Gå til innhold

Feite fjortiser i minimale klær

Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp vært en tur nede i byen og handlet litt. I denne Varmen er det forståelig at mennesker har på seg mindre klær enn vanlig. Men hva er det som får dunderfeite jenter til å presse seg inn i bittesmå shortser og korte topper? Flesket henger og slenger, og dette nærmest tvinges medshopperne til å se på? :o Kvalmt er det!

Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot overvektige mennesker, og jeg vet at det er et strekt motepress i ungdomsmiljøer, men dette har svært lite med mote å gjøre, skulle en tro? De må da selv se i speilet at 15cm hengeflesk langs buksekanten ikke er spesielt vakkert!?

Store jenter kan være riktig søte dersom de kler seg etter størrelsen! Når skal fjortisene forstå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har reagert på det samme, men har egentlig funnet ut at disse jentene ikke er så veldig tjukke i utgangspunktet. Det er denne nådeløse moten som gjør det sånn.

Selv en normalt slank person får bilringer av lavt liv og korte topper.

Min mor hadde ALDRI latt meg gå ut sånn da jeg var 14 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Om en fem, seks år, når de har funnet ut at de har driti seg ut litt vel lenge. Et aldersbestemt fenomen som aldri vil forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tenk så flaut det blir å se seg selv slik de ser ut nå, på bilder om noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er slettes ikke bare klærne som får enkelte jenter til å se ut som medisterpølser- mange er for tykke for klærne de bruker, snittet og størrelsen er feil.

Kvinner med cellulitter i kort-korte shortser er ikke det spor bedre- hvorfor kan ikke folk kle seg etter kroppsfasong og ha litt stil når de skal ut på gatene?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror tenaaringer er feitere naa enn foer...... stort sett... men naar jeg tenker meg om, kan det kanskje vaere slik at de bare ser feitere ut som tidligere nevnt her... Moedre burde gi dem bedre tips da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! Det er utrolig mange der ute som ikke eier sans for stil, snitt og størrelser. Det er kanskje politisk ukorrekt å si det, men mange bør sendes på enten slankekur eller kle-på-deg kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvem som helst kan se feit ut hvis de presser seg inn i klær 2 numre for små- og det tror jeg mange fjortiser gjør, voksne kvinner også- særlig de som har født barn og presser seg inn i sine gamle klær.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tøft av de jeg - å kle seg så de ser feite ut - eller rett og slett vise seg slik de er - i denne verden full av komplekser, dårlige selvbilder, og avmagrede hollywood-idealer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok.. Forsøk å kle dere i sorte lange bukser/skjørt og en lang genser for å skjule fettet selv.. i 32C+...

Skjønner dere reagerer på det.. men hallo! SNU dere vekk.. enig det er ikke noe pent.. Men la de styre på.. De har sikkert en venninne som leker motepoliti for dem når det blir for ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok.. Forsøk å kle dere i sorte lange bukser/skjørt og en lang genser for å skjule fettet selv.. i 32C+...

.

Det er ikke det det er snakk om her. Mange store jenter kler seg smart. Det er faktisk mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Er nok mange mødre som er (med rette) VELDIG forsiktige med å kommentere flesk...

Enig i at det ikke er noe fint, samtidig er det litt modig.

Mange av oss har sett jævlige ut som 13-14 åringer, det finner vi ut når vi er eldre. Det gjør nok disse også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tøft av de jeg - å kle seg så de ser feite ut - eller rett og slett vise seg slik de er - i denne verden full av komplekser' date=' dårlige selvbilder, og avmagrede hollywood-idealer.[/quote']

Synes dette argumentet er litt oppbrukt. Folk maa laere seg og forstaa at de maa kle seg etter hvordan de ser ut i forskjellige klaer. Det er min mening!

Synes forresten at det er topp med masse fasonger og slikt paa stranden, i bikini osc, saa foeler ikke jeg meg saa teit, ogsaa foeler ikke tenaaringene seg (kanskje) saa teite fordi de sprader rundt i siste mote paa bikini fronten!

Med klaer blir det litt annerledes synes jeg, bli8r litt manisk at 'alle kan gaa med det de vil' type ting... Noe passer seg ikke. Opp til dem selvfoelgelig, jeg bryr meg ikke mer enn at jeg svarer paa dette innlegget... Hadde bare hjulpet noen av dem litt...

For aa vinte litt paa sia; jeg kjoeper avogtil klaer mindre enn jeg burde, ingen er perfekte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Det er fullt mulg og kle seg sommerlig og svalt selv om man er stor. Linbukser er faktisk mer behagelig i denne varmen enn shorts, og har man overarmer med mye fett, nupper og løs hud bør man ikke gå i singlet.

Og de som ikke barberer armhulene og leggene og kommer gående i shorts og singlet. YIKES!!! Møter jeg slike folk i feks. matbutikken blir jeg faktisk kvalm.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Synes det er tøft av de jeg - å kle seg så de ser feite ut - eller rett og slett vise seg slik de er - i denne verden full av komplekser' date=' dårlige selvbilder, og avmagrede hollywood-idealer.[/quote']

Dette er jeg ikke enig i. Disse menneskene kan umulig vite hvordan de ser ut- de mangler rett og slett selvinnsikt. Det finnes klær for alle størrelser og fasonger, har du kjempefete lår med cellulitter går du ikke i kort-kort shorts. Du gjør det bare ikke.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angaaende haar etc... Hvorfor vil noen folk vaere saa ekle!!!??? Generelt synes jeg ikke saa mye om folk som bare DRITER i hvordan de ser ut fordi de mener ditt eller datt... Liker at folk steller seg og er litt opptatte av det..

En liten kommentar: (som jeg pleier iom jeg ikke snakker om meg selv, men generelt) Avogtil men ikke alltid shabby.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fullt mulig å være stor og vakker, bare en tar vare på og pleier seg selv, samt kler seg etter kroppen. Flesk er uansett ikke pent, men en må heller prøve å tone ned flesket, og heller fokusere på f.eks et pent ansikt.

Selv om en er feit, er det ingen unnskyldning for å drite i sitt eget utseende, og dasse rundt å gjøre medmennesker kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Og de som ikke barberer armhulene og leggene og kommer gående i shorts og singlet. YIKES!!! Møter jeg slike folk i feks. matbutikken blir jeg faktisk kvalm.

:o

Enig i at det ikke er pent, men jeg blir da ikke kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å være stor og vakker, bare en tar vare på og pleier seg selv, samt kler seg etter kroppen. Flesk er uansett ikke pent, men en må heller prøve å tone ned flesket, og heller fokusere på f.eks et pent ansikt.

Selv om en er feit, er det ingen unnskyldning for å drite i sitt eget utseende, og dasse rundt å gjøre medmennesker kvalme.

AKKURAT! Kjenner masse fantastisk flotte stoerre damer, poenget er ikke aa vaere tynnest mulig, men vaere klar over hvor flott en er, og aa vise det paa riktig maate!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...