Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærligtalt, det må da være mulig å skaffe en vikar for en dag?

Det der var bare kjipt av sjefen din!

Rett og slett kjipt!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men så fikk jeg reise i begravelsen.. Så det ordnet seg til slutt. De var nødt å gå underbemannet denne dagen, men tror de gjor det med "glede"..

Sjefen er en fantastisk herlig person, hun gjor virkelig alt for at jeg skulle få reise. Men med 5 stk i minus, så er det begrenset hvor mye hun kan trylle...

Har lite å fotelle om tiden, så derfor er jeg lite aktivt, er innom å sniker fordi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe ;) Husker fetteren min stod opp halv 4 en gang midt på natten og nektet for at det var natt, "Det var jo lyst ute!". Ble en morsom søndag ;)

Håper du ellers koser deg og gleder deg til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal begynne å blir mer aktiv nå..

Har sprukket maaaaaaaaaaasse når det gjelder trening og kosthold.. :fy_fy:

Er rett og slett dritt lei av å trene og spise sunt..

Var jo i bergen for to uker siden, besøkte gamle jobben. Mange av de som jeg ikke har sett på to år. De fikk jo "sjokk" når de såg meg og såg at jeg hadde gått ned i vekt.. Jeg veier meg jo ikke, så har ingen aning på ant. kg, men jeg måler meg, og har gått ned ca 20 cm rundt midjen.. Etter jeg var der har jeg gitt litt faen, sikker pga tilbake meldingene jeg fikk :ler: Burde jo har virket motsatt vei: at jeg ga enda mer på trening, for jeg er jo ikke i mål enda..

Men tror jeg bare må ta noen ukers pause og håpe at motivasjonen kommer igjen.. Og kostholdet må jeg forandre nå, er ikke lørdag hver dag! Har jo spist usunt og en god del godteri hver dag...

Har vært kjempe kos å ha tantebarnet på besøk. Fann ut at sist han sov her var i februar :ler:

Har jo sef. møtt han siden, men blir jo bare noen timer hver gang. Såg nå hvor stor han er blitt og hvor mye kjekkere det er å være sammen med han. Han er 3,5 år, og nå kan vi jo gjøre "alt". Så jeg sa jeg ville ha han hel helg neste år, så kan søsteren og svogern reise til tr.heim på ikea...

Fredag setter jeg kursen mot oslo og BSB :hjerte:

Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer meg!!!!!! noe positivt å se frem mot :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon er viktig ja!

Men det viktigste:

Gratulerer med -20cm :hoppe: Må være herlig å få respons fra andre! :jepp:

Her har jeg og skeiet litt ut den siste tiden, men er litt uten motivasjon selv, samt at jeg ikke utstår å trene om ettermiddagen for da er det så utrolig mange der.. Så de dagene jeg jobber fra morgenen av blir det lite trening.. Godt å vite at flere har skeiet ut :ler:

Hørtes ut som en herlig helg med tantebarnet, morsomt når han har blitt litt eldre og man kan gjøre mer :jepp:

:strix: håper du får en super fantastisk helg neste uke altså!!! Såå misunnelig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...- 20cm er mye da :jepp:

Skulle ønske jeg var like flink, men jeg klarer ikke. Men jeg er heldigvis ganske fornøyd. Skulle bare ha fått strammet opp litt mer :sjenert:

God adventskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt nesten to år da, så er ikke så mye.. men er for all fornøgd, går iallefall riktig vei selv om det går seint..

Våknet i dag tidlig til snø, og da kom julestemningen også. Er jo kos at den faller på 1. advent.. Men er noe dritt når man skal få seg frem med bilen om morningen. Vi er den siste plassen i kommunen som får brøytebilen på besøk, og da kommer den gjerne langt ut på ettermiddagen om den i det hele tatt kommer.. Og bilen min er virkelig ikke noe vinter bil, så sliter litt der..

Straks legge meg, må opp tidlig å skrape is av bilen i morgen tidlig..

Natta mine vakre kg-jenter :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at det er tirsdag, da nærmer vi oss helg :danse:

Og ikke minst så nærmer vi oss fredag og avreise til oslo: BSB konseeeeeeert :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...