Frigg Skrevet 4. november 2009 #601 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan var spinningtimen i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 4. november 2009 Spinningstimen var bra den Men er ikke no at "bare" spinningen er bra, så i dag har jeg ringt til gamle senteret, og skal tilbake igjen dit å trene... Spørs om det blir trening i dag da, er ganske så trøtt og lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #603 Del Skrevet 4. november 2009 Rekis og Lekehusmor: bare å begynne å øve, her er set listen til bsb konserten 01 Everybody (Backstreet’s Back) 02 We’ve Got It Goin ‘On 03 PDA 04 Quit Playin ‘Games 05 As Long As You Love Me 06 This Is Us 07 Show Me The Meaning 08 All I Have to Give 09 She’s a Dream 10 I’ll Never Break Your Heart 11 The Call 12 The One 13 Bigger 14 Shape Of My Heart 15 I Want It That Way 16 More Than That 17 Undone 18 Incomplet 19 All Of Your Life (you need love) 20 Larger Than Life 21 Bye Bye Love 22 Straight Through My Heart Source: BackstreetBoys.Com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. november 2009 #604 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Men jeg skal ikke Men jeg er med deg i sjela Endret 4. november 2009 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 4. november 2009 Men jeg skal ikke Hva er det slags tull??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. november 2009 #606 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vet det! Det er fortsatt ledige ståplasser igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 5. november 2009 Så hva venter du på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. november 2009 #608 Del Skrevet 5. november 2009 Penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 9. november 2009 Har virkelig ikke glemt dere, er innom å sniker hver dag... er mye krangling for tiden, så livet er ikke lett for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. november 2009 #610 Del Skrevet 9. november 2009 Æsj da. Håper kranglingen går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 9. november 2009 #611 Del Skrevet 9. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2009 #612 Del Skrevet 10. november 2009 Forholdsnedturdager (SE! jeg laget et nytt ord!) er no forbanna møkk! Godt du ser fram til konserten jaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #613 Del Skrevet 10. november 2009 går jeg å nynner på for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg trenger litt hjelp.... Har sagt til svigerinne L at jeg kan bake ostekake til dåpen, men jeg har jo aaaaaldri baka annet enn 1,2,3 kaker.. Noen som kan hjelpe meg? har en enkel og god oppskrift? er det vanskelig`??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2009 #615 Del Skrevet 11. november 2009 Ostekake er bare ekkelt, sorry.... Aldri laget det, men lag en tråd på Matforumet (hvis ikke du har gjort det). Det er vist enkelt har jeg hørt. OK... Jeg skal innrømme det. Da BSB var nye var jeg stor fan. Backstreet's Back og sånn... Synes den er bra enda, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. november 2009 #616 Del Skrevet 11. november 2009 Ostekake er enkelt Men tar litt tid, siden ting må stivne osv... Jeg bruker sitrongele i selve osten, smaker så friskt og godt da, og bringebærgele som lokk (det skal sies at jeg er ekstremt gravid for tiden og elsker alt som er friskt og surt Finnes gode sjokoladeostekaker også!) Også kan du ha bringebær på osten før du heller over geleen Kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 15. november 2009 Skjønner ikke hvorfor livet kan være så urettferdig???? Ei barndomsvennine av søsteren har tatt livet av seg. De hang sammen som erteris i flere år. Hun har trakket inn og ut hjemme oss hos i 8 år... Tilbake sitter et fantastisk nydelig tvillingpar på to år som har mistet mammaen sin... :( Har sendt dikt til familien, valgte dette: Vi står ved mørkets port inn til de siste steder. vi vet, der er en vei, men ikke hvor den leder. Si, har da denne natt slett ingen stjernebro, en lysning til vår trøst, en hvelving for vår tro? Usalige som spør, og dåre du som svarer! Der finnes ikke ord, som dødens dyp forklarer. Der er slett ingen og ingen mørkets port. Vi vet kun, der er fred for den som har gått bort! :rose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. november 2009 #618 Del Skrevet 15. november 2009 Så ufattelig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. november 2009 #619 Del Skrevet 16. november 2009 Så nydelig dikt! Ting er urettferdig. Jeg hadde ei nær venninne som tok livet av seg tre dager før jul i fjor. Noen ganger skal man ikke forstå alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #620 Del Skrevet 16. november 2009 Noen ting skjønner jeg virkelig ikke Begravelsen er på torsdag, og jeg fikk ikke fri fra jobb å reise Er så mye sykdom der, så skjønner det jo på en måte, men syns det er dårlig fordi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå