Gå til innhold

Ny støvlett!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg foretrekker høyere støvletter, så jeg hadde ikke kjøpt den. Imidlertid er det du som eventuelt skal bruke den, så hvis du liker den så synes jeg du skal kjøpe den uavhengig av hva andre synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes de var kjemepfine. flott farge og ikke alt for høye heller. etter min smak da :)

synes også at sko med sånn hel er gode å gå i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

De har jeg. De er pyton å gå i, men fine å se på. I tillegg er det de klammeste og svetteste støvlettene jeg har hatt og jeg har ikke et eneste par skinnstøvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes de var fine.

Og ganske høye synes nå jeg. Jeg går aldri i støvletter med høyere hel enn det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt de bedre om de ikke var brune og ikke helt rett i fasongen oppover. De ser gode ut å gå i, og de var søte helt nede i og med at de ikke hadde spiss, og hadde den tingen på der. Men er jo du som skal gå i de, så om du liker de, så må du bestemme deg selv for om du skal ha de eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de var knallfine. Men med mitt bekken kunne jeg ikke gått med de :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bond

Tja, ikke helt.

Jeg tror nemlig at støvletter som er laget av skinnimitasjon må være fryktelig klamme.

Utseendemessig kan de fungere med riktige klær, men ikke helt min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var kjempefine, jeg hadde foretrukket i svart men det er såklart bare smakssak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Synes de er fine, men jeg er midt i 30-årene. De slo meg ikke som en "tidlig-i-20-årene-støvlett", men alt kommer an på hvordan de blir brukt, selvsagt. Fargen er kjempefin.

Jeg hadde likevel ikke kjøpt dem fordi jeg ikke bruker sko i skinnimitasjon av samme årsak som mrs_bond nevner.

Endret av antigartner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for mye spenner for min del, kunne droppet den nederste. Men om du liker dem så kjøp dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var kjempefine! Og jeg er 24 år gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...