Gå til innhold

Hva kjøper du på ebay?

Pialill

Anbefalte innlegg

Jeg elsker ebay! Sålangt har jeg bare kjøpt

-Crest White Strips

-Biore strips (fjerner sorte prikker på nesen)

Og har fått det superbillig! Hva pleier dere å kjøpe? Vil gjerne ha tips om hva jeg kan spare penger på ved å kjøpe det på ebay=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Crest White Strips

Og har fått det superbillig! Hva pleier dere å kjøpe? Vil gjerne ha tips om hva jeg kan spare penger på ved å kjøpe det på ebay=)

det er så mye jeg vil kjøpe på ebay, men aldri prøvd det, og skjønner ikke så mye :-p men hadde jeg klart det, ville det gått i hobby ting, biore stripes, kjoler, klær, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Klær

Make-up og parfyme

Godter (jada, jeg har faktisk sunket så lavt at jeg kjøper godteri online)

Dvd'er som ellers er vanskelige å få tak i

Casio G-shock armbåndsur

Smykker

Mesteparten av julegavene for 2008 ble også kjøpt på Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hudpleie fra dermalogica

Joico shampo (litersflaske)

Biore strips

Voks til øyebrynene

Sånn skrubbehanske til kroppen

Dvd'er

Yankee candles

..var det jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

-Crest White Strips

Hei! Bare lurer på hvordan det var å bestille white strips fra ebay. Måtte du betale toll da eller? Hvor mye kostet det sånn ca? Tok det lang tid å før du fikk det? Føler et stort behov for litt hvitere tenner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjempemasse på eBay ;) Alt mulig rart.

Jeg har kjøpt:

kakedekoreringsutstyr

silkebånd

barberblader

dermalogica

redken

glominerals

brudekjole ;)

dvd

blomsterfrø

parfyme

scrapbookutstyr

kjøkkenkniver (victorinox)

underskjørt

utstyr til dyr

opalescence tannbleking. Anbefales!!

Og mye mye mer. Men har brukt endel timer der inne da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken

Er dere ikke litt redde for at det de selger er fake?? jeg tør liksom ikke kjøpe fra slike sider, i tilfelle det er juks og fanteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

blomsterfrø skal du vaere forsiktig med.

jeg tror faktisk ikke det er lovlig aa importere dette til Norge fordi man er redd for innfoersel av nye sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er dere ikke litt redde for at det de selger er fake?? jeg tør liksom ikke kjøpe fra slike sider, i tilfelle det er juks og fanteri :)

"Slike sider"? :P eBay selgerne er helt avhengig av kjøpernes tilbakemelding for å få solgt noe. Jeg mener, det er en sånn funksjon der at hver gang du har kjøpt noe så får du muligheten til å legge igjen tilbakemeldig: positiv, nøytral eller negativ, med en forklaring om hvorfor. Hvis man selger noe fake så får vedkommende negativ tilbakemelding og dårligere rating. Har alltid fått alt jeg skal, og ikke noe "fake." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
"Slike sider"? :P eBay selgerne er helt avhengig av kjøpernes tilbakemelding for å få solgt noe. Jeg mener, det er en sånn funksjon der at hver gang du har kjøpt noe så får du muligheten til å legge igjen tilbakemeldig: positiv, nøytral eller negativ, med en forklaring om hvorfor. Hvis man selger noe fake så får vedkommende negativ tilbakemelding og dårligere rating. Har alltid fått alt jeg skal, og ikke noe "fake." :)

Med "slike sider" mener jeg eBay, Qxl.. de der. Jeg er bare litt usikker på slike seider, til nå har jeg bare kjøpt fra butikker som ikke baserer seg på kjøp og salg via brukere, men mer tradisjonelle "butikker" ;)

Godt å høre at du er fornøyd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Med "slike sider" mener jeg eBay, Qxl.. de der. Jeg er bare litt usikker på slike seider, til nå har jeg bare kjøpt fra butikker som ikke baserer seg på kjøp og salg via brukere, men mer tradisjonelle "butikker" ;)

Godt å høre at du er fornøyd da :)

Men som sagt, alle selgerne har en rating som sier noe om hvor fornøyd kjøperne er. Hvis en selger har 99,8 - 100% så er du så godt som 100% sikker på at selgeren er pålitelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt:

- Tøy

- Sminke

- Sakser

- Fotoutstyr

- Minnepenner

- Vesker

- Tannblekingsmiddel

- Biore strips

- Barberblader

Endret av desperate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken
Men som sagt, alle selgerne har en rating som sier noe om hvor fornøyd kjøperne er. Hvis en selger har 99,8 - 100% så er du så godt som 100% sikker på at selgeren er pålitelig :)

Så bra :) er det noen måte du kan se hvor mange de 100% er?

altsa hvor mange som har raita?

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så bra :) er det noen måte du kan se hvor mange de 100% er?

altsa hvor mange som har raita?

Abolutt alle selgerne har ratingprosenten bak nicket sitt, og ved å trykke der så kommer du inn på en side hvor du kan lese alle kommentarene fra andre kjøpere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Kjøper mye på Ebay selv jeg - men vil bare si at selv om de har høy raitingprosent så betyr ikke det at de ikke selger fake varer. MANGE selger fake inne der, noen gode kopier selvfølgelig - og masse dårlig.

Er varen alt alt for god til å være sant så er den ofte det ;)

Veldig moro og handler der ihvertfall - men er påpasselig på hvem jeg kjøper av jeg ja.

Treningstøy

Make Up

Hudpleie

Sko

er vel det jeg kjøper mest der inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg som skrev over her - mener seff at om prisen er alt alt for god så er det OFTEST ugler i mosen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Altså: hvis man bruker en bestemt hud- eller hårpleieserie så merker man fort om det man kjøper er "the real thing" eller ikke. Men det er klart, vesker o.l er det lettere å fake.

Tips: sjekk prisen. Ja, eBay er billig, men for godt til å være sant er ofte nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...