Frigg Skrevet 16. november 2009 #621 Del Skrevet 16. november 2009 Det er dårlig gjort av sjefen din!! Det må da gå an å finne en løsning på dette! Makan :sint: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2009 #622 Del Skrevet 16. november 2009 Ærligtalt, det må da være mulig å skaffe en vikar for en dag? Det der var bare kjipt av sjefen din! Rett og slett kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #623 Del Skrevet 22. november 2009 Veldig, veldig dårlig av sjefen.. Blir oppgitt på dine vegne.. Håper du har det bra Janne, savner deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #624 Del Skrevet 23. november 2009 Etter mye om og men så fikk jeg reise i begravelsen.. Så det ordnet seg til slutt. De var nødt å gå underbemannet denne dagen, men tror de gjor det med "glede".. Sjefen er en fantastisk herlig person, hun gjor virkelig alt for at jeg skulle få reise. Men med 5 stk i minus, så er det begrenset hvor mye hun kan trylle... Har lite å fotelle om tiden, så derfor er jeg lite aktivt, er innom å sniker fordi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. november 2009 #625 Del Skrevet 23. november 2009 Så bra Janne Trivelig at du sniker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. november 2009 #626 Del Skrevet 23. november 2009 Så bra at du fikk dratt i begravelsen:) Hva slags oppgave er det du driver å skriver på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2009 #627 Del Skrevet 24. november 2009 Ville bare si at jeg savner deg her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2009 #628 Del Skrevet 29. november 2009 Janne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. november 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 29. november 2009 :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2009 #630 Del Skrevet 29. november 2009 Trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. november 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 29. november 2009 Ja er ikke vant til å ha småbarn :)Har tantebarnet på besøk, og han våknet kl 7, og det er søøøøøøøndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. november 2009 #632 Del Skrevet 29. november 2009 Hehehe Husker fetteren min stod opp halv 4 en gang midt på natten og nektet for at det var natt, "Det var jo lyst ute!". Ble en morsom søndag Håper du ellers koser deg og gleder deg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. november 2009 #633 Del Skrevet 29. november 2009 Kommer til å sove godt til natten du da Jeg savner deg her inne Jannemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. november 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 29. november 2009 Skal begynne å blir mer aktiv nå.. Har sprukket maaaaaaaaaaasse når det gjelder trening og kosthold.. Er rett og slett dritt lei av å trene og spise sunt.. Var jo i bergen for to uker siden, besøkte gamle jobben. Mange av de som jeg ikke har sett på to år. De fikk jo "sjokk" når de såg meg og såg at jeg hadde gått ned i vekt.. Jeg veier meg jo ikke, så har ingen aning på ant. kg, men jeg måler meg, og har gått ned ca 20 cm rundt midjen.. Etter jeg var der har jeg gitt litt faen, sikker pga tilbake meldingene jeg fikk Burde jo har virket motsatt vei: at jeg ga enda mer på trening, for jeg er jo ikke i mål enda.. Men tror jeg bare må ta noen ukers pause og håpe at motivasjonen kommer igjen.. Og kostholdet må jeg forandre nå, er ikke lørdag hver dag! Har jo spist usunt og en god del godteri hver dag... Har vært kjempe kos å ha tantebarnet på besøk. Fann ut at sist han sov her var i februar Har jo sef. møtt han siden, men blir jo bare noen timer hver gang. Såg nå hvor stor han er blitt og hvor mye kjekkere det er å være sammen med han. Han er 3,5 år, og nå kan vi jo gjøre "alt". Så jeg sa jeg ville ha han hel helg neste år, så kan søsteren og svogern reise til tr.heim på ikea... Fredag setter jeg kursen mot oslo og BSB Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer meg!!!!!! noe positivt å se frem mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. november 2009 #635 Del Skrevet 29. november 2009 Motivasjon er viktig ja! Men det viktigste: Gratulerer med -20cm Må være herlig å få respons fra andre! Her har jeg og skeiet litt ut den siste tiden, men er litt uten motivasjon selv, samt at jeg ikke utstår å trene om ettermiddagen for da er det så utrolig mange der.. Så de dagene jeg jobber fra morgenen av blir det lite trening.. Godt å vite at flere har skeiet ut Hørtes ut som en herlig helg med tantebarnet, morsomt når han har blitt litt eldre og man kan gjøre mer håper du får en super fantastisk helg neste uke altså!!! Såå misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. november 2009 #636 Del Skrevet 29. november 2009 Wow...- 20cm er mye da Skulle ønske jeg var like flink, men jeg klarer ikke. Men jeg er heldigvis ganske fornøyd. Skulle bare ha fått strammet opp litt mer God adventskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. november 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 29. november 2009 Har brukt nesten to år da, så er ikke så mye.. men er for all fornøgd, går iallefall riktig vei selv om det går seint.. Våknet i dag tidlig til snø, og da kom julestemningen også. Er jo kos at den faller på 1. advent.. Men er noe dritt når man skal få seg frem med bilen om morningen. Vi er den siste plassen i kommunen som får brøytebilen på besøk, og da kommer den gjerne langt ut på ettermiddagen om den i det hele tatt kommer.. Og bilen min er virkelig ikke noe vinter bil, så sliter litt der.. Straks legge meg, må opp tidlig å skrape is av bilen i morgen tidlig.. Natta mine vakre kg-jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. november 2009 #638 Del Skrevet 29. november 2009 Men det er de mest saktegående resultatene som varer Sov godt søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 30. november 2009 det slutter jo aldri å snø!!!!!!!!!!!!!!!!! Er greitt med litt snø, men nå er det mer enn nok! Er nok et sommer menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 1. desember 2009 for at det er tirsdag, da nærmer vi oss helg Og ikke minst så nærmer vi oss fredag og avreise til oslo: BSB konseeeeeeert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå