Sneips Skrevet 5. april 2024 #3901 Del Skrevet 5. april 2024 Silmarill skrev (På 11.6.2009 den 22.08): Kanskje amerikanerne kunn har "mykis" ? (den var faktisk ikke stivfrossen når den ble tatt ut av frysern) Uansett så er det mye rart på film som ikke stemmer med virkeligheten! Har aldri sett en film der noen må på do for å gjøre sitt fornødne? Din kommentar er jo gammel, men dette ble gjort til gagns når Bridesmaids kom 😂 Forøvrig har visst Norge mer kompakt is, høyere fett/ fløteinnhold. Utenlandsk is er ofte lettere og dermed mykere/ smelter fortere AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 14.59): Sikker skrevet før...Jeg syns det er fascinerende at alle kvinner på film føder helt perfekte, 6 måneder gamle babyer. Jeg så nettopp serien 1883. Immigranter fra 1883 med kritthvite tenner (gebiss) og litt casual filling i leppene 😅 Anonymkode: 4c956...3f0 En jeg kjenner ble hyret inn som statist i film om vikinger. Satt der med ravnsvart, rettet hår, tatoverte øyenbryn og vippeextensions. Troverdig 🤦♀️ AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 15.55): Når foreksempel et par krangler og mannen sier bare la meg forklare, men dama nekter å høre på noen forklaring og går sin vei. Anonymkode: e6b03...b3f Dette gjentar seg også gjerne i mange scener i samme film eller mange episoder i samme serie- de kommer ALDRI til poenget 😅 Jeg elsker grøssere, men det lages såååå mye dårlig! Det som irriterer mest er når de går inn i et rom eller er i et rom og noen andre kommer inn. De værer fare på ferde og jeg ville holdt kjeft og prøvd å skjule meg. De roper hallo 🤦♀️ Dersom de får tatt den som lager trøbbel eller har drept utallige og vedkommende blir slått i svime/ skadet, så sjekker de aldri at han/ hun faktisk er ufarliggjort før de snur ryggen til, og blir alltid tatt 🥴 Også deler de seg alltid, selv når ALL logikk sier at her må vi være på lag mot en galning. Jeg er totalt matvrak og blir SÅ frustrert når de disker opp de frokostene med fersk bakverk, pannekaker, ferskpresset juice- så bare går de uten å spise! Og har de spaghetti til middag så har de ALLTID en tørr salat stående på bordet i tillegg. Snusfornuftige barn med unaturlig ordforråd, unaturlig forståelse og lange moralprekener kan ødelegge hele filmer/ serier. Får fnatt av at de ikke kan bruke unge skuespillere når det skal være en 15-16 åring. Hele High school er jo fylt opp av modeller på 25, bortsett fra en og annen "taper", de ser som regel ut som alderen sin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. april 2024 #3902 Del Skrevet 5. april 2024 Sikkert vært nevnt før men. Noen etterforskere kommer inn i en leil/hus hvor det er en crimescene eller noe i den duren. Dette er ofte på natta og huset er bekmørkt inni. Istedet for å bare skru på lys, må de lyse rundt med lommelykter hver gang. Strømmen er ikke gått fordi det har blitt begått et drap!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3903 Del Skrevet 7. april 2024 Hvis en person skal komme på besøk til noen andre personer, så banker man bare på døren (eller bruker ringeklokken) en gang. Men hvis de ikke svarer i løpet av tre sekunder, så går dem sin vei med en gang fordi man tror at at ingen er hjemme. I virkeligheten bruker folk sannsynligvis mer enn to sekunder på å komme seg til døren. 😀 Anonymkode: 5d4ae...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. april 2024 #3904 Del Skrevet 8. april 2024 Når kona står og lager middag kutter hun ALLTID opp gulerøtter. Bruker de oppkuttede gulerøtter i alle retter de lager i USA? Nei, det bruker omtrent ikke grønnsaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolBerth Skrevet 8. april 2024 #3905 Del Skrevet 8. april 2024 Dumheten til folk irriterer meg virkelig når de er for dumme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3906 Del Skrevet 15. juli 2024 De vil ofte ikke ta imot penger. Sier nei til masse penger og kjefter ned den som tilbyr pengene, for penger kan ikke reparere eller gjøre ting bra igjen. Greit nok, men likevel da. Kan jo hende noen er sånn i virkeligheten også. Men har ofte lagt merke til det på filmer. Anonymkode: e6b03...b3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3907 Del Skrevet 14. august 2024 Når karakterene endrer personlighet kun fordi manusforfatterne ønsker det for plottet. Jeg snakker ikke om små endringer, men endringer hvor personligheten blir snudd på hodet. Anonymkode: 60c63...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3908 Del Skrevet 14. august 2024 43 minutter siden, AnonymBruker said: Når karakterene endrer personlighet kun fordi manusforfatterne ønsker det for plottet. Jeg snakker ikke om små endringer, men endringer hvor personligheten blir snudd på hodet. Anonymkode: 60c63...fb1 Nå skifter de jo gjerne kjønn og legning i tillegg. Anonymkode: d11bd...