Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #21 Del Skrevet 18. juli 2003 I matbutikken så blir jeg det- mister helt lysten på å handle god mat og vil bare forlate stedet. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvordan kan menneskene la det gå så fullstendig til he****e med kroppen og utseendet sitt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #23 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har ikke noe imot overvektige mennesker generealt men når de kler seg så flesket, cellulittene og den slappe huden bare velter utover da må en ha lov til å si at en synes det er smakløst. Folk som går rundt med kroppshåret voksende vilt og viser det frem med korte klær- nei. Ett sted går selv min grense! Nå som det er så varmt må også folk passe på å dusje hver dag, ta på god deo og bruke rene klær- dette gir også mange beng i. Å stå inni en folkemengde kan være helt grusomt. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. juli 2003 #24 Del Skrevet 18. juli 2003 Hadde jeg vært en feit fjortis og lest denne tråden, hadde jeg hylgrått tror jeg. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #25 Del Skrevet 18. juli 2003 Hadde jeg vært en feit fjortis og lest denne tråden, hadde jeg hylgrått tror jeg. :o Hadde jeg vært en feit fjortis hadde jeg renovert garderoben og sluttet å kle meg som om jeg var Christina Aguilera. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #26 Del Skrevet 18. juli 2003 Stranden er også et slikt sted en nærmest gruer seg til å besøke...Feitingene ligger på rekke og rad og flesker seg i sola...Hvordan kan menneskene la det gå så fullstendig til he****e med kroppen sin?? Ta en titt på signaturen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #27 Del Skrevet 18. juli 2003 Stranden er også et slikt sted en nærmest gruer seg til å besøke...Feitingene ligger på rekke og rad og flesker seg i sola...Hvordan kan menneskene la det gå så fullstendig til he****e med kroppen sin?? Denne kommentaren synes jeg var litt droey!!! Dette minner mer om fleskehat (finnes det???) Hva skal en stakkars feit en gjoere, sitte i hagen og spyle seg med vannslangen naar svetten renner!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #28 Del Skrevet 18. juli 2003 Det gjør meg verken kvalm eller dårlig! Det som gjør meg dårlig er dere. Jeg synes det er tøft at ungdommen endelig begynner å kle seg i det de har LYST til å kle seg i - i denne verden fylt av komplekser, motehysteri, spiseforstyrrelse og dårlig selvbilde, og jeg håper virkelig ikke disse jentene får høre hvordan dere kjerringer sitter og vurderer utseende deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #29 Del Skrevet 18. juli 2003 Det gjør meg verken kvalm eller dårlig! Det som gjør meg dårlig er dere. Jeg synes det er tøft at ungdommen endelig begynner å kle seg i det de har LYST til å kle seg i - i denne verden fylt av komplekser, motehysteri, spiseforstyrrelse og dårlig selvbilde, og jeg håper virkelig ikke disse jentene får høre hvordan dere kjerringer sitter og vurderer utseende deres. Tar ikke kritikken til meg, er ingen kjerring og det er lov aa si at noe ikke er pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #30 Del Skrevet 18. juli 2003 Zirine- jeg tror faktisk at mange av de jentene vi snakker om med noen kilo for mye egentlig ikke har lyst til å presse seg inn i trange topper og jeans- men de føler ett press pga. merket feks. Miss Sixty og andre klær fra butikker som Dollhouse som selger små-små klær. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #31 Del Skrevet 18. juli 2003 Stranden er også et slikt sted en nærmest gruer seg til å besøke...Feitingene ligger på rekke og rad og flesker seg i sola...Hvordan kan menneskene la det gå så fullstendig til he****e med kroppen sin?? Hvordan kan noe mennesker la det gå så fullestendig til helvete med nestekjærligheten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #32 Del Skrevet 18. juli 2003 Tar ikke kritikken til meg, er ingen kjerring og det er lov aa si at noe ikke er pent!! Fokuser på hva du vil i livet. Forresten - har du lyst å ta en tur hit - slik at jeg kan få evaluere utseende ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #33 Del Skrevet 18. juli 2003 Dette har fint lite med nestekjærlighet å gjøre. Vi sier ikke at vi har noe imot overvektige mennesker- men det er måten de kler seg på som er upassende. Det er viktig med riktige klær og personlig pleie selv om man har endel kilo for mye. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #34 Del Skrevet 18. juli 2003 Ting blir vel kanskje satt litt paa spissen her. Personlig er jeg glad i mennesker, men misliker at folk ikke tar vare paa seg selv..... Hvorfor skal vi alltid vaere saa snille og si; ja, du ser flott ut med halve rumpa utenfor buksa, STILIG! Moten er ikke naadig, ikke vi heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #35 Del Skrevet 18. juli 2003 Når man blir dårlig av store mennesker på stranden, vil jeg påstå at man har noe i mot dem. Men det var det jo ikke Minnie som sa, da... Hud vl man nødvendigvis vise på en strand, om man er tynn eller tykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #36 Del Skrevet 18. juli 2003 Zirine- jeg tror faktisk at mange av de jentene vi snakker om med noen kilo for mye egentlig ikke har lyst til å presse seg inn i trange topper og jeans- men de føler ett press pga. merket feks. Miss Sixty og andre klær fra butikker som Dollhouse som selger små-små klær. Minnie Mulig det er tilfelle. Det jeg reagerer på i denne tråden er hvor usannsynlig jævlig ekle dere er i utbroderingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 18. juli 2003 #37 Del Skrevet 18. juli 2003 Fokuser på hva du vil i livet. Forresten - har du lyst å ta en tur hit - slik at jeg kan få evaluere utseende ditt? Naa synes jeg du begynner aa bli vel personlig her. Les noen av mine tidligere innlegg i denne debatten. Jeg har ikke kalt noen verken det ene eller det andre, men det har visst du.. Jeg er faktisk fornoyd med meg selv og kroppen min, men jeg er absolutt ikke tynn og absolutt ingen filmstjerne!! Hva med deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juli 2003 #38 Del Skrevet 18. juli 2003 Dette handler om måten enkelte kler seg på, ikke om kropp og vekt! Få nå det inn i skallen da, kjøtthuer! :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 18. juli 2003 Beklager den strandkommentaren...Men jeg lider definitivt ikke av fleskehat... Det er fullt mulig å være stor og vakker, bare en tar vare på og pleier seg selv, samt kler seg etter kroppen. Flesk er uansett ikke pent, men en må heller prøve å tone ned flesket, og heller fokusere på f.eks et pent ansikt. Selv om en er feit, er det ingen unnskyldning for å drite i sitt eget utseende, og dasse rundt å gjøre medmennesker kvalme. Hadde jeg vært en diger dundre på hundreogtjue kilo, hadde jeg nok valgt hageslangen, ja... Det er alt for mange der ute som ødelegger kroppen sin ved å spise masse fet og usunn mat, og nesten ikke røre på seg i det hele tatt. Det er både stygt og usunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #40 Del Skrevet 18. juli 2003 Stranden er også et slikt sted en nærmest gruer seg til å besøke...Feitingene ligger på rekke og rad og flesker seg i sola...Hvordan kan menneskene la det gå så fullstendig til he****e med kroppen sin?? Dette handler om måten enkelte kler seg på, ikke om kropp og vekt! Få nå det inn i skallen da, kjøtthuer! Minnie Ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg