Gå til innhold

Verpesjuke jenter!


grafenberg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvis du driver og spør så er det ikke så rart hun svarer. Og selvsagt betyr det at hun liker deg. Vil nok også si hun er en smule verpesyk:p

Det det ikke trenger å bety er at hun vil ha barn med deg akkurat NÅ, men heller at hun ser for seg at det kan skje.

Hvis hun er på det punktet hvor hun har veldig lyst på et barn, så går hun vel inn i alle forhold med det i bakhodet fra første stund omtrent. Om en fyr hun liker godt av en eller annen kjempebisarr grunn spør om hun kunne tenkt seg å ha barn med han, så svarer hun jo ikke "ikke faen" når hun enda er der hvor dette forholdet ser veldig interessant ut. Da er det nesten litt mer normalt å svare ja.

Enda mer normalt hadde vel vært å si "kanskje en gang i fremtiden" e.l., men det er også gjerne det hun mener. Hun har vel ikke ytret et direkte ønske om å slutte på pillen i dag og formere seg med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Som andre har sagt så kan det være du sender litt feil signaler. Det er ikke normalt å spør om folk vil ha barn med deg, uansett hva konteksten er.

Hun liker deg nok ja, og når du spør om hun kunne tenkt seg å få barn med deg så må hun jo nesten svare "ja". Et nei hadde kanskje såret deg, kanskje vært en dealbreaker for deg. Du høres jo litt verpesyk ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var veldig spesielt altså grafenberg! Men joda, for all del, om hun sier at hun vil ha barn med deg og faktisk mener det så liker hun deg jo.. er forøvrig en veldig dårlig metafor hvis hun mente det som det..

Jeg for min del har sagt til min kjære at jeg ikke ønsker barn akkurat nå, eller.. har egentlig sagt at jeg ikke ønsker barn i det hele tatt, hvilket jeg står for..

men jeg liker da gutten forde om jeg ikke vil ha barn..

mener bare... det blir litt rare paralleller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...