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september 2024 #3909 Del Skrevet 2. september 2024 När de ska någonstans men kommer aldrig fram dit under hela filmen, det gör mig så galen haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3910 Del Skrevet 3. september 2024 Mulig det er nevnt før, men det er alltid komisk når etterforskerne går inn i et rom og så på magisk vis går rett bort til et skap eller en hylle, og der åpenbarer det seg et ledende spor i saken sånn på et blunk. Og i de fleste krimserier, i hvert fall norske, er politimannen/-kvinnen alltid traumatisert av et eller annet, eller har et alkoholproblem, kona har selvsagt forlatt ham med barna på slep, og alt er litt grått og trøblete. Anonymkode: 6767d...2fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3911 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 21.58): Katastrofefilmer der hovedpersonene løper på høyhælte sko mens bomber og granater dreper alle rundt dem - men de overlever! Som regel med velfrisert hår, pent sminket, men med et bittelite kutt over øyebrynet! Arghhh🤦♀️🤯 Anonymkode: 4dbf8...426 Det er det som er ekte sci-fi Anonymkode: 6639c...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2024 #3912 Del Skrevet 3. september 2024 Irriterer meg i filmer og serier som skal være fra riktig gamle dager der de som er gravide takker nei til alkohol. Dette på en tid der de ikke hadde en fjerneste anelse om alkoholens skadevirkninger og de til og med gav alkohol til babyer. Det er no way at de avholdt fra alkohol pga graviditet på den tiden det skal utspille seg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. september 2024 #3913 Del Skrevet 3. september 2024 Så A boys Life igår, gammel film med Leonardo Decaprio. De flytter mye først i filmen men har med seg nesten ingenting, klarer likevel å få seg hus, klær, jobb osv. På slutten rømmer de med kun klærne de går i og klarer igjen å få seg et bra liv. Hadde jeg løpt avgårde i kun de klærne jeg hadde på meg og ingenting annet hadde jeg jo ikke kommet så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3914 Del Skrevet 5. september 2024 Sikkert nevnt tusen ganger i tråden, men det irriterer meg så utrolig mye når de bare legger på når de snakker i telefonen. Ingen avslutter en samtale på film. Ingen. Skadde blir alltid bedre når man fjerner en kule eller en kniv eller noe som har "spiddet" dem. De blir stabile med en gang - han kommer til å overleve! Men du må aldri fjerne noe fra kroppen, da kan du blø i hjel. Men nå tror alle at du må få fjernet det selv om det kan forverre situasjonen drastisk. Hvorfor må de alltid ta på noe ekkelt og gni det mellom fingrene eller lukte på det for å identifisere det? Du ser vel at dette er blod?? Og hvorfor er hendene dine plutselig rene rett etterpå? Etterforskere og leger (da særlig leger som obduserer) som spiser mens de jobber. Rett over liket. Du burde sparkes. Dette skjer så ofte! - la meg bare svelge unna sandwichen min mens jeg snakker om de forskjellige stadiene av forråtnelse. Hvorfor husker alle så godt? Man hører noen nevne en adresse og de noterer ikke engang. Hvorfor drikker de alltid av tomme kopper? Du ser at de er for lette, og du ser at de tulle svelger, men det kunne lett fikses med vann. Anonymkode: fc4c4...9f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. september 2024 #3915 Del Skrevet 5. september 2024 Sikkert nevnt 100 g før dette også men når de har synlig tørre klær og hår kort tid etter de har nær druknet eller vært ute i uvær. Andre ganger vasser de gjerne uti vannet for et eller annet med vanlig sko som om det er helt normalt og har ikke videre behov for å bytte sko etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3916 Del Skrevet 7. september 2024 Når karakteren som skal være verdens største geni kommer med de samme ideene tv-seerne hadde klart å komme opp med. Og likevel fremstilles det som om karakteren har kommet på noe helt genialt. Samme når de som skal være de best detektivene i verden løser saken lenge etter tv-seerne har løst saken. Det blir for dumt. Anonymkode: 60c63...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NydeligVakkerPen Skrevet 7. september 2024 #3917 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg er så lei av at i nesten alle filmer eller serier så drikker de alkohol i alle settinger! Jeg blir så irritert! Ser ut som alle har et alkoholproblem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3918 Del Skrevet 7. september 2024 Nå har jo denne tråden blitt gammel, og jeg har sikkert svart et par ganger før i årenes løp. Men serier har også forandret seg veldig på den tiden. Må si jeg irriterer meg en smule over at ingen kvinner i serier får lov å være hetero lenger, eller at alle barn i serier er født i feil kropp. Representasjon er helt greit, men hvorfor må det fremstilles som at det skjer i hver eneste familie. Anonymkode: d11bd...071 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3919 Del Skrevet 7. september 2024 At de aldri spiser når de "spiser". Anonymkode: 762d4...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3920 Del Skrevet 7. september 2024 Når noen har fått barn, og plutselig er ikke barnet hos dem mesteparten av tiden og foreldrene er på masse forskjellig. Greit de kan ha barnevakt, men blir likevel rart. Anonymkode: e6b03...b3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå