Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Syns ikke det er noe gøy å lese i aviser når de sier at denne kulden kan holde på i ti vintere fremover! hvorfor skriker de sånn da av global oppvarming? jeg er for oppvarming jeg *fryyyyyser* :fnise:

Jeg og begynner å støtte global oppvarming.

Men ikke klag på at -15 er det kaldeste, vi hadde -25 igår.

:dåne:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra forsvar reka! Litt for tidlig på morningen, spesielt en lørdag...

Marianne; hjelpe mi tid! her har vi "bare" hatt -15, men det har vært grusomt! vi bor jo med kysten, så det er vanvittig kaldt. Viss der er vind i tilegg så biter jo kulden seg gjennom klær og hud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på bryllupsmesse. Hun som jeg skal være forlover for kommer om en time, hun kjører 3t en vei for å få meg seg messen, og jeg stiller så klart opp! Tror ikke jeg kommer til å gifte meg så da får jeg leve litt på andre sine bryllup :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke lang vei, jeg har kun 40 min t/r jeg..

Messen var helt ok, ikke det store, litt lang drøyd og da ble det kjedelig.. men kjekt å ha vært med på, men blir nok med denne ene gangen..

Nå er det tv tid resten av kvelden. Tidligvakt i morgen.. Helgen har gått altfor fort, lenger etter fredag allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gode med tidligvakt er at man er tidlig ferdig :enig:

For et tiltak det er å trene for tiden, har bare skjedd en gang i år.. uff jeg skulle virkelig ønske jeg likte å trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seinvakt i dag, litt deilig å kunne sove lenge av og til...

I dag SKAL jeg trene etter jobb, tror jeg har funnet treningsopplegg, skal poste det til dere senere..

Ha en flott dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag.

Flink du som skal på trening. Tenkte jeg skulle ta med meg treningsklærne jeg også, men tviler på at jeg skal på trening etter at jeg har vært hos legen.

Må se om jeg kommer tilbake på jobb først også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær forbredt LH på at det ikke ser slik ut i virkeligheten, jeg ble en smule skuffet.. Stranden er det sef, også er der Surf club.. men that's it. De leier privathus rundt omkring å filmer der.. Så ikke forvent det store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang at Home&A ser anderledes ut in life.

Slikt er juks! :rope:

Jeg ser aldri såkalte "bakomfilmer" for jeg vil gi meg selv illusjonen om at tingene er slik det ser ut på TV.

For meg er Sex&Singelliv en dokumentar, ikke en serie/film!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ang at Home&A ser anderledes ut in life.

Slikt er juks! :rope:

Jeg ser aldri såkalte "bakomfilmer" for jeg vil gi meg selv illusjonen om at tingene er slik det ser ut på TV.

For meg er Sex&Singelliv en dokumentar, ikke en serie/film!!

:fnise:

:ler:

Enig at det er juks ja, men nå har jeg lært meg at alt på tv er juks!! må innrømme at jeg ble skuffet når vi kjøre ens ærend for å se summer bay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå så godt det er torsdag!!!! veka har gått fortere enn jeg trodde den kom til å gjøre... I morgen skal jeg på kurs i 3 timer, ang å lage til hjemmeside for barnehagen, og etterpå får jeg lov å reise hjem å sitte å pusle med den.. Så egentlig bare senvakten igjen i dag så er det helg for min del :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...