Gå til innhold

BH str. ?

Rapitap

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss

Som Vanessa her så bruker jeg 70A, men tar ut innleggene. Hvis man "klemmer" på puppene kjenner man jo bare masse innlegg før man ENDELIG treffer puppen :roll:

Jeg har kanskje litt små pupper, men jeg er bare 156 cm høy så. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet dere forresten at det er den ytterste hempen dere skal feste den på?

JeppJepp! Dette er viktig!

BH'en skal helst passe på det ytterste hakket når man prøver i butikken, og når du har gått den inn litt kan du gå over til det midterste.

Hvis BH'en passer best på det innerste hakket tyder det på at du burde gå ned en str. i omkretsen.

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

JeppJepp! Dette er viktig!

BH'en skal helst passe på det ytterste hakket når man prøver i butikken, og når du har gått den inn litt kan du gå over til det midterste.

Hvis BH'en passer best på det innerste hakket tyder det på at du burde gå ned en str. i omkretsen.

*Lisa*

Det er jo tre hemper der for at man skal kunne velge da... :roll: Jeg bruker som sagt 70A og den innerste hempen.. vil det si at jeg skal gå ned til 65 da??!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg lyver på meg litt, men så langt trives jeg best med 75B. Hater forøvrig å gå med bh'er, og fikk helt sjokk av uttalelsen til en ekspeditør i en undertøysbutikk som mente at vi kvinner også bør sove med bh og i hvert fall ikke ligge på maven :o . Eneste grunnen til at jeg går med bh er fordi jeg ikke synes det er så fint med synlige brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker som sagt 70A og den innerste hempen.. vil det si at jeg skal gå ned til 65 da??!!  

Ikke nødvenifgvis, for hvis det er en bh du har hatt en stund vil den strekke seg, ergo må man bruke innerste hempe.

Har selv 70 og bruker innerste hempe, men kjøper alle i undertøysbutikker etter de ansattes råd. Når de er nye bruker jeg de ytterst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Ikke nødvenifgvis, for hvis det er en bh du har hatt en stund vil den strekke seg, ergo må man bruke innerste hempe.

Har selv 70 og bruker innerste hempe, men kjøper alle i undertøysbutikker etter de ansattes råd. Når de er nye bruker jeg de ytterst.

Ok, nå skjønner jeg.. Ble litt sånn :o nå!

Takk for forklaring, Donpedro! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 C her, på det innerste hakket.. Kanskje jeg skal gå ned til 75 da.. men da må jeg isåfall ha D!

Jeg har kjempe store problemer med å finne bh`er som passer, og hvis jeg finner en så har de som oftest pute innlegg eller noe sånn.. Og jeg vil jo ikke ha STØRRE!!!! Blir rimelig oppgitt noen ganger ja..

Hvor finns det gode undertøysbutikker i Trondheim????

sukk altså...

jeg føler jeg har ganske store, men blir VELDIG oppmuntret når jeg ser at det er så mange av dere som bruker C +++++ :) hihi..

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Om det skal passe på det ytterste glir jo helegreia ned jo :( jeg syns tilogmed det innerste er for slakt, og man kommer vel ikke lengre ned enn 70?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skal passe på det ytterste glir jo helegreia ned jo :( jeg syns tilogmed det innerste er for slakt' date=' og man kommer vel ikke lengre ned enn 70?[/quote']

Joda! :)

Ned til 65 finnes i butikker med godt utvalg (les: ikke HM og Lindex).

Hvis det ikke henger fremme, så spør! Og har de ikke, så går det kanskje an å anmode om at de tar det inn??

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Joda men så er det så typisk at h&m lager annerledes størreler, også er 65 for lite igjen i de andre butikkene så kaller de meg bolle så blir jei flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda men så er det så typisk at h&m lager annerledes størreler' date=' også er 65 for lite igjen i de andre butikkene så kaller de meg bolle så blir jei flau[/quote']

:lol:

Hvis noen presterer å kalle deg bolle hvis det skulle vise seg at den aller minste omkretsen ikke passer, har du min personlige tillatelse til å sparke vedkommende på skinnleggen. 8)

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel..

Du lurte på hvor det lå gode undertøysforretninger i Trondheim.

Det finnes tre stykker - en rundt hjørnet for Nova-kino som heter "SHE" også lå det i hvert fall en i Thomas Angells gt., som jeg ikke har sjekket om er der lengre. Min favoritt ligger i Nordre gate og heter "Hoff L".

Det er ikke billig, men de har skikkelig peiling og bra utvalg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 75A.. Tror kanskje at en sånn proff undertøysbutikkdame ville anbefale meg 70, men jeg synes det blir litt stramt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

75 G, og det er ikke bare bare å finne skal jeg love dere. Sist jeg kjøpte undertøy svei jeg 4000 kroner! Men har ikke noe valg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...