tror ikke folk sier rett ut til andre hva som er pent eller ei, men i et diskusjonforum er det faktisk rom for å komme med for- og motargumenter for div. temaer som er tatt opp. Og jeg synes ikke dette temaet er verre enn andre temaer som er tatt opp. Som det står på startsiden til KG: Enig/uenig? Forum Besøk forumet og si din mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. juli 2003 #100 Del Skrevet 18. juli 2003 Henger meg på den, Mie. :blunke: Utrolig hvordan det fokuseres på ytre kvaliteter her, men noe mange mangler her, som påberoper seg det meste er dannelse. Totalt fraværende! Eier man ikke dannelse, faller man igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg