Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Del Skrevet 30. april 2009 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...riantId=2279640 Er 23 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg foretrekker høyere støvletter, så jeg hadde ikke kjøpt den. Imidlertid er det du som eventuelt skal bruke den, så hvis du liker den så synes jeg du skal kjøpe den uavhengig av hva andre synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #3 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er nettopp det at den ikke er så høy jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 1. mai 2009 #4 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg synes de var kjemepfine. flott farge og ikke alt for høye heller. etter min smak da synes også at sko med sånn hel er gode å gå i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #5 Del Skrevet 1. mai 2009 Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 1. mai 2009 #6 Del Skrevet 1. mai 2009 De har jeg. De er pyton å gå i, men fine å se på. I tillegg er det de klammeste og svetteste støvlettene jeg har hatt og jeg har ikke et eneste par skinnstøvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 1. mai 2009 #7 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg syns også de er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #8 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg synes de var fine. Og ganske høye synes nå jeg. Jeg går aldri i støvletter med høyere hel enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 1. mai 2009 #9 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg syns ikke de var så fint. Minte meg om Cowboy-Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. mai 2009 #10 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har de. De er supre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k1kk1 Skrevet 1. mai 2009 #11 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg hadde likt de bedre om de ikke var brune og ikke helt rett i fasongen oppover. De ser gode ut å gå i, og de var søte helt nede i og med at de ikke hadde spiss, og hadde den tingen på der. Men er jo du som skal gå i de, så om du liker de, så må du bestemme deg selv for om du skal ha de eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 2. mai 2009 #12 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg synes de var kjempefine=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mai 2009 #13 Del Skrevet 2. mai 2009 Syns de var knallfine. Men med mitt bekken kunne jeg ikke gått med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. mai 2009 #14 Del Skrevet 2. mai 2009 Tja, ikke helt. Jeg tror nemlig at støvletter som er laget av skinnimitasjon må være fryktelig klamme. Utseendemessig kan de fungere med riktige klær, men ikke helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeath Skrevet 4. mai 2009 #15 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja de var kjempefine, jeg hadde foretrukket i svart men det er såklart bare smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 4. mai 2009 #16 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Synes de er fine, men jeg er midt i 30-årene. De slo meg ikke som en "tidlig-i-20-årene-støvlett", men alt kommer an på hvordan de blir brukt, selvsagt. Fargen er kjempefin. Jeg hadde likevel ikke kjøpt dem fordi jeg ikke bruker sko i skinnimitasjon av samme årsak som mrs_bond nevner. Endret 4. mai 2009 av antigartner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 5. mai 2009 #17 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt for mye spenner for min del, kunne droppet den nederste. Men om du liker dem så kjøp dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #18 Del Skrevet 7. mai 2009 De ser kjempefine ut, men jeg ville aldri ha kjøpt støvletter i skinnimtasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2009 #19 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg synes de var kjempefine! Og jeg er 24 år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 7. mai 2009 #20 Del Skrevet 7. mai 2009 Råkul mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå