Sharissa Skrevet 18. august 2003 #81 Del Skrevet 18. august 2003 Bruker 70B, men har innimellog problemer med at puppen liksom hopper ut av skåla, ser jo ikke seærlig pent ut hvis man har en stram genser. Skønner ikke hvorfor det er sånn, ganske sikker på at jeg har riktig størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2003 #82 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er 70FF ... håpløs er bare fornavnet :-? Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #83 Del Skrevet 18. august 2003 Bruker 70B' date=' men har innimellog problemer med at puppen liksom hopper ut av skåla, ser jo ikke seærlig pent ut hvis man har en stram genser. Skønner ikke hvorfor det er sånn, ganske sikker på at jeg har riktig størrelse[/quote'] Høres ut som om du bør ha c.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #84 Del Skrevet 18. august 2003 Suzy: Du har ikke glemt avtalen vår?? Har din datter vært hos legen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. august 2003 #85 Del Skrevet 18. august 2003 Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2003 #86 Del Skrevet 18. august 2003 Suzy: Du har ikke glemt avtalen vår?? Har din datter vært hos legen enda? Ikke glemt det og hun har ikke vært der ennå, men jeg skal spørre. Du da?? Glam: Det er ikke komplekser, men det praktiske. Det er sinnsykt dyrt å kjøpe bh'er som passer og det er sinnsykt dyrt om ikke umulig å finne skikkelige bikinier. Jeg er lei av å ikke ha mye valgmuligheter - så sant jeg ikke er villig til å bruke tusenvis av kroner... Og det har jeg stort sett ikke råd til Jeg vil ikke ha knøttepupper, men hva med D-cup... Tenk så greit det hadde vært! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #87 Del Skrevet 18. august 2003 Skal til legen i september, skal ta det opp da. Hvis jeg tør da...er så redd for at hun synes jeg er teit... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2003 #88 Del Skrevet 18. august 2003 Skal til legen i september, skal ta det opp da. Hvis jeg tør da...er så redd for at hun synes jeg er teit... :cry: Har tenkt samme tanken og tenkt jeg har jo levd med dem så lenge så... Men det er for svarte min kropp og jeg som har peiling på problmet! Legen min er innmari grei, men hun er ei bittelita dame som antagelig skylder bh-størrelse om noe... Gruer meg og vil samtidig helst går dit nå! Skal spørre! Du er ikke teit, Donpedro! Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. august 2003 #89 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er med! Mente ikke å "blande" meg :-? D-cup måtte jo vært himmelen... men foreløbig "funker" mine, ikke rygg problemer eller no sånn, bare litt problemer m å oppnå øyekontakt med enkelte :D Dyrt! Ohyeah, det jeg bruker på bh og bikini (hvis jeg finner...)på et par år, hadde vel dekka en føkkings operasjon! Lykke til uansett, Suz Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 19. august 2003 #90 Del Skrevet 19. august 2003 Kunne også tenkt meg å spørre legen min om muligheten til å få sponset reduksjon, men føler meg også litt redd for å bli ledd ut... Får vel heller beskjed om å slanke meg tenker jeg... :evil: Tror det var et annet sted her på KG at noen snakket om at man ikke fikk sponset slikt hvis man hadde for høy BMI (eller hva det nå heter). Er det noen her som vet hvordan man regner ut slikt??? Hadde vært så deilig å blitt en vanlig D-cup.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2003 #91 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg er med! Mente ikke å "blande" meg :-? D-cup måtte jo vært himmelen... men foreløbig "funker" mine, ikke rygg problemer eller no sånn, bare litt problemer m å oppnå øyekontakt med enkelte :D Dyrt! Ohyeah, det jeg bruker på bh og bikini (hvis jeg finner...)på et par år, hadde vel dekka en føkkings operasjon! Lykke til uansett, Suz Glam Regna med at du skjønte tegninga ja Skulle sikkert ha surra ei fille rundt og lagt til side det jeg har brukt på puppe-holderutstyr et par år så hadde jeg finansiert det sjøl Black Cat: Vet ikke hvordan dette med BMI er, men regner med at det er individuelt hvor tung du "skal" være. Du skal ikke være redd for å ta opp like ting. Silikon er jo så greit og en allminnelig menneskerett skulle en tro ( ) så hvorfor skulle ikke vi, som har virkelige problemer, får hjelp? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. august 2003 #92 Del Skrevet 19. august 2003 80C her. Det varierer jo litt etter merke men jeg bruker en del billig selv om de ikke er så gode og går mye fortere i stykker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 19. august 2003 #93 Del Skrevet 19. august 2003 75 C, men er av og til litt for små. Bruker ganske billige BHer, men kjæresten min maser på at jeg skal få meg noen som sitter mer behagelig så kan så jeg har fått noen deiligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 19. august 2003 #94 Del Skrevet 19. august 2003 Kunne også tenkt meg å spørre legen min om muligheten til å få sponset reduksjon, men føler meg også litt redd for å bli ledd ut... Får vel heller beskjed om å slanke meg tenker jeg... :evil: Tror det var et annet sted her på KG at noen snakket om at man ikke fikk sponset slikt hvis man hadde for høy BMI (eller hva det nå heter). Er det noen her som vet hvordan man regner ut slikt??? Hadde vært så deilig å blitt en vanlig D-cup.... Her er noen linker ang. BMI og tror man kan regne det ut her også! http://www.lommelegen.no/art/art1993.asp http://www.mozon.no/nyheter/nyheter.asp?UID=933 http://www.dinform.com/Div/kalkulatorer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admèra Skrevet 19. august 2003 #95 Del Skrevet 19. august 2003 75 B/C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admèra Skrevet 19. august 2003 #96 Del Skrevet 19. august 2003 75 B/C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2003 #97 Del Skrevet 19. august 2003 Får man sponsa å gjøre noe med det???? Hvis det er svært stor forskjell vet jeg man kan få det sponset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 20. august 2003 #98 Del Skrevet 20. august 2003 Hmm! Jeg bruker 75 i omkrets, men har festet på den innerste hempen. Burde jeg begynne å bruke 70, da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2003 #99 Del Skrevet 20. august 2003 Hmm! Jeg bruker 75 i omkrets, men har festet på den innerste hempen. Burde jeg begynne å bruke 70, da? :o Du burde ivertfall prøve, men husk at du må gå opp en størrelse i koppen når du går ned en størrelse i omkrets... Jeg har dosert om emnet før, men kjenn etter et par ting når du prøver: * sitter bh'n inntil brystbenet mellom puppene? (det skal den) * sitter bh'n vannrett rundt kroppen også når jeg hopper og beveger meg (det skal den) * er koppene glatte og velfylte (ikke skrukkete = for stor, eller med en ekstra valk over eller under = for liten) Det viktigste er at du ikke setter deg fast i oppfatningen om at puppene dine er så eller så store. Prøv ulike størrelser og kjenne etter hva som er riktig. Det aller viktigste er å IKKE kompensere for små koppstørrelser med større omkrets = garantert dårlig resultat! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomine28 Skrevet 20. august 2003 #100 Del Skrevet 20. august 2003 80-85 B - skal investere i nye nytt, skikkelig noe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå