*M* Skrevet 21. juli 2003 #41 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har heller aldri målt eller noe slikt, men de aller fleste BH'er i 80B passer bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 22. juli 2003 #42 Del Skrevet 22. juli 2003 85C her. Bruker kun bh fra Trumph eller Valisere. Har aldri opplevd at bh-spilen har brukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. juli 2003 #43 Del Skrevet 22. juli 2003 70B her,kunne nok hatt 65 rundt men det finnes jo ikke og det hjelper ikke å kjøpe 70A, da hoppe puppene ut. Men jeg har funnet ut at det kan være ganske stor forskjell på merke og modell også, jeg prøver og prøver til jeg finner noen som sitter når jeg handler BHèr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 22. juli 2003 #44 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er 70 B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 22. juli 2003 #45 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg bruker 70A, uten å ha målt noe, har bare registrert at den passer fint. Og jeg ønsker meg ikke noe større heller. Det som irriterer meg, er at den størrelsen som regel er veldig vanskelig å finne, og når jeg endelig finner den, så er det stort sett innlegg i BHen! Som om produsentene tror at alle jenter lengter etter større bryster! :x Så min løsning har nå blitt å kjøpe dem likevel, og så fjerne innleggene. Blir kanskje litt dum fasong på BHen etter det, men pytt sann. Jeg har 75B...Har samme problemet som deg..Det fleste bh-er har innlegg! Argh!!...Tror nok bh-produsentene har den del av skylden når det gjelder kropps-fiksering ja!! jeg haaaater innlegg!!!! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 22. juli 2003 #46 Del Skrevet 22. juli 2003 Etter at jeg leste disse her begynte jeg å lure om jeg har litt for liten bh(jeg har slitet med bhène så lenge med opp-ned-opp-ned-vekten min..)...så i dag jeg gikk opp til cubus og fant ganske god bh og prøvde den gamle størrelsen og den ny en...så nå har jeg endelig en god bh-følelse!fra 80D til 80DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. juli 2003 #47 Del Skrevet 26. juli 2003 75 B eller 70 C avhengig av om jeg er på nedre del av vektområdet, 75 B når jeg veier litt mer. Her er det hårfine forskjeller, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 26. juli 2003 #48 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg er 75B , tror jeg da - har aldri vært i en skikkelig undertøysbutikk og fått prøveveiledning - blir neppe noen C'er noengang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2003 #49 Del Skrevet 26. juli 2003 Har dårlige minner fra en undertøysbutikk.. skrekk og gru.. Kom en gammel dame og grafsa på puppene mine uten forvarsel.. ihhh.. for mye å tåle for ei lita uskyldig jente på 16 år det gitt.. Men hun skulle være snill og fortelle meg at jeg måtte ha større cup.. Så den dagen gikk Aylana fra 80C til 80D, og der er hun nok ennå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. juli 2003 #50 Del Skrevet 26. juli 2003 Bruker 70/75 B... Men nå har puppene mine krympa... Her om dagen lå jeg i senga.. Kikka ned, å der.. Der lå puppen min, pent plassert på lakenet som ett TOMT SKINN... :o Flat. Helt flat! Så jeg skal legge på meg nå.. Har fått tak i resept på næringsdrikker på apoteket, og puppene mine skal blomstre til sin naturlige størrelse igjen. En vakker dag.... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. juli 2003 #51 Del Skrevet 26. juli 2003 75 A. Etter at jeg begynte på p-piller ble de litt "fullere" for å si det slik - ikke nok til å gå opp en cup, men det var faktisk flere av vennene mine som kommenterte det. Nå har jeg gått ned en hel masse i vekt (får ikke i meg mat når jeg er stresset...sukk) de siste månedene, så da forsvant puppene igjen også gitt. Men jeg skal ikke klage. Puppene mine er fine, de. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 27. juli 2003 #52 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg bruker 65E og og det sliter jeg med å få tak i her i Norge, så jeg pleier å bestille på internett. Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 27. juli 2003 #53 Del Skrevet 27. juli 2003 75B, men før graviditet og baby var jeg 75A/70B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #54 Del Skrevet 28. juli 2003 75DD Det er håpløs størrelse, det! Jeg er 70FF ... håpløs er bare fornavnet :-? Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 7. august 2003 #55 Del Skrevet 7. august 2003 70B her' date='kunne nok hatt 65 rundt men det finnes jo ikke [/quote'] Jo det finnes! Men kun i skikkelige undertøysbutikker. Jeg bruker 65 rundt og elefantcup, så kjedebutikkene ofrer jeg ikke et blikk lenger. Anbefaler alle som ikke har fått skikkelig hjelp til BH før å gå i en god undertøysforretning og få litt veiledning. Så kan man heller fortsette å kjøpe i kjedebutikkene når man vet hvilken størrelse man burde bruke (hvis de har den størrelsen, da.....). Jeg har handlet litt fra www.figleaves.com, de har endel fint undertøy i de aller fleste størrelser. *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 8. august 2003 #56 Del Skrevet 8. august 2003 Bruker 80C og 75 D, men vurderer å dra til en skikkelig undertøysbutikk for å få hjelp til å finne riktig størrelse. Noen som vet om en god butikk i Porsgrunn/Skien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. august 2003 #57 Del Skrevet 8. august 2003 da jeg begynte på p-piller fant bare den ene puppen min ut at nå begynner jeg å vokse.. Så jeg har en c pupp og en b pupp... Fins det bher med forskjellig størrelse på cuppen? Har aldri vært å handla i en ordentlig undertøysbutikk men om noen kunne tipsa meg om en i Fredrikstad/satp så tror jeg at jeg skal ta meg en tur. For å svare på det opprinlige spørsmålet så bruker jeg 75B. (selv o jeg har en c pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 8. august 2003 #58 Del Skrevet 8. august 2003 Har 80D for øyeblikket, men vil gjerne tilbake til C cup... Synes utvalget er bedre med C cup enn D, og så har jeg lyst til å handle undertøy på HM igjen. Så da er det bare å spise mindre og trene mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 8. august 2003 #59 Del Skrevet 8. august 2003 samme her, manon.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2003 #60 Del Skrevet 9. august 2003 75B som oftest, men har en innmari god en i 80C. Det må ha noe med fabrikanten å gjøre. KJøper forresten aldri i billigbutikker. Vet dere forresten at det er den ytterste hempen dere skal feste den på? De innerste er til bruk etter at BH'n har strukket seg etter flere vasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå