Gå til innhold

Verpesjuke jenter!


grafenberg

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Nå på fredag var jeg med noen kamerater på byn her i oslo, nesten med en gang jeg kom med til et utested fant jeg ei koselig jente å snakke med.

Som kanskje alle har skjønt til nå endte vi opp i samme seng.

Det greia er vettu, er at dagen derpå så begynte vi å skrive meldinger med hverandre. Og vi kom inn på det med unger, og jeg spurte henne om hun kunne tenke seg unge nå, og hun sa ja! ikke nok med det, men jeg måtte være frempå og spurte om hun vil ha meg som far. HOLD FAST! hun sa ja!!!???

Jeg har gått gjennom det her i hodet mitt flere ganger og har tenkt at det kanskje er logisk for henne å fortelle meg at hun liker meg på den måten? At hun egentlig ikke vil ha barn med meg, men bare liker meg.

Håper dere skjønte noe av dette, for det gjør ikke jeg!

Venter spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

greia er at jeg har spurt henne om det fler ganger. på mld, på msn og til og med i tlf. hun er like gravalvorlig hver gang. så jeg blir overrasket om hun tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun alvorlig, så kjøp deg kondomer. Bruk dem.

Hvor gammel er denne jenta? Sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du gjentatte ganger spurt om hun kunne tenke seg barn nå, og med deg? Hadde jeg vært jenta ville jeg muligens trodd at du var ivrig på å få barn jeg, og derfor følt at jeg kunne vært ærlig og sagt at jeg var interessert jeg også, om jeg da var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei alle!

Nå på fredag var jeg med noen kamerater på byn her i oslo, nesten med en gang jeg kom med til et utested fant jeg ei koselig jente å snakke med.

Som kanskje alle har skjønt til nå endte vi opp i samme seng.

Det greia er vettu, er at dagen derpå så begynte vi å skrive meldinger med hverandre. Og vi kom inn på det med unger, og jeg spurte henne om hun kunne tenke seg unge nå, og hun sa ja! ikke nok med det, men jeg måtte være frempå og spurte om hun vil ha meg som far. HOLD FAST! hun sa ja!!!???

Jeg har gått gjennom det her i hodet mitt flere ganger og har tenkt at det kanskje er logisk for henne å fortelle meg at hun liker meg på den måten? At hun egentlig ikke vil ha barn med meg, men bare liker meg.

Håper dere skjønte noe av dette, for det gjør ikke jeg!

Venter spent..

Ehh...ja spesielt.

Innledningsvis skriver du "Som alle sikkert har forstått til nå havnet vi i seng" (etter to linjer?!)

Det er ikke vanlig å diskutere foreldreskap på første ONS. Lykke til videre med ONS og barn a 'la Rune Rudberg: tusener på tusener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Det er veldig spesiellt å stadig spørre en jente om hun kunne tenke seg barn med deg dersom du ikke ønsker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg har spurt henne om det flere ganger er fordi jeg ville sjekke om hun er seriøs..ikke fordi jeg er interessert i å få unge.

Hun er 19 og jeg 21..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Grunnen til at jeg har spurt henne om det flere ganger er fordi jeg ville sjekke om hun er seriøs..ikke fordi jeg er interessert i å få unge.

Hun er 19 og jeg 21..

Uansett så er det i tidligste laget for dere å få barn. Bruk kondom så slipper du å få et uhell. For øvrig er det bare å peise på. Du finner tidsnok ut hvor seriøst det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

Hvorfor spør du henne om noe sånt?????

Hvis jeg hadde vært henne hadde jeg trodd du hadde utrolig lyst til å få barn! Snakk om å sende ut feil signaler!

Hvorfor begynte du å spør? synes det er veldig rart å spør om etter kort tid! Jeg hadde trodd du var sprø og desperat uansett hvor mye jeg hadde hatt lyst på barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få dette inn i hodet deres enkelt og greit. så var det aldri JEG som tok dette opp. det avr hun som startet temaet om unger, hun som spurte meg først.

Jeg spurte henne flere ganger om dette for å bekrefte at det ikke var tull det hun kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, hva er det egentlig du vil ha svar på her? Selvfølgelig mener dama det hun sier.

De fleste gutter ville vel rømt med en gang en jente sa noe sånt etter bare en natt sammen. Du tenker tydeligvis på dama fortsatt, så da har vel ikke dette skremt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
for å få dette inn i hodet deres enkelt og greit. så var det aldri JEG som tok dette opp. det avr hun som startet temaet om unger, hun som spurte meg først.

Jeg spurte henne flere ganger om dette for å bekrefte at det ikke var tull det hun kom med.

Det kom veldig dårlig frem i startinnlegget i hvertftall. Du la det jo fram som at dere hadde ONS og du begynte å spørre henne om hun ville ha barn rett etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva er det egentlig du vil ha svar på her? Selvfølgelig mener dama det hun sier.

De fleste gutter ville vel rømt med en gang en jente sa noe sånt etter bare en natt sammen. Du tenker tydeligvis på dama fortsatt, så da har vel ikke dette skremt deg?

Det jeg vil ha svar på er: Kan det hende hun sier til meg at hun vil ha barn med meg for å vise at hun liker meg?

At hun ikke vil ha barn med meg nå, men som en slags metafor...

Jeg blir jo både skremt og smigret samtidig. Mest skremt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil ha svar på er: Kan det hende hun sier til meg at hun vil ha barn med meg for å vise at hun liker meg?

Det virker jo nesten sånn. Jeg ville aldri sagt det til en gutt jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo nesten sånn. Jeg ville aldri sagt det til en gutt jeg ikke liker.

Men så ville du vel neppe hatt lyst på barn med en du ikke likte heller da? :ler:

For øvrig enig med Stjernedryss, sånn som du fremstilte det virket det som om det var du som pushet på, men over til ditt spørsmål; Ja, det kan være at hun sier det fordi hun liker deg, og det kan også være at hun faktisk har lyst på barn, og ser for seg dere som et seriøst par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

Så spør henne om hun liker deg da, hvis det er det du vil vite. Ikke om hun vil ha unger med deg! Hva i himmelens navn er det for logikk, og så beskylder du henne HENNE for å være verpesyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre: "hva mente du med at du vil ha barn med meg?". Eller enda bedre, hvorfor ikke bare spørre om hun liker deg? Jeg sa tidlig jeg kunne tenke meg barn med min kjære tidlig i forholdet, betyr nødvendigvis ikke at jeg er så verpesjuk av den grunn (ihvertfall ikke enda).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ville lurt på hva som feiler deg som spør om det flere ganger, med en jente du traff på byen og ikke kjenner.

Det virker jo som om du er den pushy og verpesyke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan det hende hun sier til meg at hun vil ha barn med meg for å vise at hun liker meg?

Ja, selvsagt. Hva ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...