Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen her som har jobbet som servitør og som kan svare på om det da er vanlig å bli sjekket opp? kanskje det hadde vært tingen å jobbe som he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mai 2009 #2 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har opplevd flørting. Tror ikke det er vanlig å bli sjekket opp, men det kommer nok an på hva slags sted du jobber på. Jeg tror nok ikke du bør satse på en servitørjobb av den grunn altså. Det er ikke akkurat profesjonelt å la seg seg sjekke opp, med mindre man klarer å skjule det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. mai 2009 #3 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg jobber som servitør på et konferanse hotell. Er en god del sjekking ute å går ja. Men det blir jo litt sånn at man kanskje ofte har en litt "flørtende" undertone når det kommer inn noen kjekke menn og vil bestille middag. Da blir det jo så de flørter de også, men det er nok for det meste veldig uskyldig både fra min og deres side. Man skal tross alt holde seg profesjonell ovenfor gjestene. ..Selv om det var en gang det var veldig fristende å bare ignorere de retningslinjene Hehe, som bartender derimot, der skal jeg love deg du blir både sjekket opp og invitert på nach sånn ca 100 ganger i løpet av en kveld. Dog, jeg har jobbet som servitør/bartender et år, og har til dags dato enda ikke fått/prøvd å få napp blandt gjestene. Endret 1. mai 2009 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #4 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg skjekket opp en servitør en gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 2. mai 2009 #5 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg skjekket opp en servitør en gang...... Vi har faktisk egen teknologi for å sjekke opp disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #6 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi har faktisk egen teknologi for å sjekke opp disse Har vi ?: Vel det vet jeg ikke noe om jeg bruker samme metode på alle damer siden den fungerer svært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi har faktisk egen teknologi for å sjekke opp disse Egen teknologi du liksom. Jeg bruker akkurat samme teknologien som hos alle andre. Snakk til private personen, ikke til yrkespersonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå