Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kvinner kan ha en slimhinnerand, og det er varierende hvor mye denne dekker vaginalåpningen. For noen kan den dekke helt. 

Når det er sagt er det mange årsaker til at sex første gang kan gjøre vondt. Det kan dreie seg om noe så enkelt som psykiske årsaker. 

Men dette er faktisk gamle nyheter, og jeg synes det er snodig at det er så mange som holder på utdatert kunnskap. Derfor er det ekstra ille når populære dramaserier bygger på slike usannheter. 

Anonymkode: 20ebe...c01

Ok om med denne opplysningen håper jeg alle har fått oppklart jomfruhinnemysteriet og vi ksn fortsette å diskutere hva som irriterer i filmer og tv serier

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje vi kan komme  tilbake til feil vi mener blir gjort i TV-serier og filmer? 

Dersom noen ønsker å diskutere jomfruhinner, så burde dere kanskje  opprette en egen tråd for dette?  

Anonymkode: 3b27c...704

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi kan komme  tilbake til feil vi mener blir gjort i TV-serier og filmer? 

Dersom noen ønsker å diskutere jomfruhinner, så burde dere kanskje  opprette en egen tråd for dette?  

Anonymkode: 3b27c...704

Enig!

Anonymkode: a96ab...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solomon Grundy

I politiserier når noen havner på sykehuset så er det aldri familie medlemmer der ( vel nesten aldri ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

At de aldri låser døren når de forlater huset, at de alltid går med sko inne og at de aldri har en ordentlig gang men bare går rett inn i stuen når de entrer huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, justcurious skrev:

At de aldri låser døren når de forlater huset, at de alltid går med sko inne og at de aldri har en ordentlig gang men bare går rett inn i stuen når de entrer huset :P

I USA er det gelt vanlig å gå med sko inne og mange har ingen ordentlig gang. Har familie i sørstatene og de har ikke gang siden de går med sko inne og trenger aldri tykke jakker, skjerf osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater når de bytter ut skuespillere, men fremdeles har den samme karakteren og later som ingenting.

Anonymkode: 569aa...2fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hater når de bytter ut skuespillere, men fremdeles har den samme karakteren og later som ingenting.

Det skjer i de fleste tilfeller bare fordi de ikke har noe valg.

Er sjeldent man bytter skuespiller uten grunn. 

Anonymkode: 386bd...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at de har sine grunner, men allikevel, det er jo ikke det samme. Det er jo en helt annen person og ofte klarer ikke de nye skuespillerne å spille karakteren på samme måte. Slik at det blir som en ny karakter

Anonymkode: 85a7d...3c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å heller skrive ut karakteren da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious
12 timer siden, LeilaS skrev:

I USA er det gelt vanlig å gå med sko inne og mange har ingen ordentlig gang. Har familie i sørstatene og de har ikke gang siden de går med sko inne og trenger aldri tykke jakker, skjerf osv :)

Takk for oppklaringen. Det var jeg ikke klar over, har aldri tenkt over at det kan ha noe med klimaet å gjøre men det gir jo faktisk mening :) det må jo dog bli utrolig skittent på gulv og tepper når de går med sko inne konstant. Eller har de innesko kanskje? Haha. Tenk at jeg faktisk sitter og diskuterer dette :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, justcurious skrev:

Takk for oppklaringen. Det var jeg ikke klar over, har aldri tenkt over at det kan ha noe med klimaet å gjøre men det gir jo faktisk mening :) det må jo dog bli utrolig skittent på gulv og tepper når de går med sko inne konstant. Eller har de innesko kanskje? Haha. Tenk at jeg faktisk sitter og diskuterer dette :laugh:

Eneste gangen de bruker innesko er hvis det regner ute, men ellers bruker de utesko inne. Jeg orker ikke å gå med sko inne og når jeg tar de av meg, så glor de bare rart på meg :P Synes det ser rart og ubehagelig ut når de slapper av på sofaen med sko på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det at man alltid må lage et trekantdrama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 3.6.2017 den 9.43, Kara W skrev:

Ja, men byr dem på et glass vann, og så tar man med glasset på labben etterpå.  Det ser vi jo stadig vekk på TV og film :rolleyes:

Eller man kan plukke hårstrå fra den mistenktes kam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/6/2017 den 16.13, AnonymBruker skrev:

De har jo et vakg. De kan skrive om. Drepe karakteren ut av serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kommer på en ting. Mulig det er blitt nevnt før, men når skuespilleren er synlig gravid men spiller ikke gravid i serien. Istedet gjør de et febrilsk forsøk på å skjule msgen, men man ser det jo. Dette har jeg sett i noen såpeserier. Jeg tenker da at. Hallo. Er det ikke bedre å skrive graviditeten inn i serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Maleficenta skrev:

De har jo et vakg. De kan skrive om. Drepe karakteren ut av serien

Så for eksempel Dumbledore i Harry Potter skulle ha blitt skrevet ut av serien så tidlig? Det hadde nok vært mer styr rundt dette enn skuespillerskiftet. 

Anonymkode: 0420b...3d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...