Gå til innhold

*soul* og *soulman* 08.08.03


Soul

Anbefalte innlegg

NÅ ER JEG FRUE!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Det var en FANTASTISK dag, det kunne ikke blitt bedre :hoppe: Har dessverre ikke tid til å skrive så mye nå for vi reise snart, men måtte inn her å rope litt av glede :hjerter: Vi er så heldige og har det så godt :hoppe: Skriver mer senere jeg. Kan bare si at jeg er veldig lykkelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Da har vi endelig fått internett igjen! :hoppe: Riktignok bare isdn enda men etter en måned uten er det deilig å kunne surfe igjen.Rart hvor avhengig man blir :oops: Siden sist har jeg jo blitt gift og vært på bryllupsreise, flyttet og universitetet har startet opp igjen etter sommeren. Det har nesten skjedd litt for mye for meg på en gang. :roll: Det meste har heldigvis vært positivt.

Så nå er det vel på tide med et referat fra bryllupsdagen slik at jeg får avsluttet denne dagboken..selv om det var aldri så fantastisk å bli gift :lol:

Jeg våknet ved åtte-tida på fredag den 8. men ble liggende å dra meg litt og kose med katten. Ute i stua hørte jeg pappa og mamma som allerede var i full gang med forberedelser. Alle sier man ikke får sove natta før men det gjorde heldigvis jeg. Sovnet selvfølgelig sent men bedre enn ingenting. Deretter måtte jeg skynde meg og dusje osv. for min forlover skulle være hos meg kvart over ni/halv ti. Vi skulle dra innom blomsterbutikken på veien til frisøren for å plukke opp blomstene til håret.Da vi kom dit stod brudebuketten min framme, den var så skjønn! Men,de var ikke ferdigmed blomstene til håret :o Og vi skulle være hos frisøren kl.ti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg litt utålmodig og stressa men vi rakk det. Hos frisøren skulle vi begge sette opp håret, jeg betalte for min forlover også som takk for at hun var der for meg. Det var veldig deilig å sitte og bli stelt, vi fikk servert champagne og frukt og koste oss. Da vi satt der må jeg innrømme at jeg følte meg nesten utenfor meg selv, det var litt vanskelig å fatte at jeg snart skulle gå opp kirkegulvet og bli en gift frue...Samtidig var jeg i veldig godt humør! Min forlover og jeg fniste som jentunger der vi satt :D Men nå vil min kjære mann på Ikea så referatet fortsetter etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren satte opp håret mye mer "pyntet" enn jeg kanskje hadde forestilt meg, med glatt sideskill foran dratt bak i en oppsatt frisyre med litt volum og blomster som en "krans".Hmm, vanskelig å forklare, hørtes jo helt sprøtt ut :ler: Men jeg fikk mange komplimenter for håret. Sløret ble festet lavt. Min svoger plukket oss opp fra frisøren og kjørte oss hjem til mine foreldre hvor jeg skulle sminkes og kle på meg.Søsteren min kom med buketten. Jeg var ikke like rolig lenger men ikke så nervøs som jeg hadde fryktet :wink: Mannen min ville ikke at vi skulle snakke med hverandre før vielsen den dagen, det var litt vanskelig å ikke ta opp mobilen og ringe..men veldig godt å se ham i kirken etterpå!

Hjemme var det nok å gjøre, jeg skulle sminkes,spise, og kle på meg. Det tok mer tid enn ventet... :oops: Så på slutten stresset vi noe, pappa, min forlover og jeg hev oss inn i bilen og skyndte oss. Halvveis kom jeg på buketten :o Så vi måtte snu, min mor ringte fra kirken og lurte på hvor vi ble av og brudgommen satt og svettet på alteret :lol: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastoren beroliget alle fra talerstolen om at bruden kom snart...Kl.1515 gikk jeg inn og da var jeg veldig skjelven, det var masse mennesker som så på meg men jeg så nesten bare på mannen min. Også smilte jeg masse :D

Jeg var veldig glad og spent og måtte streve for å ikke gråte.Husker jeg nesten syntes det var vanskelig å puste for det var så mange tanker og følelser.Selve vielsen er noe jeg gleder meg til å få sett på video. Det var en kjempefin seremoni og stort da vi ble erklært for rette ektefolk :hjerter: Deilig å kunne sette seg inntil hverandre.Da vi gikk ut strødde min lille nevø og min manns lille kusine roseblader foran oss, søtt syntes vi :) På trappa fikk vi masse koselige gratulasjoner, alle var så pene og pyntet og blide.Svigerfar sa han gråt under hele vielsen!

Vi kjørte hvit limousine til fotografen og da fikk vi noen minutter med bare oss to. Sjåføren var en venn av oss, han var så snill å sette en flaske champagne til oss i bilen. Det smakte veldig godt da også ble vi litt mer avslappet under fotograferingen :sjarmor:

Fotograferingen gikk fint og fotgrafen var skikkelig hyggelig. Dessverre tok det litt lenger tid enn beregnet og middagen ble endel forsinket..Problemet var at vi i tillegg til tradisjonelle utebilder skulle ta noen i bilen og noen sort/hvitt i studio.Heldigvis hadde gjestene fått kringle, frukt og drikke så det var ingen full krise.Sola skinte,alle var så hyggelige og glade.

Deretter var de tmiddag som var koldtbord. Selvom jeg var veldig sulten ogdet var mye god mat klarte jeg ikke å spise så mye. Folk holdt taler og hadde laget sanger, (dette grudde min kjære seg VELDIG til), men det var heldigvis bare morsomt og koselig. Jeg satt bare og smilte hele kvelden jeg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sa de hadde det veldig bra og det ble ganske sent og mye skravling og latter før vi fikk tatt kakene. Bryllupskaka hadde min tante laget og jeg fikk ikke se den før da. Den var skikkelig flott med masse marsipanroser.Vi prøvde å få pratet med flest mulig og vi fikk sett litt på gavene. Folk hadde vært så snille,vi fikk masse fine gaver og koselige kort.

Jeg skulle gjerne ha pratet enda mer med gjestene men jeg ble ganske sliten utpå kvelden. Lykkelig og sliten.

Vi sa hadet til folk og dro til en venn hvor vi holdt nachspiel/vennefest. (De fleste der var på middagen også). Det var veldig ålreit, deilig å slappe av og ha det litt ekstra moro til slutt :kul: Brudgommen drakk så han ble god og brisen, selv var jeg så sliten at jeg ikke orket noe da. Alle sa vi var så flotte og nydelige :rodme::sminkedokke: Da klokka nærmet seg tre dro vi til hotellet. Halv fire var vi der og det var veldig veldig deilig å kunne kose seg på rommet sammen og hvile og prate :hjerte: :kysse:

Nå har vi vært på fin tur til Hellas et par uker. Og er fremdeles svært lykkelige sammen

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh håper fotograf-bildene kommer snart! Tror jeg må ringe og sjekke opp...begynner å bli utålmodig og veeeldig nysgjerrig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 18 år senere...
  • 1 år senere...
Soul skrev (På 1.12.2021 den 22.48):

Fortsatt gift! 😁

Så fint :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...